De Pers
 
Islamkritiek

Film of niet, het regent toch al aangiften tegen Geert Wilders

Door: Peter Wierenga
Gepubliceerd: woensdag 5 maart 2008 07:21
Update: woensdag 5 maart 2008 07:36

En weer wordt de stapel van aangiften tegen Geert Wilders een beetje hoger. Deze keer is de afzender een officieel, gesubsidieerd orgaan, de Stichting Marokkanen Nederland (SMN).

De aangifte slaat op de uitspraken die de politicus afgelopen augustus deed in de Volkskrant. Daarin schilderde de voorman van de Partij voor de Vrijheid de Koran af als een fascistisch boek dat evenals Mein Kampf verboden zou moeten worden en noemde hij de islam een religie die aanzet tot elimineren.

Na veel verzoeken uit de achterban deed het SMN maandag aangifte wegens het aanzetten tot haat en/of het beledigen van moslims. Voorzitter Fouad Sidali geeft vandaag een toelichting. In ieder geval volgt de SMN exact de redenering van de bekende strafpleiter Gerard Spong, die Wilders een maand geleden aanklaagde namens onder meer cabaretier Jörgen Raymann.

De top van het Openbaar Ministerie neemt binnen enkele weken een beslissing over al deze aangiften – vorig jaar waren het er al 45. Momenteel wordt advies ingewonnen bij deskundigen. Daarbij wordt gekeken of een eventuele vervolging wel strookt met Europese jurisprudentie.

En dan is er nog de nu al wereldberoemde film – in Afghanistan demonstreerden zelfs parlementariërs.

Wilders geeft premier Balkenende de schuld van de ontstane crisis. Hij is bereid om de film een dag van tevoren te laten zien aan Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding Tjibbe Joustra, mits die voorvertoning niet wordt aangegrepen voor een verbod van de film.

RTL Nieuws bericht dat minister van Justitie Hirsch Ballin erop gewezen heeft dat ambtenaren verplicht zijn om strafbare feiten te melden, zodat aan Wilders’ voorwaarde niet voldaan kan worden.

Volgens Wilders zelf blijft de film binnen de wet. Al ‘binnen enkele dagen’ kan de première een feit zijn. De PVV-leider spreekt van ‘een prachtige, misschien ook choquerende film’. ‘Ik ben er erg enthousiast over.’ Nu de rest van de wereld nog.

Trefwoorden: geert wilders, fitna
Film of niet, het regent toch al aangiften tegen Geert Wilders

Blijf op de hoogte van:




Login of registreer voor alerts


 
Login of registreer om te reageren

Reageer Door: amj2007, woensdag 5 maart 2008 08:28
de angsthaze benne in grote getale aanwezig en schijten nu alvast in dur broek...

Reageer Door: poekkie, woensdag 5 maart 2008 08:28
De man heeft totaal niets fout gedaan ,en dan regent het van de aangiften.Tja de waarheid is hard,en zeer moeilijk te aanvaarden Vrije menings uitingen zijn hier een recht,in heel veel landen een misdaad.Het is maar wat je wilt.Kies je voor het laatste ,dan hoor je hier niet te zijn .Het is hier aanpassen of anders wegwezen.Het OM krijgt het druk,en dat terwijl ze het werk door al hun fouten maken al niet aan kunnen.

Reageer Door: dirkovision, woensdag 5 maart 2008 08:33
""
Deze keer is de afzender een officieel, gesubsidieerd orgaan, de Stichting Marokkanen Nederland (SMN). [/unquote]
... Zo komt de islamisering van ons land weer een streepje dichterbij. Ga vooral zo door, laffe slappe regering. U bent de financieer van onze ondergang van onze cultuur en vrijheid.
Welkom in Eurabië...
Doen we de hijskranen maar alvast in de aanbieding..??

Reageer Door: dirkovision, woensdag 5 maart 2008 08:34
... Zo komt de islamisering van ons land weer een streepje dichterbij. Ga vooral zo door, laffe slappe regering. U bent de financieer van onze ondergang van onze cultuur en vrijheid.
Welkom in Eurabië...
Doen we de hijskranen maar alvast in de aanbieding..??


Reageer Door: De zienert, woensdag 5 maart 2008 08:49
The Wishbone schreef:

EU bereidt ambassades voor op film van Wilders]
De Europese Commissie heeft alle EU-afvaardigingen in islamitische landen onlangs de waarschuwing gestuurd dat de omstreden anti-Koranfilm van Geert Wilders waarschijnlijk binnenkort zal uitkomen. Dat melden bronnen in Brussel. De EU maakt zich zorgen over mogelijke repercussies voor de EU-missies.


De EU is dan ook,net als onze slappe landsverraders in Den Haag,niets meer dan een club pro-moslimmietische en anti-Israelische schijnheilen.
Niet voor niets is de PVV groot voorstander van het ogenblikkelijk uit deze club van corrupte ambtenaren te stappen...

Reageer Door: Cosmic_Carrot, woensdag 5 maart 2008 08:52
aangiftes tegen rationele kritiek op de inhoud van het tiranieke dictaat "de Koran"?

elke ontwikkelde nederlander zou juist aangifte moeten doen tegen de inhoud van dit verderfelijk boek dat debet is geweest aan de grootste genocides, moord en slachtpartijen van onze geschiedenis.

de koran vertegenwoordigd in haar inhoud alles dat lijnrecht tegenover het hebben van uberhaupt een moraal staat.

islam en ratio gaan nou eenmaal niet samen, islam en ontwikkeling ook niet.

elke nederlander met een beetje ontwikkeling en een denkvermogen zou juist aangifte moeten doen tegen de inhoud van dit satanisch boek!


Reageer Door: ghasemi29@hotmail.com, woensdag 5 maart 2008 09:23
beste lid;
heb je je ooit verdiept in de inhoud van "Koran"? dacht ik niet.
Cosmic_Carrot schreef:

aangiftes tegen rationele kritiek op de inhoud van het tiranieke dictaat "de Koran"?

elke ontwikkelde nederlander zou juist aangifte moeten doen tegen de inhoud van dit verderfelijk boek dat debet is geweest aan de grootste genocides, moord en slachtpartijen van onze geschiedenis.

de koran vertegenwoordigd in haar inhoud alles dat lijnrecht tegenover het hebben van uberhaupt een moraal staat.

islam en ratio gaan nou eenmaal niet samen, islam en ontwikkeling ook niet.

elke nederlander met een beetje ontwikkeling en een denkvermogen zou juist aangifte moeten doen tegen de inhoud van dit satanisch boek!



Reageer Door: tantebep, woensdag 5 maart 2008 09:30
onbegrijpelijk dat Nederland zich zo idioot gedraagt.
waarom laten wij ons zeggen dat we bang moeten zijn? dagelijks wordt ik gediscrimineerd omdat ik Nederlandse ben, mijn blonde dochter krijgt te horen dat ze een blanke hoer is, het kind is pas 10. waar hebben wij dat aan verdiend? heb ik er om gevraagd?
Er werd gespuugd op mijn deur omdat ik tegengas gaf, ik tolereerde het asogedrag van mijn buurjongens niet. Ik ben verhuisd omdat mijn kids werden bedreigd. Buurtjongens met wapens,drugshandel en s'nachts veel lawaai op straat van werkloze jongeren die rondscheurden in vette auto's en op scooters. Mijn buurman die drugs dealde. Niemand deed daar wat aan, was bang om wat te zeggen en de bedreigingen waren geen bedreigingen. F*ck dit kloteland wat zich kapot moet schamen om de verkwanseling van de eigen normen en waarden, dat waar balkenellende zo voor zou staan. Ik houd niet van mensen achterstellen en in een hoekje drijven. iedereen zou gelijk moeten zijn maar wat hier gebeurt schaam ik mij voor. Wilders is vreemd....... maar het is hard nodig dat iemand zijn nek uitsteekt! want verder durft geen hond het.Een mes op je keel krijgen ( echt gebeurt!) is niet om aan te geven omdat er geen getuigen waren. vervolgens stuurt een OvJ de aangifte terug omdat namen niet gelijk zijn..... een aangifte blijft liggen voor zes maanden omdat de agent ziek is. De aangifte is niet volledig omdat de situatieschets er niet bij zit. tsja, recht in eigen hand nemen..... dat moet je doen. maar ja, dan zit je net als Germaine C achter slot en grendel en wordt je bedreigd.... dat mag wel. Ik schaam mij dat ik Nederlander ben........

Reageer Door: Cosmic_Carrot, woensdag 5 maart 2008 09:32
Ontwikkelingsarmoede ten top!

Het is immers de Koran die in haar inhoud en de voor moslims niet te mogen bekritiseren teksten kafirs(= met name Hindoes en Boedhisten= om en nabij 3 miljard mensen) de mensenrechten in totaliteit ontneemt door ze als inferieur en rechtenloos te beschouwen aan de mensen die een geloof met een semmitische wortel aanhangen. Sterker nog zelfs christenen en joden(= mede aanhangers van een semmitische geloof)dienen te worden beschouwd als dhimmi en worden daarom ook minder rechten toebedeeld!
Deze volledige legalisering van geweld en ontnemen van basis mensenrechten in de koran is in de geschiedenis van de mensheid debet geweest voor de grootse genocides, rooftochten en moord c.q. slachtpartijen en is het tot op heden nog. De wereld schijnt moedwillig vergeten te hebben dat bijv. de Hindu genocide (schattingen lopen uiteen van 100 tot 200 miljoen vreedzame hindoes tussen 900 en 1800 a.d. afgeslacht, vermoord en verkracht ten einde zuid azie te islamiseren), de Balkan slachtingen en bijv. De darfur Crisis allemaal hun volledige legalisatie vinden in de teksten van de koran en de Hadith.
Het is dan ook niet anders dan triest dat elke rationele confrontatie m.b.t. de Koran en de Islam systematisch door de opportunistische kansberekeningen van bijv. onze politiek "politiek corect" en bewust vertekend worden. Wellicht dat ook wij een Pakistan en een Bangladesh kunnen afstaan aan de islam, op de manier waarop de hindoes na hun eeuwenlange gelegaliseerde genocide gedwongen zijn!
Men kan met geen mogelijkheid rationele kritiek op de koran beantwoorden met projecties van pure ontwikkelingsarmoede en vertekeningen van feiten.

Een boek dat zoveel geweld legaliseert is niet anders dan satanisch te noemen!

(p.s. Hindu kush= perzisch voor de slachting der hindus, deze naam en de masale slachting van de hindus op deze bergen ten einde zuid azie te islamiseren, is een goed voorbeeld van op welke basis de islam haar mensen rechten wel handhaaft!)


Reageer Door: hankwilliams, woensdag 5 maart 2008 10:05
Het wordt steeds gekker, deze misdadigers(o.a. marokokkanen) worden door onze landverraders(regering) gesponsord om nog meer kosten te maken. Nederland is al in oorlog met de islam, kijk maar wat ons wordt aangedaan. Dit is toch te gek voor woorden. In Nederland is geen plaats meer voor dit soort mensen. Ook ik heb dagelijks last van dat tuig, mijn auto is ook al eens kapot getrapt en mijn vrouw wordt hoer genoemd. Mijn hond bedeigd. Fijn land geworden Nederland, maar niet voor de Nederlanders. Bedankt Links, te beginnen met den uyl en kok.

Reageer Door: istas, woensdag 5 maart 2008 10:11
En dus blijkt dat de islam een geloof is waar je je mening niet mag zeggen anders wordt je in de kiem gesmoordt. Maar we leven hier toch in een land met vrije meningsuiting .
En arabrieren zijn eenmaal moordzuchtiger want zij hebben warmer bloed dus wat doen ze hier tussen die koude nederlanders. Ja het is hier naturrlijk beter en rijker want daar hebben ze helemaal niks te vertellen.

Reageer Door: Beirao, woensdag 5 maart 2008 10:14
Rascisme is geen vrijheid van meningsuiting!
Het woord demonisering heeft haar betekenis bij deze meneer verloren.

Reageer Door: B646B, woensdag 5 maart 2008 10:20
Organiseer een pro betoging voor Wilders en werf zoveel mogelijk Nederlanders. Zo ik in Nederland had moeten wonen, zou ik dit zeker doen maar ik ben slechts een Vlaming. Steun Wilders mensen ! Reneke

Reageer Door: Ralph Van den Bergh, woensdag 5 maart 2008 10:36
Mevr. Fawa op Al Jazeera: Het is géén clash tussen religies of beschavingen. Het gaat om de 21 ste eeuw of de middeleeuwen, democratie of dictatorschap, er is géén 1 heilig boek doch velen naargelang de mensen willen, aanbid voor mijn part stenen doch gooi ze niet naar me, moslims blazen boedistische standbeelden op doch boedisten steken géén moskees in brand of vermoorden moslims, het zijn enkel de moslims die mensen doden en kerken in brand steken etc...De imam kreeg niets meer gezegd. Al Jazeera dat is vrijheid. NL de angsthaas!

Reageer Door: vandersjo_, woensdag 5 maart 2008 10:38
Iedereen zit maar op te boksen tegen de koran,maar wat dachten de mensen van de bijbel????
Ze mogen wat mij betreft allebei in de prullenbak.
Ik vind ook dat we ieders geloof moeten respecteren.
Als de islam dan belachelijk gemaakt moet worden komt er dan ook zo'n film over de gereformeerde cultuur???
Deze is in mijn ogen net zo belachelijk.
Er zijn geen besnijdenissen maar incest komt er in vele familie's voor.
Is dat dan gewoon????
De besnijdenissen zijn gelukkig verboden in Nederland,maar kunnen ze ook wat voor die arme kinderen doen die regelmatig door vaderlief (broerlief,oomlief)misbruikt worden???

Pak dan alle geloven aan!!!!
Marrokanen zijn ook gewoon Nederlanders net als u en ik.

Reageer Door: bas55, woensdag 5 maart 2008 10:40
Onbegrijpelijk dat een Tweede Kamerlid van een partij zonder leden, (dus een dictatoriaal geleide partij), een heel land in z'n greep kan houden onder het misbruikte mom van vrijheid van meningsuiting. Valt daar ook vrijheid van het beledigen van andermans godsdienst onder? En gelukkig is in Europa ook vrijheid van godsdienst ook groot goed.
Maar hier in Nederland zijn we terug bij: de ketters op de brandstapel!
Wat een beschaving! Wilders wordt ook niet gehinderd door enig historisch besef; hervorming van een religie lukt alleen van binnenuit, beledigende en respectloze inmenging van buitenaf leidt tot versterking van fundamentalistische opvattingen en maakt de aanhangers van de beschimpte godsdienst tot derderangs burgers. Niet Balkenende heeft de schuld van de ontstane crisis; die crisis en al de slachtoffers die daar eventueel uit voortkomen zijn direct voor rekening van Wilders en indirect voor rekening van al die ontevreden Nederlanders die sinds het optreden van Fortuyn menen hun onderbuikgevoelens de vrije loop te mogen laten en Wilders hun steun geven. Ik schaam me voor onze samenleving waarin het niet mogelijk blijkt te zijn om mensen met een ander geloof en een andere achtergrond in hun waarde te laten en een echte kans te geven.
Bas


Reageer Door: Lion Cachet, woensdag 5 maart 2008 10:46
LS...

Vooral de Marokkanen in Nederland moeten eens leren waar hun plaats is. Ze zijn hier binnen gekomen als werkeloze bedelaars, zwervers, en criminelen. Daarbij roepen ze om moord en doodslag bij het minste geringste dat deze groep zou beledigen. Een volk zonder eer roept daarbij om eerwraak waarbij ze niet terugdeinzen om jonge meisjes en vrouwen de hals af te snijden als hun zo genaamde mannelijkheid in gevaar komt. Die zogenaamde mannen die vooraan staan om winkeliers te beroven en te vermoorden. Die zo genaamde mannen die jonge meisjes tot prostitutie dwingen en zich loverboys noemen. Ordinaire pooiers zult u bedoelen. Enz. enz. Dank u wel meneer de President alle Vogelaars en Bouter Boslim niet te vergeten. Dank u voor het overleveren van het Nederlandse volk aan het Fascisme van de Islam. Dank u wel en slaapt u vooral verder. En Geert Wilders...? Gewoon doorgaan...! Leve Geert Wilders !

Reageer Door: Cosmic_Carrot, woensdag 5 maart 2008 10:50
Lion Cachet schreef:

LS...

Vooral de Marokkanen in Nederland moeten eens leren waar hun plaats is. Ze zijn hier binnen gekomen als werkeloze bedelaars, zwervers, en criminelen. Daarbij roepen ze om moord en doodslag bij het minste geringste dat deze groep zou beledigen. Een volk zonder eer roept daarbij om eerwraak waarbij ze niet terugdeinzen om jonge meisjes en vrouwen de hals af te snijden als hun zo genaamde mannelijkheid in gevaar komt. Die zogenaamde mannen die vooraan staan om winkeliers te beroven en te vermoorden. Die zo genaamde mannen die jonge meisjes tot prostitutie dwingen en zich loverboys noemen. Ordinaire pooiers zult u bedoelen. Enz. enz. Dank u wel meneer de President alle Vogelaars en Bouter Boslim niet te vergeten. Dank u voor het overleveren van het Nederlandse volk aan het Fascisme van de Islam. Dank u wel en slaapt u vooral verder. En Geert Wilders...? Gewoon doorgaan...! Leve Geert Wilders !


Tja, de eer van een moslim ligt blijkbaar in de vagina van zijn vrouw.

laten we dan maar niet vragen waar zijn intelect ligt!

Reageer Door: monalisa, woensdag 5 maart 2008 11:02
De HOMO Spong en zijn BIN LADEN FAN hebben nu ook Raymann ingewikkeld...Dat zal Jurgen Rayman wel merkn aan zijn uitzendingen IK zal er in elk geval NIET mer hengaan...

Reageer Door: bas55, woensdag 5 maart 2008 11:08
Hoe durft u de Marokkanen over een kam te scheren! Een groep mensen waarvan een heel groot deel geen kwaad doet en alleen in vrede wil werken en samenleven op deze manier neerzetten vind ik stuitend.
En u denkt toch niet echt dat in Nederland de door u beschreven criminaliteit alleen door allochtonen wordt veroorzaakt? Dat er bijvoorbeeld door autochtone Europeanen geen vrouwenhandel wordt gedreven?

Ik heb het idee dat u zelf slaapt en dus niet ziet (of niet wil zien) dat er door heel veel Marokkanen een zeer positieve bijdrage aan ons land wordt geleverd.

Lion Cachet schreef:

LS...

Vooral de Marokkanen in Nederland moeten eens leren waar hun plaats is. Ze zijn hier binnen gekomen als werkeloze bedelaars, zwervers, en criminelen. Daarbij roepen ze om moord en doodslag bij het minste geringste dat deze groep zou beledigen. Een volk zonder eer roept daarbij om eerwraak waarbij ze niet terugdeinzen om jonge meisjes en vrouwen de hals af te snijden als hun zo genaamde mannelijkheid in gevaar komt. Die zogenaamde mannen die vooraan staan om winkeliers te beroven en te vermoorden. Die zo genaamde mannen die jonge meisjes tot prostitutie dwingen en zich loverboys noemen. Ordinaire pooiers zult u bedoelen. Enz. enz. Dank u wel meneer de President alle Vogelaars en Bouter Boslim niet te vergeten. Dank u voor het overleveren van het Nederlandse volk aan het Fascisme van de Islam. Dank u wel en slaapt u vooral verder. En Geert Wilders...? Gewoon doorgaan...! Leve Geert Wilders !

Reageer Door: monalisa, woensdag 5 maart 2008 11:09
ghasemi29@hotmail.com schreef:

beste lid;
heb je je ooit verdiept in de inhoud van "Koran"? dacht ik niet.
Cosmic_Carrot schreef:

aangiftes tegen rationele kritiek op de inhoud van het tiranieke dictaat "de Koran"?

elke ontwikkelde nederlander zou juist aangifte moeten doen tegen de inhoud van dit verderfelijk boek dat debet is geweest aan de grootste genocides, moord en slachtpartijen van onze geschiedenis.

de koran vertegenwoordigd in haar inhoud alles dat lijnrecht tegenover het hebben van uberhaupt een moraal staat.

islam en ratio gaan nou eenmaal niet samen, islam en ontwikkeling ook niet.

elke nederlander met een beetje ontwikkeling en een denkvermogen zou juist aangifte moeten doen tegen de inhoud van dit satanisch boek!




MOETEN WIJ ons dan verdiepen in de koran? IK DACHT HET NIET...Jullie moeten jezelf verdiepen in het aanpassen,en integreren,en alle religies EN beledigingen buiten spel laten,WERKEN en gewoon leven zonder te provoceren met moskee bourka-boerkini.EN...hou je criminelen en rappers in toom dan komt het nog wel ooit goed!!

Reageer Door: Lion Cachet, woensdag 5 maart 2008 11:09
LS...

Ook ene Bas (Kip zonder Kop) is rijp voor groot Islamitistan. Ik zou zeggen neem een andere bril, haal die doppen uit je oren of ga lekker verhuizen...

Reageer Door: Lion Cachet, woensdag 5 maart 2008 11:16
LS...

Okay Basje... Ik zal Marokkanen vervangen voor Islamieten. Jij ook weer blij !

Reageer Door: vandersjo_, woensdag 5 maart 2008 11:34
De meeste mensen op deze site hebben echt geen idee waar ze het over hebben!
Hoe kun je de koran veroordelen terwijl je er geen letter uit gelezen hebt???
Ik kan jullie zeggen dat het eigelijk overeenkomt met de bijbel!
Het is maar hoe je het uitlegt.
En die paar Marrokanen die het criminele pad opgaan worden enorm gevoerd door al die Fortuijnaanhangers.

Ik word hier een beetje misselijk.
Ben blij dat er ook nog wat normale Nederlanders zijn!
Bedankt Bas!!!

Reageer Door: bas55, woensdag 5 maart 2008 11:49
Lion Cachet schreef:

LS...

Ook ene Bas (Kip zonder Kop) is rijp voor groot Islamitistan. Ik zou zeggen neem een andere bril, haal die doppen uit je oren of ga lekker verhuizen...


Wat bedoelt u met (Kip zonder Kop)? Bovendien is niet zo makkelijk om zonder kop een andere bril op te zetten, doppen uit je oren te halen en te verhuizen...
En welke bril heeft u zelf op? Een bril die je uitsluitend criminele moslims laat zien? Maar ik begrijp het al; u bent gewoon bang gemaakt door Wilders voor een (fictief) groot Islamitistan. En bange mensen roepen in paniek de raarste dingen.


Reageer Door: Cosmic_Carrot, woensdag 5 maart 2008 11:50
vandersjo_ schreef:

De meeste mensen op deze site hebben echt geen idee waar ze het over hebben!
Hoe kun je de koran veroordelen terwijl je er geen letter uit gelezen hebt???
Ik kan jullie zeggen dat het eigelijk overeenkomt met de bijbel!
Het is maar hoe je het uitlegt.
En die paar Marrokanen die het criminele pad opgaan worden enorm gevoerd door al die Fortuijnaanhangers.

Ik word hier een beetje misselijk.
Ben blij dat er ook nog wat normale Nederlanders zijn!
Bedankt Bas!!!


projections of a very weak mind indeed!

vreemd toch dat de gehele intelectuele wereld en zelfs veel arabisten dit tegenspreken.
sterker nog de voor de islam en haar koran geemigreerde intelectuele gemeenschap in het westen spreekt dit tegen.
het is verder feit dat de islamitische wereld leeft van import van intelect daar haar eigen intelectuele klasse in meerderheid bewust de migratie naar het buitenland heeft verkozen.
geen enkele voor de koran gevluchtte islamitische intelectueel deelt uw mening.

bij het overvoeden van de islamitische ego is de gezonde psyche nimmer gebaat!

en dat kan elke in het westen vertoefende intelectuele iranier, irakees, afghaan etc beamen.

Reageer Door: jezuschristusismijnredder, woensdag 5 maart 2008 11:55
ik denk dat een van de problemen is dat de nederlanders die naar andere wijzen zich niet eens moeten afvragen of ze hetzelfde doen.

En dan noem ik als voorbeeld het accepteren van stelen b.v. cd"s kopieer illegaal downloaden.

ik denk dat het b.v makkelijk is om b.v. naar een bepaalde bevolkingsgroep te wijzen b.v. de marokkanen.
Daarbij komt nog dat wat je bij de allochtonen ziet eerder een afspiegeling is van de nederlandse maatschappij.
wat ik zie is dat de hele jeugd ontspoord is.
ik kom zelf uit een gebied waar weinig allochtonen wonen in nederland maar wat een van de hoogste criminaliteits cijfers heeft. Een ander onderzoek een tijdje geleden liet zien dat in een bepaalde stad in mijn regio, wat ook weinig allochtonen heeft. Dat 2/3 van de jongeren zich in het afgelopen jaar shculdig had gemaakt aan het plegen van een strafbaar delict.




wat ik aan natuurlijk afkeur maar niet vreemd vind immers de media is vol met geweld, haat en alles wat slecht is krijgen jongeren steeds te zien.




Reageer Door: nlkoman, woensdag 5 maart 2008 12:10
ghasemi29@hotmail.com schreef:

Niet verdiept in de inhoud ,is ook niet nodig ,na de resultaten ,die er gebeurt zijn (9-11, theo v. Gogh, enz,enz,)alles in de naam van de islam,wordt er geclaimt

beste lid;
heb je je ooit verdiept in de inhoud van "Koran"? dacht ik niet.
Cosmic_Carrot schreef:

aangiftes tegen rationele kritiek op de inhoud van het tiranieke dictaat "de Koran"?

elke ontwikkelde nederlander zou juist aangifte moeten doen tegen de inhoud van dit verderfelijk boek dat debet is geweest aan de grootste genocides, moord en slachtpartijen van onze geschiedenis.

de koran vertegenwoordigd in haar inhoud alles dat lijnrecht tegenover het hebben van uberhaupt een moraal staat.

islam en ratio gaan nou eenmaal niet samen, islam en ontwikkeling ook niet.

elke nederlander met een beetje ontwikkeling en een denkvermogen zou juist aangifte moeten doen tegen de inhoud van dit satanisch boek!




Reageer Door: Lion Cachet, woensdag 5 maart 2008 12:16
LS...

Vandersjo weet precies wat andere mensen gelezen hebben. Knap hoor... Ik denk niet dat jij mij kan verwijzen naar een soera die niet gaat over moord, doodslag, leugen en verderf. Je bent al aardig onder de invloed van de bekende takia-leugens van de Islam. Neem een cursus Wereld Geschiedenis als het niet te moeilijk is voordat je nog verdere verderfelijke onzin uitkraamt.

Reageer Door: nlkoman, woensdag 5 maart 2008 12:17
vandersjo_ schreef:

De meeste mensen op deze site hebben echt geen idee waar ze het over hebben!
Hoe kun je de koran veroordelen terwijl je er geen letter uit gelezen hebt???
Ik kan jullie zeggen dat het eigelijk overeenkomt met de bijbel!
Het is maar hoe je het uitlegt.
En die paar Marrokanen die het criminele pad opgaan worden enorm gevoerd door al die Fortuijnaanhangers.

Ik word hier een beetje misselijk.
Ben blij dat er ook nog wat normale Nederlanders zijn!
Bedankt Bas!!!


Alleen wordt uit naam van de Bijbel geen aanslagen gepleegd.
Word niet misselijk, want de Nederlanders, die in jouw ogen normaal zijn ,slinkt bij de dag, als er niets in jullie gemeenschap wordt gedaan aan de extremisten onder jullie

Reageer Door: mening, woensdag 5 maart 2008 12:17
Een beschaving begint bij het respecteren van alle groepen in de samenleving! Gelijk heeft u (bas55}.Hebben de nederlanders ooit zo geprotesteerd tegen de chinese mensen onder ons? Zijn wij,als nederlanders ooit een protest aangegaan tegen indonesiers onder ons?Hebben wij de italianen,spanjaarden,niet als normale mensen ontvangen?Wij hebben meerdere nationaliteiten in ons land en er geen problemen mee dat ze medelanders worden genoemd.Ik heb zelfs anderhalf jaar samengewoond met een moslim en verdedigde mijn keuze door te zeggen alle mensen, ongeacht kleur of geloof zijn gelijk.Maar binnen het jaar werd ik gedwongen door hem en zijn familie om mij te bekeren,hij ging mij dreigen en mijn familie met een pistool bedreigen als ze mij ervan zouden afhouden met hem te trouwen.Het werd een giga probleem met slaan en opsluiting van mij in de slaapkamer en ik mocht alleen met zijn moeder en zijn zusters praten.Ik mocht niet buiten komen ,de moeder deed de boodschappen.Ik bleef weigeren en na een halfjaar werd ik op straat gezet ,als een straathond,alles moest ik achter laten.Om overal van af te zijn heb ik het maar zo gelaten.Is dat wat u beschaving noemt? mijnhr bas55.Zijn wij niet tolerant genoeg geweest jarenlang?Nu, na 25 jaar is het een dreiging die landelijke vorm aan neemt. En door de positieve discriminatie is de rest kapot gemaakt door deze regering.En ja u heeft gelijk dat wij ontevreden waren met de gang van zaken en ja dat is naar buiten getreden door Pim Fortuin,Eindelijk iemand die durfde zeggen wat er al jaren leefde onder de nederlanders.U noemt dat onderbuik gevoelens maar die gevoelens zijn vaak uit gekomen.En ja die mag je de vrije loop laten.En als u zich schaamt voor deze samenleving bent u vrij om te vertrekken naar b.v.b.Iran dan zult u zien en ondervinden dat zij de cristenen en uw vrije mening in zijn {jou} waarden laten.Wij worden hier in ons eigen land nog niet in onze waarden gelaten,want mijn moeder en ik zijn hoeren,is dat mij in mijn waarde laten mijnhr Bass55??

Reageer Door: barbera75, woensdag 5 maart 2008 12:28
Hier snap ik niets van. Hoe kan je nu aangifte doen tegen een film die er nog helemaal niet is!

Reageer Door: sympatico, woensdag 5 maart 2008 12:59
als het die makkers niet aanstaat gaan ze lekker terug vanwaar zij gekomen zijn kijken of daar een stichting gesubsideerd word als stichting voor marokkanen in marokko,Mvrg Sympatico

Reageer Door: bas55, woensdag 5 maart 2008 14:08
mening schreef:

Een beschaving begint bij het respecteren van alle groepen in de samenleving! Gelijk heeft u (bas55}.Hebben de nederlanders ooit zo geprotesteerd tegen de chinese mensen onder ons? Zijn wij,als nederlanders ooit een protest aangegaan tegen indonesiers onder ons?Hebben wij de italianen,spanjaarden,niet als normale mensen ontvangen?Wij hebben meerdere nationaliteiten in ons land en er geen problemen mee dat ze medelanders worden genoemd.Ik heb zelfs anderhalf jaar samengewoond met een moslim en verdedigde mijn keuze door te zeggen alle mensen, ongeacht kleur of geloof zijn gelijk.Maar binnen het jaar werd ik gedwongen door hem en zijn familie om mij te bekeren,hij ging mij dreigen en mijn familie met een pistool bedreigen als ze mij ervan zouden afhouden met hem te trouwen.Het werd een giga probleem met slaan en opsluiting van mij in de slaapkamer en ik mocht alleen met zijn moeder en zijn zusters praten.Ik mocht niet buiten komen ,de moeder deed de boodschappen.Ik bleef weigeren en na een halfjaar werd ik op straat gezet ,als een straathond,alles moest ik achter laten.Om overal van af te zijn heb ik het maar zo gelaten.Is dat wat u beschaving noemt? mijnhr bas55.Zijn wij niet tolerant genoeg geweest jarenlang?Nu, na 25 jaar is het een dreiging die landelijke vorm aan neemt. En door de positieve discriminatie is de rest kapot gemaakt door deze regering.En ja u heeft gelijk dat wij ontevreden waren met de gang van zaken en ja dat is naar buiten getreden door Pim Fortuin,Eindelijk iemand die durfde zeggen wat er al jaren leefde onder de nederlanders.U noemt dat onderbuik gevoelens maar die gevoelens zijn vaak uit gekomen.En ja die mag je de vrije loop laten.En als u zich schaamt voor deze samenleving bent u vrij om te vertrekken naar b.v.b.Iran dan zult u zien en ondervinden dat zij de cristenen en uw vrije mening in zijn {jou} waarden laten.Wij worden hier in ons eigen land nog niet in onze waarden gelaten,want mijn moeder en ik zijn hoeren,is dat mij in mijn waarde laten mijnhr Bass55??


Erg dat uw relatie met een moslim zo afschuwelijk uit de hand is gelopen en zo'n gang van zaken is uiteraard op geen enkele manier goed te praten. Gelukkig komt het af en toe ook voor dat een relatie waarin de partners een zo verschillende achtergrond hebben wel goed gaat maar daar heeft u uiteraard op dit moment geen boodschap aan.
In mijn reactie staat dan ook zeker niet dat ik de Islam als een voorbeeld van een tolerant geloof ervaar. En natuurlijk ben ik het niet eens met naar geweld grijpende intolerante en fundamentalistische moslims. En die zijn er absoluut, dat zal ook niemand ontkennen. In mijn reactie probeer ik alleen maar te zeggen dat de meerderheid van de moslims niet intolerant en fundamentalistisch is en niet naar geweld grijpt en dat die grote groep het niet verdient om zo in de hoek te worden gezet. Christenen kun je ook niet over een kam scheren, er bestonden in Nederland tot 2 jaar geleden meer dan 10 verschillende kerkgenootschappen binnen het Protestantse Christendom die na 150 jaar intolerantie nu na jarenlang voorzichtig overleg een kerkgenootschap proberen te vormen. Kijk hoe de Italiaanse voornamelijk Katholieke regering intolerant tegenover euthanasie staat terwijl een groot deel van de Protestanten en Katholieken in de Nederlandse regering/tweedekamer daar wel een open discussie over willen aangaan.

Verder bepleit ik in mijn reactie dat een geloof hervormen alleen van binnenuit kan gebeuren en nooit tot stand komt door de aanhangers van een geloof te beledigen en in een hoek te zetten. Zo'n houding versterkt en verhardt de dogmatische standpunten van de moslims. Bij een groep gelovigen die in een anders georienteerde maatschappij leeft worden de gebruiken, rituelen en de leer altijd strenger nageleefd om als groep niet onder te sneeuwen en de eenheid te bewaren. Dat is een gegeven uit de geschiedenis. En daarmee wordt de groep ook kwetsbaar want ze is zo makkelijk te herkennen en in de hoek te zetten. En dat is wat er nu ook met verlichte moslims gebeurt; doordat hun eigen meer fundamentalistische geloofsgenoten worden aangevallen ontstaat er irritatie en haat, want het hemd is altijd nader dan de rok, en zo bewerkstellig je dat ook meer verlichte moslims zich strenger in de leer gaan gedragen.
Al in 1974 bezocht ik een door de Theologische Faculteit van de VU georganiseerd congres met als onderwerp 'de emancipatie van de westerse moslima' in de Rai. Er kwam een aantal hoog opgeleide in Europa wonenende moslima aan het woord. Het was duidelijk dat de emanciaptiekansen voor moslima niet voor het oprapen lagen maar dat er wel van binnenuit! gewerkt werd aan een wat vooruitstrevender opvatting over de man/vrouw verhouding binnen de Islam. Zo'n proces kost jaren, misschien wel 100 jaar en lijkt nu o.a. door de verharde verhoudingen binnen de Europese samenlevingen stil te staan.

Ik hoop dat u, ondanks uw te betreuren eigen slechte ervaring, mijn 'stelling' dat een harde veroordeling van 'de Moslim' leidt tot meer fundamentalisme en daarmee een intern hervormingsproces en integratieproces in de weg staat, eens wilt overdenken en ik hoop, dat wanneer autochtone en allochtone Nederlanders elkaar in hun waarde laten, het samenleven in onze maatschappij voor iedereen aangenamer wordt en dat de door u beschreven afschuwelijke scheld- en vechtpartijen verleden tijd zullen zijn.
Bas

Reageer Door: revocon, woensdag 5 maart 2008 15:42
De SMN voelt zich beledigd? Dan is het hun goed recht om hun beklag te doen bij de rechtspraak. Zij gaan maar lekker hun gang, want zij zullen nul op het rekest krijgen.

Reageer Door: Cosmic_Carrot, woensdag 5 maart 2008 16:23
[Modbreak Ferdinand (discussies@depers.nl): Gelieve niet over elkaar te discussiƫren. Enkele berichten in deze thread zijn verwijderd.]

Reageer Door: Minstrel, donderdag 6 maart 2008 02:25
[Modbreak Ferdinand (discussies@depers.nl): Gelieve niet over elkaar te discussiƫren. Enkele berichten in deze thread zijn verwijderd.]

Reageer Door: kafir, donderdag 6 maart 2008 14:13
[Modbreak Ferdinand (discussies@depers.nl): Dit bericht is verwijderd. Gelieve andere mensen niet te beledigen.]

Reageer Door: Cosmic_Carrot, donderdag 6 maart 2008 14:46
hoe zou het toch komen dat we in europa en in de verenigde staten wel grote groepen indiers en chinezen hebben die naast dat ze in grote meerderheid allemaal maatschappelijk geslaagd en succesvol zijn(doctoren, chirurgen,technologen etc etc) een zeer positieve bijdrage leveren aan de samenlevingen waar zij zich bevinden, en dat zelfs met behoud van hun identiteit,geloof, cultuur en taal?

deze twee groepen zijn in elke samenleving een zeer welkome toevoeging zonder dat zij zich in overgrote meerderheid in de samenleving negatief doen laten gelden, in absolute tegenstellng tot onze islamitische gemeenschappen.

wellicht is het zo dat de conditioneringen die het hinduisme en het boedhisme deze twee groepen meegeven hun ontwikkeling stimuleren, in complete tegenstelling tot de islamitische conditionering die de onwikkeling van onze islamitische gemeenschappen juist schijnt af te remmen.

en waarom is het feit dat juist deze twee landen India en China, die de islam bewust van zich afgeslagen hebben, ondanks de veelvuldige islamitische pogingen deze twee beschavingen te islamiseren, heden ontwikkelde supermachten zijn die onze economien op alle vlakken beinvloeden en de globalisering juist positief vorm geven?

triest dat we dat allemaal niet van de islamitische wereld en haar gemeenschappen kunnen concluderen die zich continue bezigen met het projecteren van hun complexen en frustraties op mondiaal en nationaal niveau, en elke vorm van ontwikkeling juist niet schijnen willen te verkiezen.

verder is het zaak te beseffen dat de aankomende supermachten india en china net zoveel problemen hebben met hun islamitische gemeenschappen als wij in het westen en in israel.

het zet je toch aan het denken.

Reageer Door: Tatan, donderdag 6 maart 2008 15:33
Dit is genieten elke dag weer.
Om een film zoveel heisa prachtig en er maar lustig op door zwammen..
Goden die de dienst uit maken.
Donar is boos op Allah onze god is boos op Donar.
Knevel geloofd niet meer dat god de aarde in 7 dagen
heeft gemaakt..

Het is hommeles in goden land als dit maar goed afloopt.
Noach 2 kan alweer een boot bouwen het zal wel weer 6 maanden gaan regenen...

GR

Reageer Door: Tatan, donderdag 6 maart 2008 15:36
Film duurt 15 min...

http://www.fitnathemovie.com/

En is hier te zien.
SOON...

Reageer Door: hansmolema, donderdag 6 maart 2008 21:25
Ik word zo langzamerhand ziek van alle ophef rond de nog steeds niet vertoonde film.
Als iemand persé op de linker weghelft wil rijden, terwijl we in ons beschaafde Nederlandje hebben afgesproken dat we rechts houden, dan heeft-ie 't aan zichzelf te wijten dat er brokken van komen.
Of is het tegenwoordig zo gesteld dat we maar lukraak over straat mogen slingeren en dat de voetganger op de stoep uit z'n doppen moet kijken omdat de dronken automobilist het toch ook niet kan helpen dat-ie expres even over de stoep reed?
Stel je voor dat er straks geldt: "wie nog rechts blijft rijden in het verkeer, is knettergek!"

Of om met Geert Wilders te spreken: "wie moslims nog als gewone mensen ziet, is knettergek!"

Wie is er nou knettergek?

Reageer Door: tantebep, donderdag 6 maart 2008 22:06
ik verbaas mij over het feit dat iedereen het maar heeft over "moslims" en over de Koran.
Ik de bijbel staan ook gruwelijke stukken.
Het is maar hoe je zaken opvat.
De jongeren en volwassenen waar nu zo negatief over gesproken wordt zijn toch de Marokkaanse jongeren die veelal niet eens weten wat de 5 zuilen van de Islam zijn.
Zijn mensen die niet leven naar de leer van de Koran maar onder dwang van familie nep religieus zijn. Dan lijkt het nog wat immers. Mensen die leven naar de leer van een God zijn niet agressief maar hebben respect voor het leven. De basis van geloof is liefde.
Laten we het meer hebben over de verknipte geesten van deze mensen.Er zijn genoeg problemen met onze eigen autochtone jongeren, die van de allochtone ( ze zijn autochtoon ondanks dat het al de 3e generatie is, ze claimen Marokaan of Antiliaan te blijven) dus laten we de allochtonen eens goed aanpakken. Integreren, werken, school afmaken en vooral respect voor elkaar.
Geen school afgemaakt? Geen uitkering! Niet gewerkt? Geen uitkering! Klaar.........
En dan moeten ze mij nog eens uitleggen hoe je aangifte kan doen tegen iets wat je nog niet gezien hebt, dat je uberhaupt al een mening kan hebben over zoiets. Knap!
Kunnen ze allemaal meedoen met dat nieuwe programma, Het zesde zintuig.
Lekker helderziend met z'n allen. En Terrorismedreiging vanwege een film of gekke plaatjes? Hoe vaak moeten wij dan niet zijn uitgetrokken omdat Jezus ergens raar op stond?

Reageer Door: F.J.L. Zegers, donderdag 6 maart 2008 22:57
Natuurlijk. Het is een domme sport geworden! Dit kun je gewoon niet meer serieus nemen!

En de rechtsstaat Nederland wordt er enkel slapper door.

Moslims worden aangemoedigd om voor elke scheet die hen dwarszit actie te nemen, een grote bek open te trekken.

Ik zeg die moslims: Weest gewaarsschuwd!

Wie kaatst moet de bal verwachten! De Nederlandse samenleving word je meer en meer spuugzat en als zij jullie wil gaan uitkotsen, dan trekken jullie toch écht aan het kortste eind!

De film:
Geert Wilders wil alleen maar de waarheid over het systeem dat islam heet, laten zien, uit hun eigen materiaal. Moslims kunnen nooit protesteren dat wat iemand zo zegt een belediging is! Want hun éigen Koran, Hadith en hun eigen gerespecteerde bronnen - die alleen maar door Wilders geciteerd worden (dat hoop ik) - zeggen ze zélf!


Dat is tenminste de methoden van de Koptische priester Zacharias Boutros:
Hij citeert uit bronnen van de Islam, en dan worden moslims eerst ontzettend boos, maar als zij de bronnen waaruit hij citeert zelf nagaan en zien dat hij gelijk heeft, gaan hun oren en harten open om de waarheid te horen!

Ja, de Islam is een leugen! Allah is niet God. Isa is niet Jezus Christus. Gibriel is NIET Gabriel. Mirjam is niet Maria de moeder van Jezus. En de aarde is niet plat, zoals de Koran leert. En nog veel meer onzin.

De Koran was niet eens geschreven toen Mohammed overleed.

Bekijk deze videos eens- maar dan moet je wel Engels verstaan.... :
Quran is not from God. Why?: http://www.youtube.com/watch?v=zMi0v7PdDys

En: Islam: Why We Want to Kill You - Walid Shoebat (Palestijnse ex-terrorist en ex-moslim) -
Part 1: http://www.youtube.com/watch?v=7Fvot4Xoyno
Part 2: http://www.youtube.com/watch?v=HzLT9wV0l8o

Op Memri-TV:

Coptic Priest: Muhammad and Hitler: http://www.youtube.com/watch?v=lACG-2kOkU0

Coptic Priest: Islam and Christianity (part 1): http://www.youtube.com/watch?v=2iLAH9D18-o
Part 2: http://www.youtube.com/watch?v=xx0VzN20mH0
Part 3: http://www.youtube.com/watch?v=AsN7s3Uqw1g

Muslim Clerics leave Islam and embrace Christ !: http://www.youtube.com/watch?v=19FU7Yyx4D4

Father Zakaria: Jesus Christ is GOD (1/3): http://www.youtube.com/watch?v=rBCEnHOn1gI
Part 2: http://www.youtube.com/watch?v=o66lPcPlBZI
Part 3: http://www.youtube.com/watch?v=LOcG1G-52ng

Quranic Verses Inspired by Satan (arabic) http://www.youtube.com/watch?v=6quHy6rafZ4
Grammatical Errors in the Quran (arabic)- Part 1 http://www.youtube.com/watch?v=g6QVcWWJJIQ
Grammatical Errors in the Quran (arabic)- Part 2 http://www.youtube.com/watch?v=f_s0J7Jlhzk
Sources of the Quran: Al Sahaba _1 (Arabic) http://www.youtube.com/watch?v=8ABZsZTfDUg
Sources of the Quran: Al Sahaba _2 (Arabic) http://www.youtube.com/watch?v=xPTLKr3_ods
Terrorism in the Quran-(Arabic) http://www.youtube.com/watch?v=uKaRSAzzbFE

The disasters of the Quran_1 http://www.youtube.com/watch?v=XYRxrE3-F8U (with English translation)
The disasters of the Quran_2 http://www.youtube.com/watch?v=aM5c2_9Sb6M (with English translation) I added this to what I just sent you
The disasters of the Quran_3 http://www.youtube.com/watch?v=XwBZSLmUpgE (with English translation)

Coptic Priest Zakaria Boutros gives the proper way to deal with the Danish Cartoons! Fools like the Dutch 'islamologist' van Koningsveld that tell our government to apologise to muslims, should repent of their BETRAYEL to our nation, and learn from father Boutros! Van Koningsveld even proposes to legaly prosecute Dutch member of Parliament Geert Wilders for his film - that Wilders announced but not made yet! This madness shows the character of the so called specialists that are advising our media and our governments! No wonder, they commit such crimes against our native populations!
Danish Cartoons Zakaria Boutros_1 http://www.youtube.com/watch?v=tULNyfvfq04
Danish Cartoons Zakaria Boutros_2 http://www.youtube.com/watch?v=1erYUFqmyrI
Danish Cartoons Zakaria Boutros_3 http://www.youtube.com/watch?v=3UlMvr4PeTc

John Hagee and Walid Shoebat: Islam Unveiled - Part 1 http://www.youtube.com/watch?v=-e2BD5LDmDE
John Hagee and Walid Shoebat: Islam Unveiled - Part 2 http://www.youtube.com/watch?v=67NScppwC2M
John Hagee and Walid Shoebat: Islam Unveiled - Part 3 http://www.youtube.com/watch?v=YA8lippm9gM
John Hagee and Walid Shoebat: Islam Unveiled - Part 4 http://www.youtube.com/watch?v=1Pna-Z7roxg
John Hagee and Walid Shoebat: Islam Unveiled - Part 5 http://www.youtube.com/watch?v=4Y4hxmf-zWU
John Hagee and Walid Shoebat: Islam Unveiled - Part 6 http://www.youtube.com/watch?v=CMe3gF4CzVY

John Hagee: Who is Allah - is Islam Our Sister Faith? (1/4) http://www.youtube.com/watch?v=0_bcyqu52a4
John Hagee: Who is Allah - is Islam Our Sister Faith? (2/4) http://www.youtube.com/watch?v=J1ibvGt7nNg
John Hagee: Who is Allah - is Islam Our Sister Faith? (3/4) http://www.youtube.com/watch?v=jg-FlCIvWgk
John Hagee: Who is Allah - is Islam Our Sister Faith? (4/4) http://www.youtube.com/watch?v=i79CMez15wo

De website van 'vader' Zakharia: http://www.islam-christianity.net/

En: http://www.islameyat.com/

En bekijk alle videos die Ritter1001 heeft geplaatst: http://www.youtube.com/user/Ritter1001

Wafa Sultan: http://www.youtube.com/watch?v=lYB4pG3kHIY Wafa Sultan-Terrorism and Islam

Tenslotte: Getuigenissen van ex-moslims- Luister eens waarom zij de Islam de rug hebben toegekeerd, en bereid zijn om voor Christus te sterven: http://www.youtube.com/muslims4jesus

 

Deze newsflash is alleen te bekijken met de gratis Adobe FlashPlayer!
Spaarrente.nl - 4,25% spaarrente? Profiteer nu!
De Pers Reizen - Spot de laatste aanbiedingen!
Gratis i-Phone 3GS nergens goedkoper!
e-Matching.nl - Dating hoger opgeleiden
 
 


© 2008 Copyright DePers.nl