De Pers
 

‘Kans op aanslag reëel’

Gepubliceerd: donderdag 6 maart 2008 08:14
Update: donderdag 6 maart 2008 12:00

De kans dat Nederland te maken krijgt met een terroristische aanslag is toegenomen. De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding (NCTb) Tjibbe Joustra zal naar verwachting vrijdag bekend maken dat het dreigingsalarm is opgeschroefd naar het op één na hoogste niveau, zo bericht het Algemeen Dagblad.  


De verhoogde terreurdreiging zou volgens ingewijden niet alleen met de komst van de antikoranfilm Fitna van Geert Wilders te maken hebben. Ook de verlengde aanwezigheid van Nederlandse militairen in Uruzgan speelt een rol.    

Internationale dreiging
Extra veiligheidsmaatregelen worden niet automatisch genomen. Het kabinet buigt zich eerst over de hogere alarmfase die het NCTb heeft aangegeven. Het gaat volgens bronnen rond de regering vooral om dat de internationale dreiging is toegenomen. Het ministerie van Justitie zelf geeft geen commentaar.


Minister Ernst Hirsch Ballin van Justitie licht de Tweede Kamer donderdag in over de nieuwe terreurdreiging. Hirsch Ballin zal een actuele versie van het reguliere dreigingsbeeld sturen.

  
Tot voor kort was de kans dat Nederland kon worden geconfronteerd met een terroristische aanslag nog ‘beperkt’. Vorig jaar april werd het dreigingsniveau voor het eerst verlaagd naar beperkt.


‘Kans op aanslag reëel’

Dreigingsniveaus

Minimaal

Beperkt

Substantieel

Kritiek


Substantieel:

- Er worden nieuwe trends en fenomenen waar dreiging vanuit gaat ontdekt.

- De kans dat een aanslag in Nederland zal plaatsvinden is reëel

- Aanslagen vinden plaats in andere, met Nederland vergelijkbare landen

- Radicalisering en rekrutering vinden op aanzienlijke schaal plaats

- Nederland wordt geregeld genoemd in verklaringen van serieus te nemen terroristische netwerken   


Oproep

Minister Verhagen en CDA-fractieleider Pieter van Geel riepen Wilders donderdag op zijn film niet uit te zenden.

 

Taliban
De Taliban dreigen de aanvallen op de Nederlanders in Uruzgan op te voeren.

 

Al-Qaeda
Al-Qaeda zou opdracht hebben gegeven om Wilders te vermoorden.

 

Pakistan 

Pakistan blokkeerde de videosite Youtube vanwege anti-islamitische filmpjes. Als voorbeeld noemde men de trailer van de aangekondigde anti-koranfilm van Geert Wilders.

 

Haatzaaien
"Ik zaai geen haat. Dat doet de Koran", stelde Wilders in augustus in een interview in het AD. Volgens de PVV-leider is de Koran 'een fascistisch boek'.

Wilders is niet van plan zich de mond te laten snoeren door rechterlijke uitspraken of door collega-parlementariërs. "En ook niet door een kogel."

Slecht idee

Driekwart van de Nederlanders vindt de Koranfilm van Wilders een slecht idee, blijkt uit een onderzoek van TNS Nipo.

Intimidatie
Wilders voelt zich door het kabinet geïntimideerd om af te zien van de film.


Blijf op de hoogte van:




Login of registreer voor alerts


 
Login of registreer om te reageren

Reageer Door: dirkovision, donderdag 6 maart 2008 09:13
De dreiging neemt toe..?? Nou, die was er naar mijn mening al lang hoor:

''Islam, een religie van vrede?

Islam, een kwaadaardige oorlogsdoctrine waarvan de volgelingen absoluut geen enkel kritiek dulden en het Westen, haar democratiën en haar vrijheden haten! ''

En bovendien: meneer Joustra moet de woorden van onze leider meneer Balkenende kracht bij zetten en bovendien zijn eigen baantje waarmaken.

Of heb ik het bij het verkeerde eind..??
.

Reageer Door: winthoos, donderdag 6 maart 2008 09:39
dirkovision, donderdag 6 maart 2008 09:13

Geheel mee eens. Wat doen wij in Uruzgan. We hebben er niets te zoeken. En onze regering maar denken dat wij daar een helpende hand in hebben. Wat een ongelooflijke hypocrieten. Onze jongens opofferen voor een land dat toch niet beter wil. Zij blijven wel mooi aan te zijlijn staan.

Reageer Door: kotszakje, donderdag 6 maart 2008 09:51
winthoos schreef:

dirkovision, donderdag 6 maart 2008 09:13

Geheel mee eens. Wat doen wij in Uruzgan. We hebben er niets te zoeken. En onze regering maar denken dat wij daar een helpende hand in hebben. Wat een ongelooflijke hypocrieten. Onze jongens opofferen voor een land dat toch niet beter wil. Zij blijven wel mooi aan te zijlijn staan.


Ook geheel mee eens.Ik zal je nog sterker vertellen de dreiging is altijd al zo erg geweest,vraag maar aan de agenten die alleen de straat op gaan en geen allochtoon aan durven te houden na een overtreding omdat zij bang zijn voor represailles van boven af in verband met discriminatie.En dit word door deze regering alleen maar erger gemaakt door de onderbetaling van deze agenten en het steeds maar op hun tenen laten lopen van deze agenten omdat zij wel willen maar niet mogen.
Dit geld evenzo voor onze jongens in het midden oosten zoals Afganistan en Irak

Ik heb dit van een oud agent in de jaren '90 die met pensioen ging.

Reageer Door: dirkovision, donderdag 6 maart 2008 09:58
Quote van mijn bijdrage op else4.:
''Deze roeptoeter Joustra, als verlengstuk van onze moedige leider Balkenende moet zijn baantje weer eens waarmaken.
.
In zijn plaats zou hij de aanslagen die al geruime tijd in o.a. Slotervaart worden gepleegd moeten veroordelen, laten bestrijden en forse maatregelen nemen. Bijvoorbeeld door aan te kondigen dat alle anti-demkratische aktie's van 'vredelievende' organisatie's met harde hand zullen worden aangepakt en de aanstichters ervan onmiddellijk de EU zullen worden uitgezet.
.
Op deze manier maakt ook hij, samen met Balkenende wederom heel erg duidelijk waar Wilders absoluut terecht voor stáát.!

Reageer Door: Mr. Chimp, donderdag 6 maart 2008 10:12
Als je als beloning voor het door de plee (met gouden bril) doorspoelen van miljoenen bij het UWV deze dikbetaalde baan krijgt, moet je wel iets doen om je baasje Balkenende te plezieren. Dus verhoog je het dreigingsalarm om de domme, provinciale acties en uitspraken van Balkenende de schijn van terechtheid te geven.

Reageer Door: splender, donderdag 6 maart 2008 10:25
Na dat ik het stuk over de hr.Spijker heb gelezen , geloof ik niets meer wat de overheid zegt .

Reageer Door: eluxzen, donderdag 6 maart 2008 11:01
Misschien dat wilders netzoveel haat zaait als de taliban? Als de koran haatzaait doet de bijbel en thora dat ook. Als je consequent bent verbied je die ook. Overigens, boeken zaaien niet. Dat doen mensen

Reageer Door: revocon, donderdag 6 maart 2008 11:10
Nieuwe terreurdreiging? In wat voor wereld leeft onze regering eigenlijk? Bepaald niet in die van de afgelopen zes jaar. De oorlog tegen terreur, evenals de oorlog tegen drugs is een farce, en vallen niet te winnen. Word wakker, wees ALTIJD waakzaam - dat is immers je kerntaak - en richt je op de problemen in eigen land. Nederland heeft niets te zoeken in Afghanistan, en kan beter haar mislukte ideaal van multiculturalisme en een Eurabie onmiddellijk opgeven. Dat is de realiteit.

Reageer Door: tuurke, donderdag 6 maart 2008 11:31
Na 11/9 en van Gogh is bewezen dat ....
Islam = ON-vrede

En zijn onze knettergekke Vogelaar , cohen en co de weg kwijt ....

Reageer Door: silbred, donderdag 6 maart 2008 12:04
Een volk ( een regering ) wat zwicht voor terrorisme, althans voor de dreiging daarvan is geen knip voor de neus waard. Hoe meer we toegeven aan de islam en de dreiging die daar van uitgaat, hoe meer ze de dreiging zullen opvoeren. Daarvoor hoef je geen psychologie voor gestudeerd te hebben dit te kunnen begrijpen. Alleen een duidelijk, krachtig statement afgeven is een houding die dit soort tegenstanders, WANT DAT ZIJN HET

Reageer Door: silbred, donderdag 6 maart 2008 12:04
KUNNEN BEGRIJPEN EN IJ ZEKERE MAKTE RESPECTEREN.

Reageer Door: Cosmic_Carrot, donderdag 6 maart 2008 12:08
Islam en ontwikkeling gaan nu eenmaal niet samen:

Egypte zonder islam: 1 van de grootste beschavings gebieden ter wereld en de graanschuur van het romeinse rijk.
Egypte met islam: een derde wereld land dat afhankelijk is van de import om haar eigen bevolking te voeden, en onder leiding van kansberekenende machtswellustelingen verworden is tot een internationale paria waar de mensen rechten zelfs voor de islamieten systematsch grof geschonden worden.

ra en isis hebben egypte meer gegeven dan allah heeft kunnen brengen.

Irak zonder islam: 1 van de grootste beschavngs gebieden ter wereld, het land van sumer en babylon dat de wereld meer ontwikkeling heeft gegeven dan elk ander.
Irak met islam: een onderontwikkelde internationale paria dat alleen ontwikkeling vind in het massaal vergieten van bloed.

Iran zonder islam: het land van mitra, persepolis, en de avesta, de bakermat van de indo iraanse ariers en een beschavings gebied dat onder alle grootste beschavings gebieden zijn weerga niet kende.
Iran met islam: een internationale paria waar de mensen rechten systematisch geschonden worden en onder dwang va mullahs de persoonlijke ontwikkeling van de individu systematisch is beknot.

Mitra en Zarathuster hebben iran meer gegeven dan allah heeft kunnen brengen.

Afghanistan zonder islam: hinduistisch en boedhistisch beschavings gebied waar de intelect en de persoonlijke ontwikkeling van de individu heeft kunnen bloeien tot grootsheid en thuisland van werelds eerste universiteit in takshashila, en het thuis van de boedhas van bamiyan.
Afghanistan met islam: derde wereld land en internationale paria waar zelfs basis mensenrecht systematisch geschonden en ontnomen word.

Krsna en Boedha hebben afhanistan meer gegeven dan allah heeft kunnen brengen.

Pakistan zonder islam: hinduistische indus beschavings gebied waar de dravidische en arische beschavingen het licht gaven aan wiskunde, sanskriet , veda, astrologie navigatie chirurgie etc etc.
Pakistan met islam: derde wereld land en internationale paria waar bassis rechten systematisch geschonden worden

Krsna en Shiva hebben Pakistan meer gegeven dan allah heeft kunnen brengen.

Indonesie zonder islam: welvarend hinduistisch en budhistisch beschavings gebied wier monumenten zoals bijv, de borobudur tot op heden onze ratio te boven pogen te gaan.
Indonesie met islam: derde wereld land dat nog aan ontwikkeling moet beginnen en afhankelijk is van de import om zelfs haar bevolking te voeden.

Krsna en Budha hebben Indonesie meer gegeven dan allah heeft kunnen brengen.

de list is long, and goes on and on,

Doch triest dat juist deze landen zoveel blindheid verkiezen.

Islam heeft in haar hele geschiedenis nergens ontwikkeling gebracht, maar juist alleen afbraak gedaan aan!

Islam en ontwikkeling gaan niet samen,, niet op macro en ook niet op micro niveau.
en alleen met acceptatie van dit feit begint ontwikkling,

All mirrors do crash once the ego learns to see!

Reageer Door: Smook, donderdag 6 maart 2008 12:18
Allemaal de schuld van de regering en de media die heel veel energie gestopt hebben in het opblazen van de herrie omtrent de film van Wilders. Ze huilen al voordat ze geslagen zijn.

Reageer Door: revocon, donderdag 6 maart 2008 12:22
Cosmic_Carrot schreef:

Islam en ontwikkeling gaan nu eenmaal niet samen:

Egypte zonder islam: 1 van de grootste beschavings gebieden ter wereld en de graanschuur van het romeinse rijk.
Egypte met islam: een derde wereld land dat afhankelijk is van de import om haar eigen bevolking te voeden, en onder leiding van kansberekenende machtswellustelingen verworden is tot een internationale paria waar de mensen rechten zelfs voor de islamieten systematsch grof geschonden worden.

ra en isis hebben egypte meer gegeven dan allah heeft kunnen brengen.

Irak zonder islam: 1 van de grootste beschavngs gebieden ter wereld, het land van sumer en babylon dat de wereld meer ontwikkeling heeft gegeven dan elk ander.
Irak met islam: een onderontwikkelde internationale paria dat alleen ontwikkeling vind in het massaal vergieten van bloed.

Iran zonder islam: het land van mitra, persepolis, en de avesta, de bakermat van de indo iraanse ariers en een beschavings gebied dat onder alle grootste beschavings gebieden zijn weerga niet kende.
Iran met islam: een internationale paria waar de mensen rechten systematisch geschonden worden en onder dwang va mullahs de persoonlijke ontwikkeling van de individu systematisch is beknot.

Mitra en Zarathuster hebben iran meer gegeven dan allah heeft kunnen brengen.

Afghanistan zonder islam: hinduistisch en boedhistisch beschavings gebied waar de intelect en de persoonlijke ontwikkeling van de individu heeft kunnen bloeien tot grootsheid en thuisland van werelds eerste universiteit in takshashila, en het thuis van de boedhas van bamiyan.
Afghanistan met islam: derde wereld land en internationale paria waar zelfs basis mensenrecht systematisch geschonden en ontnomen word.

Krsna en Boedha hebben afhanistan meer gegeven dan allah heeft kunnen brengen.

Pakistan zonder islam: hinduistische indus beschavings gebied waar de dravidische en arische beschavingen het licht gaven aan wiskunde, sanskriet , veda, astrologie navigatie chirurgie etc etc.
Pakistan met islam: derde wereld land en internationale paria waar bassis rechten systematisch geschonden worden

Krsna en Shiva hebben Pakistan meer gegeven dan allah heeft kunnen brengen.

Indonesie zonder islam: welvarend hinduistisch en budhistisch beschavings gebied wier monumenten zoals bijv, de borobudur tot op heden onze ratio te boven pogen te gaan.
Indonesie met islam: derde wereld land dat nog aan ontwikkeling moet beginnen en afhankelijk is van de import om zelfs haar bevolking te voeden.

Krsna en Budha hebben Indonesie meer gegeven dan allah heeft kunnen brengen.

de list is long, and goes on and on,

Doch triest dat juist deze landen zoveel blindheid verkiezen.

Islam heeft in haar hele geschiedenis nergens ontwikkeling gebracht, maar juist alleen afbraak gedaan aan!

Islam en ontwikkeling gaan niet samen,, niet op macro en ook niet op micro niveau.
en alleen met acceptatie van dit feit begint ontwikkling,

All mirrors do crash once the ego learns to see!






En zo is het maar net, Cosmic_Carrot. In dat opzicht komt fitnathemovie.com veertig jaar te laat.

Reageer Door: b.a.s., donderdag 6 maart 2008 13:32
Je wordt er gewoon akelig van. zou dit soms een manier zijn om ons onder de duim te houden??? Moeten we dan eeuwig en altijd dit gaan slikken van de islam? dan llopt straks heel nederland met baard en burka.

Reageer Door: IMz@Work, donderdag 6 maart 2008 14:08
b.a.s. schreef:

Je wordt er gewoon akelig van. zou dit soms een manier zijn om ons onder de duim te houden??? Moeten we dan eeuwig en altijd dit gaan slikken van de islam? dan llopt straks heel nederland met baard en burka.


Welnee!!!
Dat is het angstbeeld dat met opzet geschapen wordt.

Met die angst geven jullie de regering nog meer middelen om jullie verder onder controle te houden.

En uiteindelijk, sta je dan volledig machteloos.
Alle voorzieningen hollen achteruit, de rijken verrijken zich, de armen verarmen verder. Educatie is op een alarmerend laag niveau. Toekomstzekerheden worden weggeslagen. Vingerafdrukkendatabase? GO TO HELL!

DE ANGST REGEERT!!!!

NEDERLAND!!! OPEN JE OGEN!!! GEBRUIK JE HERSENS!!!
DENK NA!!!

?!?!?!WAAR IS ONZE VRIJHEID?!?!?!

Reageer Door: Willem Nijmegen, donderdag 6 maart 2008 14:22
Net de Hofstadgroep vrijgelaten, neemt de terreur weer toe. Welnu, die dreiging was er al lang, en wordt door het slappe optreden van dit kabinet, justitie en politie in stand gehouden. En Wilders maar als boosdoener aanwijzen...

Reageer Door: Cosmic_Carrot, donderdag 6 maart 2008 14:50
hoe zou het toch komen dat we in europa en in de verenigde staten wel grote groepen indiers en chinezen hebben die naast dat ze in grote meerderheid allemaal maatschappelijk geslaagd en succesvol zijn(doctoren, chirurgen,technologen etc etc) een zeer positieve bijdrage leveren aan de samenlevingen waar zij zich bevinden, en dat zelfs met behoud van hun identiteit,geloof, cultuur en taal?

deze twee groepen zijn in elke samenleving een zeer welkome toevoeging zonder dat zij zich in overgrote meerderheid in de samenleving negatief doen laten gelden, in absolute tegenstellng tot onze islamitische gemeenschappen.

wellicht is het zo dat de conditioneringen die het hinduisme en het boedhisme deze twee groepen meegeven hun ontwikkeling stimuleren, in complete tegenstelling tot de islamitische conditionering die de onwikkeling van onze islamitische gemeenschappen juist schijnt af te remmen.

en waarom is het feit dat juist deze twee landen India en China, die de islam bewust van zich afgeslagen hebben, ondanks de veelvuldige islamitische pogingen deze twee beschavingen te islamiseren, heden ontwikkelde supermachten zijn die onze economien op alle vlakken beinvloeden en de globalisering juist positief vorm geven?

triest dat we dat allemaal niet van de islamitische wereld en haar gemeenschappen kunnen concluderen die zich continue bezigen met het projecteren van hun complexen en frustraties op mondiaal en nationaal niveau, en elke vorm van ontwikkeling juist niet schijnen willen te verkiezen.

verder is het zaak te beseffen dat de aankomende supermachten india en china net zoveel problemen hebben met hun islamitische gemeenschappen als wij in het westen en in israel.

het zet je toch aan het denken.

Reageer Door: F.J.L. Zegers, donderdag 6 maart 2008 23:23
Moeten wij dit achterlijke geloof dat niets van anderen wil leren, en zich superieur acht aan alle andere geloven en ideologiën die zij níet naast zich duldt dan maar zijn gang laten gaan?

De oorlog moet ééns worden uitgevochten.

Moslims vechten op een laffe manier! Verborgen aanslagen; zelfmoord-aanvallen op onschuldige onbewapende burgers; je kinderen stenen laten gooien op gewapende militairen die geen kinderen willen doden, en ga zo maar door.

Zie hun grote bekken in Irak, en hoe snel zij werden verslagen, en toen zag je hoe klein hun hartje was, en hun laffe gemekker!

DIT IS EEN TEST VOOR NEDERLAND EN DE GEHELE NIET-ISLAMITISCHE WERELD!

Daarom mogen wij niet tegemoetkomen aan de driegingen van de moslims!

Laat ze dreigen: TOON EEN EENSGEZINDE VUIST en je zult zien, het gaat snel over!

Reageeer LAF zoals de politici en media nu laten zien, en de ellende neemt alleen maar toe!

Als wij ons laf blijven opstellen, bewijzen wij de wereld een zeer slechte dienst!

Maar wie hoort er naar wijsheid en inzicht? Eet dan de vruchten van je dwaasheid! (Spreuken 1: 20-33)

Egypte en de Islamitische wereld moeten niet zo HYPOCRIET doen - zij doen zelf veel erger dingen maar daar hoor je onze laffe politici niets van zeggen! En geen boycot, geen dreigen met geweld, e.d. Want dat zijn onze manieren niet nou? Kijk naar het stuk hieronder dat over Egypte TERROR TV gaat en dit kinderprogramma met het Hamas-konijn: http://www.youtube.com/watch?v=9tkvlQkuWpo - en onze politici en het hele land moet eigenlijk worden gemobiliseerd en alle moslims huisarrest te krijgen, alle moskeeën te worden gesloten e.d. - alle maatregelen moeten worden genomen om een krachtige eensgezind FRONT tegen de wereld van de Islam te vormen, en desnoods de strijd tegen hen aan te gaan.

Deze oorlog is NIET te vermijden. De Islam heeft deze OORLOG al 1400 jaar geleden verklaard. En die win je niet door deze laffe houdingen die ik alom in onze politiek, bedrijfsleven e.d. hoor!

Juist de LAFFE REAKTIES van onze politici zorgen ervoor dat de moslims bemoedigd worden in hun gedrag: Zij zien zo dat zij effekt hebben op ons.

Maar als wij ons allen EENSGEZIND KRACHTIG GAAN OPSTELLEN TEGEN DE GEHELE WERELD VAN DE ISLAM, DRUIPT ZIJ LAF AF!

Ik schreef eerder:
And our politicians like president Bush, and prime-minister Balkenende of the Netherlands, only try to appease what can never be appeased, and are COWARDS and TRAITORS as Balkenende already has excused himself and his COWARDLY Dutch government for the film of Parliamentarian Geert Wilders, even without having seen it as it is not even finished yet, saying it does not respresent the opinion of the Dutch government!

If he had been a MAN, and a TRUE STATESMAN, he would have told these muslim foreign-ministers etc. when they come complaining and start acting violantly: YOU HYPOCRITES! You FIRST STOP YOUR HATEMONGERING PROGRAMMES IN EGYPT and by HAMAS etc. and become civilised members of this world, respecting other religions, ideologies, peoples and cultures before we will listen to your complaints!

http://www.youtube.com/watch?v=9tkvlQkuWpo & more on: http://www.youtube.com/user/Ritter1001

But our Prime Minister is a chicken, a coward, and rather makes peace with these murderers than to STAND in DEFENSE and make ONE UNITED FRONT AGAINST ISLAM!

Islam seeks to take over the world and should therefore be BANNED FROM OUR NATIONS! For a start! It does not deserve our Freedom of religion.

You foolish Western Politicians- YOU COWARDS who BETRAYED our nations, should be EXCILED to the Islamic Nations you are in bed with!

This is why Bush fails in Irak and Afghanistan: They are teaching apes tricks: Muslims are taught to behave outwardly like a democracy & 'civilised,' while the inward rotten foundation of Islam is allow to remain intact, yea even protected by law. Of course, this will never work! It is STUPID!

Koran teaches that the earth is flat:
Iraqi Researcher Defies Scientific Axioms: The Earth Is Flat and Much Larger than the Sun: http://www.memritv.org/clip/en/1684.htm

Science in Islam: The Earth is Flat: http://www.youtube.com/watch?v=RTxiueCWHQI
You can watch more interesting videos of this contributor: http://www.youtube.com/user/Ritter1001


http://www.youtube.com/user/MemriTelevision

The Earth Is Flat and Much Larger than the Sun: http://www.youtube.com/watch?v=7F5kYWceTsI
4 Million Brothers of Apes and Pigs: http://www.youtube.com/watch?v=aozorPjJS7g
By nature, men desire more than one woman: http://www.youtube.com/watch?v=83lgH97EyME
Wife-Beating Is Permitted by Islam in Muslim Countries: http://www.youtube.com/watch?v=GDSflu4Xhb

Maar moslims vinden ons minderwaardig aan hen! Wat doen zij hier dan?

De Islam verwerpt alle andere culturen en gedachten als minderwaardig. Daarom roept de Islam terecht verzet op in Nederland.

De Islam verbiedt, vanuit de Koran, dat moslims vrienden maken met de 'kafirs' de ongelovigen, waaronder ook Joden en Christenen worden gerekend, omdat ze niet leren wat Mohammed leert.

Vind je het gek dat wij het voorbeeld van Mohammed verwerpen? Een man van over de 50 die een kind van 6 trouwt en met haar naar bed gaat als zij 9 is. Een man van geweld die een hele Joodse stam door een greppel liet lopen en hen hun hoofd afhakte. Dat is jullie voorbeeld. En dan vind je het gek dat jullie met argwaan bekeken worden?

De Islam heeft de gehel wereld de oorlog verklaard en verdeeld in de dar-al-islam en de dar-al-harb. Vind je het gek dat de moslims dan met argwaan bekeken worden omdat ze ons land willen overnemen?

Als de Islam slechts een religie was, zonder wereldse ambities (zoals het Christendom, want Jezus Christus zei: "Het Koninkrijk van God is niet van deze wereld" terwijl de islam de gehele wereld wil onderwerpen) zou het geen probleem zijn.

Maar omdat de Islam de wereld wil overnemen, verdient de Islam de vrijheid van religie niet!

De Islam laat de wereld geen keus: Of de hele wereld wordt moslim - wat een RAMP is zoals alle Islamitische landen laten zien (en jij ook, want niemand verhindert je om naar 'de beste samenleving op de wereld '- volgens de Koran- te gaan. Ga allemaal naar Marokko terug. Dat is je eigen cultuur en taal. Of de tweede optie is dat de Islam van de wereld wordt uitgeroeid.

Er is geen andere keus, behalve dat moslims de Islam als VALS de rug toekeren.

Ja, de Islam is een leugen! Allah is niet God. Isa is niet Jezus Christus. Gibriel is NIET Gabriel. Mirjam is niet Maria de moeder van Jezus. En de aarde is niet plat, zoals de Koran leert. En nog veel meer onzin.

De Koran was niet eens geschreven toen Mohammed overleed.

Bekijk deze videos eens- maar dan moet je wel Engels verstaan.... :
Quran is not from God. Why?: http://www.youtube.com/watch?v=zMi0v7PdDys

En: Islam: Why We Want to Kill You - Walid Shoebat (Palestijnse ex-terrorist en ex-moslim) -
Part 1: http://www.youtube.com/watch?v=7Fvot4Xoyno
Part 2: http://www.youtube.com/watch?v=HzLT9wV0l8o

Op Memri-TV:

Coptic Priest: Muhammad and Hitler: http://www.youtube.com/watch?v=lACG-2kOkU0

Coptic Priest: Islam and Christia

Reageer Door: F.J.L. Zegers, donderdag 6 maart 2008 23:26
vervolg:

Op Memri-TV:

Coptic Priest: Islam and Christianity (part 1): http://www.youtube.com/watch?v=2iLAH9D18-o
Part 2: http://www.youtube.com/watch?v=xx0VzN20mH0
Part 3: http://www.youtube.com/watch?v=AsN7s3Uqw1g

Muslim Clerics leave Islam and embrace Christ !: http://www.youtube.com/watch?v=19FU7Yyx4D4

Father Zakaria: Jesus Christ is GOD (1/3): http://www.youtube.com/watch?v=rBCEnHOn1gI
Part 2: http://www.youtube.com/watch?v=o66lPcPlBZI
Part 3: http://www.youtube.com/watch?v=LOcG1G-52ng

Quranic Verses Inspired by Satan (arabic) http://www.youtube.com/watch?v=6quHy6rafZ4
Grammatical Errors in the Quran (arabic)- Part 1 http://www.youtube.com/watch?v=g6QVcWWJJIQ
Grammatical Errors in the Quran (arabic)- Part 2 http://www.youtube.com/watch?v=f_s0J7Jlhzk
Sources of the Quran: Al Sahaba _1 (Arabic) http://www.youtube.com/watch?v=8ABZsZTfDUg
Sources of the Quran: Al Sahaba _2 (Arabic) http://www.youtube.com/watch?v=xPTLKr3_ods
Terrorism in the Quran-(Arabic) http://www.youtube.com/watch?v=uKaRSAzzbFE

The disasters of the Quran_1 http://www.youtube.com/watch?v=XYRxrE3-F8U (with English translation)
The disasters of the Quran_2 http://www.youtube.com/watch?v=aM5c2_9Sb6M (with English translation) I added this to what I just sent you
The disasters of the Quran_3 http://www.youtube.com/watch?v=XwBZSLmUpgE (with English translation)

Coptic Priest Zakaria Boutros gives the proper way to deal with the Danish Cartoons! Fools like the Dutch 'islamologist' van Koningsveld that tell our government to apologise to muslims, should repent of their BETRAYEL to our nation, and learn from father Boutros! Van Koningsveld even proposes to legaly prosecute Dutch member of Parliament Geert Wilders for his film - that Wilders announced but not made yet! This madness shows the character of the so called specialists that are advising our media and our governments! No wonder, they commit such crimes against our native populations!
Danish Cartoons Zakaria Boutros_1 http://www.youtube.com/watch?v=tULNyfvfq04
Danish Cartoons Zakaria Boutros_2 http://www.youtube.com/watch?v=1erYUFqmyrI
Danish Cartoons Zakaria Boutros_3 http://www.youtube.com/watch?v=3UlMvr4PeTc

John Hagee and Walid Shoebat: Islam Unveiled - Part 1 http://www.youtube.com/watch?v=-e2BD5LDmDE
John Hagee and Walid Shoebat: Islam Unveiled - Part 2 http://www.youtube.com/watch?v=67NScppwC2M
John Hagee and Walid Shoebat: Islam Unveiled - Part 3 http://www.youtube.com/watch?v=YA8lippm9gM
John Hagee and Walid Shoebat: Islam Unveiled - Part 4 http://www.youtube.com/watch?v=1Pna-Z7roxg
John Hagee and Walid Shoebat: Islam Unveiled - Part 5 http://www.youtube.com/watch?v=4Y4hxmf-zWU
John Hagee and Walid Shoebat: Islam Unveiled - Part 6 http://www.youtube.com/watch?v=CMe3gF4CzVY

John Hagee: Who is Allah - is Islam Our Sister Faith? (1/4) http://www.youtube.com/watch?v=0_bcyqu52a4
John Hagee: Who is Allah - is Islam Our Sister Faith? (2/4) http://www.youtube.com/watch?v=J1ibvGt7nNg
John Hagee: Who is Allah - is Islam Our Sister Faith? (3/4) http://www.youtube.com/watch?v=jg-FlCIvWgk
John Hagee: Who is Allah - is Islam Our Sister Faith? (4/4) http://www.youtube.com/watch?v=i79CMez15wo

De website van 'vader' Zakharia: http://www.islam-christianity.net/

En: http://www.islameyat.com/

En bekijk alle videos die Ritter1001 heeft geplaatst: http://www.youtube.com/user/Ritter1001

Wafa Sultan: http://www.youtube.com/watch?v=lYB4pG3kHIY Wafa Sultan-Terrorism and Islam

Tenslotte: Getuigenissen van ex-moslims- Luister eens waarom zij de Islam de rug hebben toegekeerd, en bereid zijn om voor Christus te sterven: http://www.youtube.com/muslims4jesus

Reageer Door: F.J.L. Zegers, donderdag 6 maart 2008 23:37
WIJ MOETEN NIET GAAN AFWACHTEN TOT DE AANSLAGEN HIER KOMEN, EN DE OORLOG NIET HIER LATEN KOMEN, MAAR DÁÁR GAAN VOEREN!

Dan blijft het hier veiliger!

Maar dan moeten de lafaarden: die anti-Wilders figuren allemaal opgepakt worden en in de gevangenis worden gezet!

Want anders zorgen deze lafaarden ervoor dat de oorlog thuis verloren wordt, zoals Vietnam!

http://www.usawakeup.org geeft na het bekijken van een uitsteken introductie-filmpje een hele lijst met links naar uitstekende websites.

Ook heel goed is: http://www.answering-islam.de/Main/Dutch/index.htm

Uit Syria: Wafa Sultan, psychiater die na haar optreden op MemriTV wereldberoemd is:

Wafa Sultan speaks up: http://www.youtube.com/watch?v=2WLoasfOLpQ
Wafa Sultan-Terrorism and Islam (New) : http://www.youtube.com/watch?v=lYB4pG3kHIY
Wafa Sultan Spews Hate on Glenn Beck Show http://www.youtube.com/watch?v=vZXj2shOzkY
Warning to West on "Evil of Islam" - Wafa Sultan http://www.youtube.com/watch?v=gruIHLIH7qs
The Violent Oppression of Women in Islam - Wafa Sultan (1/2) http://www.youtube.com/watch?v=9_-o7JMVKek
The Violent Oppression of Women in Islam - Wafa Sultan (2/2) http://www.youtube.com/watch?v=GaSH3tqSMv4
Dr. Wafa Sultan on ISLAM @ UCLA - Mohamed was a PEDOFILE! http://www.youtube.com/watch?v=_JjgHVHKY44
Arlene Peck interviews Wafa Sultan http://www.youtube.com/watch?v=haDnKKpI2yU
Wafa Sultan Discusses the Danish Cartoons http://www.youtube.com/watch?v=q9m-nHGrLdg

Islam's Threat to the West - Part 1 http://www.youtube.com/watch?v=cX0QUvORmp8
Islam's Threat to the West - Part 2 http://www.youtube.com/watch?v=zaMATOltP-E
Islam's Threat to the West - Part 3 http://www.youtube.com/watch?v=qEnoGwqQlFU
Islam's Threat to the West - Part 4 http://www.youtube.com/watch?v=o4c1xRluYeM
Islam's Threat to the West - Part 5 http://www.youtube.com/watch?v=kzyjmL5suKs
Islam's Threat to the West - Part 6 http://www.youtube.com/watch?v=oj6IqcTKHKg
Islam's Threat to the West - Part 7 http://www.youtube.com/watch?v=lbGnMWyJIFI
Islam's Threat to the West - Part 8 http://www.youtube.com/watch?v=ZbX01JNZzXw
Islam's Threat to the West - Part 9 http://www.youtube.com/watch?v=Ju-RYSgkgL0
Islam's Threat to the West - Part 10 http://www.youtube.com/watch?v=VsLbAcj6U9c
Islam's Threat to the West - Part 11 http://www.youtube.com/watch?v=-T5w5_zrvVg
Islam's Threat to the West - Part 12 http://www.youtube.com/watch?v=Pzn4YmmUJmc

Sultan: I was born and raised in Syria as a Muslim and lived there for the first three decades of my life. It took me many years, profound life experiences and an open mind to evolve into the person I am today. My first turning point took place in 1979 when I was a medical student at the University of Aleppo in Syria, and witnessed the murder of my beloved professor by members of the Islamic brotherhood. They sprayed his body with bullets in front of my eyes while screaming, “Allah Akbar!” (Allah is great.) This experience severely traumatized me and left an indelible emotional scar on me. Since then I began questioning my religion and culture.

My second major turning point was Sep 11th. At the very first day following this hideous catastrophe, I screamed as loud as I could, “Wake up America! Islam is here”, and since then I continue to voice that message. In fact, I view every single day in the US as a turning point.

FP: I am very sorry about your beloved professor and to pry into this painful area, but do you know the reason why these murderers decided to take his life? Also, had you been a faithful Muslim until that time? Did the murder make you start thinking about Islam and your faith in a different way? Can you give us a few words on the nature of trauma that you experienced as a person, in the sense of how it changed you and affected who you would become?

Sultan: Those killers have been raised and brainwashed to treat brutally whoever they perceive to be their enemy. Prior to that incident, the Islamic brotherhood were leading a bloody campaign against the Syrian government and resolved to kill whoever belongs to the Syrian president’s religious Islamic sect as an intimidation tactic. My beloved professor was an academic figure who had nothing to do with politics, but he happened to belong to that same Islamic sect.

A few years ago, if you recall, an Egyptian man Muhammad Hidayaat walked into El AL - Israeli airline in LA Airport and randomly shot and killed two people. Did this criminal have anything personal against those victims? Of course, he did not. He was motivated by his hatred against Jews. It’s only one example to illustrate the consequences of religiously motivated hatred.

I was a faithful Muslim up to the moment I witnessed the killing of my teacher. That moment heavily traumatized me and I began to dive deeply into the Islamic texts to figure out what is the nature of G-d I have been worshiping. However, I was not able to freely express my thoughts, until I immigrated to the US where I have been exposed to various cultures and religious beliefs. It’s the power of a liberated mind that helps me to become who I am today. I started to publish my articles in Arabic at the first week I was in the US . Prior to Sep. 11th, I was warned by CAIR official not to cross the “red line.” Believe it or not, even here in America they were trying to prevent me from freely expressing myself. However, the tragedy of 9/11 released all inhibitions and fears and helped me to become who I am today.

FP: A 16-year-old girl, Aqsa Parvez, was killed by her father in an honor killing in Toronto recently. Your thoughts on that murder?

Sultan: The crime committed by Aqsa Parvez’s father is a direct product of the Islamic education he received and the influence of the culture he grew up in. I believe that Muslim men, who adhere to these types of immoral deeds, have become criminals by their Islamic induced indoctrination. This is not an isolated case. Similar crimes have been committed daily in various Islamic countries for the last fourteen hundreds years. The Muslim community at large has been muted and has not condemned these types of crimes. Therefore, the

Reageer Door: F.J.L. Zegers, donderdag 6 maart 2008 23:40
vervolg van hierboven:
"Therefore, the civilized world must take strong action against these brutal offenses.

Western governments need to monitor incoming Muslim immigrants and we should also initiate a proper mechanism within the current Islamic enclaves in the west, to rehabilitate those influenced by Islamism and help them learn to cherish our own western human rights standards.

Regarding this particular crime, I am not a law expert, but it made me so furious when I read that the Canadian court has not decided yet if it is going to consider this crime as first or second degree murder. I think the defendant (the father) should be triad and convicted for first degree murder as a deterrent and a means to send a clear message to the Islamic community that the nature of these heinous crimes are unacceptable.

FP: Many Muslims and the leftist media are arguing that Aqsa Parvez’s murder had nothing to do with Islam. A father orders his daughter to wear the veil and to submit to other dehumanizing rules of Islamic gender apartheid and she resists and he kills her -- but this has nothing to do with Islam. Am I missing something here?

The last time an atheist or Buddhist or Catholic father killed his daughter because she refused to veil herself was when exactly? A father kills his daughter because he tries to force the rules of his religion on her -- but this has nothing to do with his religion? What is this pathology among many Muslims and Western leftists to absolve Islam of what it fertilizes into earthly incarnation? And if this is not about Islam, then where are all the Muslim clerics who are outraged that this has happened and are now issuing fatwas that veiling can never be forced on a woman and that it must always be her choice?


Sultan: I am not surprised that many Muslims deny correlation between Islam and honor killing. Denial is their way to conceal reality. After all, according to them, Sept 11th as well as suicide bombing phenomenon, honor killing and the daily terror acts perpetrated by Muslims all over the world, have nothing to do with Islam. They conveniently blame Israel and American foreign policy for all miseries inflicted by Muslims, so naturally they obscure the roots of the commonly practiced murders as that of Aqsa Parvez’s. In Pakistan for example, almost daily at least two women are murdered, legitimized as honor killing. Often it’s excused as a cultural phenomenon. Islamic countries do have diverse cultures. In that case, why is honor killing so widespread in the Islamic world? For how long will Muslims mislead the world regarding the nature of Islamic teachings and its culture?

Regarding the leftist media, I wonder what they really know about Islam. What do they base their opinions on? Do they comprehend the extent of the hatred and disrespect the Quran and Hadith instill on men against their women? Are they aware of the numerous Quranic verses like Sura 4.32 where Allah permits husbands to admonish their wives, refuse to share their beds and allows beating them? It’s an utter disgrace for women, especially in the free world to defend and excuse such values.

FP: What do you think about the poll conducted last May among U.S. Muslims that revealed that one in four younger U.S. Muslims support suicide bombings? How come almost none has heard of this and the media didn’t even seem to mention it?

Sultan: I am not surprised to learn the results. I must acknowledge that young Muslims in the US who believe that suicide bombing is justified are well-versed in their religious teaching. The idea of becoming a Shaheed (martyr) by means of suicide is indeed deeply rooted in the Islamic belief system. The Quran states:

“Allah hath purchased of the believers their persons and their goods, for theirs (in return) is the Garden (of Paradise ): They fight in His Cause, and slay and are slain” (9/111).

I believe that Muslim clerics in the US have explained this verse in the same way that the clerics in Syria had explained it to me at young age. Growing up, I had always believed that suicide bombing was justified for the cause of being a martyr.

The poll results should motivate us to come up with firm ways to face this crisis. We should inspect what is being taught at Islamic schools and mosques here in the US to identify and treat properly the causing factors of this epidemic.

FP: What is your response to Muslim women who claim that it's their own decision to cover themselves? What is your opinion regarding the veil?

Sultan: Let me tell you a short story:

In 2005, I traveled to Syria with my American friend. We visited a small Syrian Island (Erwad). My friend noticed that the majority of women in that place were head covered. I asked our tour guide to explain the reasoning behind it. I asked; “are ALL women in this island covered? Without any hesitation he responded; “Yes, they are ALL covered except for few whores.”

So, yes, it might be their decision, but it’s not their choice. When you make a decision, your society does not necessarily allow you to freely choose. The decision in this case is made to avoid humiliation and reprisal by the Muslim community around these women.

Here in the west, I believe that wearing the Hijab is a way for women to identify themselves as Muslims. It is also a tool for Muslims to prove their superiority over other non Muslims and for Muslim man to control their women. Thus, it’s interesting to note that increased number of veiled Muslim women goes hand in hand with Islamic radicalization. There is a symbiotic relationship between the two. Likewise, head cover had been used to differentiate between “true” Muslim women and the inferior female slaves and it has been that way since then.

Lastly, I must mention that I find it unwise for non-Muslim western women to cover their head for show of respect when they visit Muslim lands (One example is Barbara Walters when she interviewed the Saudi King). This attempt to display their respect to Muslims would have been proper if Muslims respected western values equally. Unfortunately, it is not the case; so in essence, by this type of pacification we weaken our own resolve to demand equal respect.

FP: What is a moderate Muslim?

Sultan: It’s a very important question and a subject of tremendous amount of confusion which is triggered in part by the media, many in the academia and Western government officials. We are consistently told that only a small percentage of the Muslim population is radicalized and the rest are considered moderate Muslims. While it’s correct that only a small percentage of Muslims actively support and involved in terror acts, what about the rest?

Muslims who don’t agree with the strategy of terror as a means to accomplish their aspiration, yet consider the supremacist political ideology of Islamic domination under Sharia Law as the legitimate path for Muslims to follow, and do it through “cultural Jihad”, are they considered moderates?


I don’t believe so. In that case, who are moderate Muslims?


In my opinion, a moderate Muslim is one who fully supports separation of state and religion, rejects implementation of Sharia law and believes that it has no binding with Western codes of human-rights. A moderate Muslim is one who respects and supports our western system of liberal democracy; including equal rights of all religions, races and gender.


Last and not least, moderate Musli

Reageer Door: F.J.L. Zegers, donderdag 6 maart 2008 23:48
Last and not least, moderate Muslims ought to be courageous and honest enough to condemn crimes done in the name of Islam and admit that these crimes are all committed with the tacit approval of traditional Islamic theology which has not been reformed yet.


Having said that, only a very small number of Muslims are considered moderates and these people need to be supported and empowered.


FP: What religion do you consider yourself if you don’t mind me asking?

Sultan: Even though I don’t follow any specific religion, I feel spiritually connected to a higher source of being.

FP: Are Islam and democracy compatible?

Sultan: As of yet they are not. Liberal democratic societies adhere to and grant equal rights to all regardless of religion, gender and race. It also separates religion from state. Islam is both religion and state.

Regarding human rights, women are not equal to men. Non Muslims are not equal to Muslims. In the ideal Islamic dominating world, non-Muslims are to be regarded and treated as dhimmi; second class citizens with particular rulings.

FP: What is the appropriate response to the threat of Islamic totalitarianism?

Sultan: First, the west must recognize that Islam is viewed by the majority of devout Muslims not merely as a religion but also as a political ideology of domination. Therefore it should not be treated by the west as a religion only. I have been told numerous times by the Muslim community where I live, that they are here to spread Islam and replace the American Constitution with the Islamic Sharia. One member flatly told me; “wait and see that America will soon collapse.” This is precisely why when 9/11 happened I was shocked but not at least surprised.

Up to February 2006 when my Al Jazeera interview took place, I felt the need to educate only the Arab audience with whom I have been sharing my writings on the issue of Islam. But then, following the interview, through gaining experience during speaking engagements and by being exposed to western audiences, I found out that unfortunately the west also suffers a lack of awareness about the realities of Islamism.

The west must thoroughly understand the Arab mindset. For example, our Arab society follows the Islamic eschatology which does not necessarily value and respect the present life, but equally revere life after - in paradise. Additionally, our concept of time is significantly different from that of the west. There is an Arabic proverb stating that “the Arab man took revenge after 40 years because he was in a hurry…” It highlights the notion that Muslims have the patience to slowly but surely achieve their objective for Islamic domination.

Ignorance is not a choice when dealing with this matter. The west must recognize that Islamism has no place in a liberal democracy and in open societies.

I will conclude with a quote I read by Mrs. Melanie Phillips; a British writer and journalist, from a speech she gave in Sweden last year. She stated; “We must defend our society in two ways; on the negative side we must stop Islamists recruiting to extremism and terrorism in our countries. On the positive side, we must strongly reassert our own values”

Thus, I am asking all free thinking individuals to rally behind my message. I pray that those who cherish our free way of life will march beside those of us; enlightened Arab and Muslims who speak up to save us all from the danger of Islamism. We should all be united in this fight.

FP: Are you optimistic? Where are we heading?

Sultan: I believe that most people in the West genuinely desire to preserve our true democratic liberal values. My fear is that we confuse liberalism with multiculturalism by allowing a minority Islamic fascistic ideology to assert itself as the dominant cultural force. So, in order to win this battle, we must unite whether we are conservatives or liberals, democrats or republicans, right or left, and defend our way of life; human-rights, freedom of speech, modernity, equality and forward thinking.


FP: When the Soviet Empire was tormenting its millions of victims, brave and heroic dissidents like Alexander Solzhenitsyn, Vladimir Bukovsky, Alexander Ginsburg, Andrei Sakharov, Natan Sharansky and many others stood up against the despotism that was brutalizing and suffocating its people. Today, as the totalitarian force of Islamism wages its viciousness, we have a new generation of heroes and dissidents, such as Wafa Sultan, who risk their lives for the triumph of the human spirit and for liberty.


From where does Wafa Sultan get her courage? From where do you get your inspiration to battle against these dark forces, often single-handedly? What, in the end, drives you and makes you tick, and gives you the power to sacrifice so much, including even potentially your own life, for the cause of freedom?


Sultan: I am inspired by every single moment of my life in America . The sheer experience of walking freely in the street without being accused of being a whore is a blessing for me and an experience that I will die to defend.


In my first interview on Al Jazeera I was asked “why are you trying to be American more than Americans”? I responded that I don’t take my American freedom, for granted, as many Americans do. I was born and raised in hell and I moved to live in Paradise . I know the difference between these two diametrically different worlds. I am now living the life I choose to live, and not the life I was forced to live for the first three decades of my life. Therefore, I feel morally obligated to defend it. On the other hand, I can’t forget the Muslim women I left behind, whom I feel morally obligated to defend as well. Yet, I am not alone waging this battle, but rather inspired by many other heroic women like Nonie Darwish and Ayaan Harsi Ali, and fortunately, I am also supported by many wonderful people; both in the Us and in the Arabic world. Only today for example, I received an e-mail from a group of highly educated people living in Iraq . They formed an organization and named it; “The friends of Wafa Sultan”.


FP: For those readers interested, click here to see one of Wafa Sultan’s most powerful performances on Al-Jazeera.


Thank you Wafa Sultan. We hope you will visit Frontpagemag.com again soon.


Sultan: Thank you so much. I am and always will be delighted to be a guest of Front Page Magazine.

http://www.frontpagemag.com/Articles/Read.aspx?GUID=985C80CF-FA08-46D5-B696-E0B1A9E391A7

Reageer Door: Cosmic_Carrot, vrijdag 7 maart 2008 09:54
de bijbel en de torah legaliseren het zelfde als de koran en daarom zijn ze ook debet aan de gevolgen die daaruit zijn gevloeid,
geen enkel uit het semmitisme voortegekomen godsdienst heeft uberhaupt iets positiefs aan de mensheid overgebracht.
integendeel, de bekeringsdrang, de slavenhandel, het kolonialisme,de inquisities, het uitroeien en weg doen laten vagen van complete volkeren, de kruistochten etc etc etc.
vinden allemaal hun aanzet in deze zelfde torah, bijbel, en koran.
er kan niet worden beweerd dat deze aanzet niet door de klaarblijkelijk inferieure inhoud van deze boeken word gegeven.
het getuigt verder van zeer weinig feitenkennis door te zeggen dat we hier in europa een joods/christelijke traditie hebben.
we hebben eerder een grieks/romeinse traditie dan een joods/christelijke traditie.
we hebben deze polytheisten(grieken, en romeinen) meer te danken, en zeer zeker in het positieve!
het monotheisme voortgekomen uit de wanhoop van de semmieten(= de inferieure joodse slaven van de polyteistische egyptenaren,) kan men in haar inhoud en gedachtengoed niet anders dan bijzonder kansberekenend en opportunistisch noemen, nog heeft het enige diepgang in haar filosofie, sterker nog haar identiteits armoede laat een duidelijke indo-iraanse sanskrit invloed zien in haar gehele basis.
de polytheistische beschavingen van, egypte, sumeria, perzie, indus, ganges,romeinen, grieken, boedhisten,confucius,zarathustra en de vedische ariers hebben de mensheid meer ontwikkeling en beschaving gegeven dan enig monotheistisch manifest!
de bijbel, de torah, en de koran, deze drie monotheistische semmitische primitieve intolerante manifesten hebben alleen maar afbraak gedaan aan, en herbergen onder het valse ego van zgn.moralisme niet anders dan een zeer gevaarlijke, gerafineerde zieke immorele psyche.

het is inderdaad allemaal karmisch,
deze drie epitomen der intolerantie; de torha, de bijbel en de koran zijn in de conditioneringen van hun inhoud gedoemd elkaar te vernietigen, en het proces is zoals we zien al op gang gezet.

karma caught back!

elke berekening is uiteindelijk een misrekening!

Reageer Door: Klaas 580, vrijdag 7 maart 2008 23:39
Alle moslims, luister en huiver, jullie Allah is niet meer dan Satan en zal jullie (ook al beseffen jullie dit niet) ondergang zijn

 

Deze newsflash is alleen te bekijken met de gratis Adobe FlashPlayer!
Spaarrente.nl - 4,25% spaarrente? Profiteer nu!
De Pers Reizen - Spot de laatste aanbiedingen!
Gratis i-Phone 3GS nergens goedkoper!
e-Matching.nl - Dating hoger opgeleiden
 
 


© 2008 Copyright DePers.nl