De Pers
 

Geert Wilders zet koers naar Engeland

Gepubliceerd: donderdag 12 februari 2009 11:30
Update: donderdag 12 februari 2009 14:32

Politicus Geert Wilders is onderweg naar Londen. Het toestel dat de PVV-leider naar de luchthaven Heathrow brengt, is donderdag kort voor twee uur vertrokken richting de startbaan op Schiphol. Hij werd met een aparte auto naar het toestel gebracht.


Eerder op de dag liet Wilders weten dat de luchtvaartmaatschappij hem waarschijnlijk niet zou weigeren op de vlucht naar Londen. Het toestel vertrok kort voor twee uur vertrokken richting de startbaan op Schiphol. Naar verwachting zal Wilders over ruim een uur landen op Heathrow.


PVV-leider Geert Wilders gaat er vanuit dat de luchtvaartmaatschappij British Midland hem gewoon naar Groot-Brittannië brengt. ,,Ik hoop dat ik het land vervolgens ook in mag, en anders zullen ze het weten ook", zei hij op een persconferentie op Schiphol. ,,Ik ga ervan uit dat het dadelijk gaat lukken, maar ik heb geen leger bij me om me binnen te dringen.''

 

Druk
Wilders hoopt dat alle ophef van de afgelopen dagen de Britten op andere gedachten heeft gebracht. "De kranten staan er daar vol van, dus misschien is er inmiddels voldoende druk op de regering ontstaan."  De luchtvaartmaatschappij heeft hem vooralsnog niet geweigerd, zei Wilders terwijl hij zijn boardingpass toonde.


Als de douane op de Londense luchthaven Heathrow Wilders tegenhoudt, zal hij protest aantekenen. De politicus wil in dat geval ook premier Jan Peter Balkenende en minister Maxime Verhagen (Buitenlandse Zaken) voor een debat naar de Tweede Kamer roepen. Wilders omschreef de reactie van het Nederlandse kabinet op de gang van zaken tot nu toe als ,,slapjes''.
 

Hij vroeg meereizende journalisten zich te gedragen in het vliegtuig en niet te veel heen en weer te lopen. Anders zou de gezagvoerder wel eens kunnen omkeren.


Steunbetuigingen

De PVV-leider kreeg de afgelopen dagen naar eigen zeggen veel steunbetuigingen en honderden e-mails van Britten die zich schamen voor hun eigen regering. ,,Het tekent hoe slecht het in Groot-Brittannië is gesteld met de angst voor de islam'', zei hij over het Britse besluit hem te weigeren.


Wilders riep vanaf Schiphol de moslims in Groot-Brittannië op het debat met hem aan te gaan. Een soortgelijke oproep deed hij aan het adres van Hogerhuislid lord Ahmed. De islamitische lord verdedigde in de voorbije dagen het besluit van de Britse regering.


Wilders wordt bij zijn aankomst opgewacht door de Nederlandse ambassadeur in Londen, bevestigt een woordvoerder van het ministerie van Buitenlandse Zaken. De ambassadeur zal dan nogmaals aangeven het niet eens te zijn met de beslissing de PVV-leider niet toe te laten tot Groot-Brittannië.

Wilders geeft een persconferentie op Schiphol. | ANP PHOTO/ROBERT VOS


Eerste vlucht terug
Na landing op de luchthaven London Heathrow wordt hij vermoedelijk geweigerd en teruggestuurd naar Nederland, blijkt uit navraag bij de douane in Groot-Brittanië en luchtvaartmaatschappij British Midland.

Een woordvoerder van de UK Border Agency weigerde donderdag in te gaan op het geval-Wilders. ,,We doen nooit uitlatingen over individuele personen'', aldus de zegsman. ,,Maar in zijn algemeenheid geldt dat we mensen direct na aankomst op Britse bodem terugsturen, wanneer de regering heeft besloten dat ze het land niet in mogen. Ik kan niet zeggen wat er in dit specifieke geval gaat gebeuren.''


De kans is overigens groot dat Wilders al strandt op Schiphol. Een woordvoerder van British Midland liet weten dat zo lang zijn werkgever niet op de hoogte is van een officiële weigering van een passagier, deze persoon gewoon kan worden meegenomen. Het is onduidelijk of British Midland een officiële mededeling heeft ontvangen van de douane in het Verenigd Koninkrijk. Zowel de luchtvaartmaatschappij als de douane weigert hierover iets concreets te zeggen. Het lijkt echter onwaarschijnlijk dat het besluit van de Britse regering niet is overgebracht aan de luchtvaartmaatschappij.


Ongenoegen
Eerder al liet onder anderen minister van Buitenlandse Zaken Maxime Verhagen (CDA) zijn ongenoegen over de weigering van Wilders door Groot-Brittannië blijken aan zijn Britse collega David Miliband en aan de Britse ambassadeur. De minister vindt het 'zeer betreurenswaardig' dat een Nederlandse parlementariër de toegang tot een ander EU-land wordt geweigerd.

VVD-Europarlementariër Jeanine Hennis-Plasschaert stelt donderdag dat de beslissing van de Britse autoriteiten om Wilders de toegang tot Brits grondgebied te weigeren, ook in het Europees Parlement tot grote verbazing heeft geleid. "Dit staat haaks op de aan de EU-burgers verleende rechten." De vertoning van de film 'Fitna' in het Europees Parlement werd onlangs verboden.

Uitnodiging
Wilders was door een lid van het Britse Hogerhuis uitgenodigd om 'Fitna' te komen laten zien in het Britse parlement, maar kreeg geen toestemming om het land te bezoeken, zo werd dinsdag bekend. Desondanks heeft de politicus besloten zijn koffer te pakken.

Overigens wilde Wilders een aantal weken terug nog dat de omstreden prediker Khalid Yasin de toegang tot Nederland zou worden ontzegd. Van minister van Justitie Ernst Hirsch Ballin (CDA) mocht hij eind januari echter gewoon naar Nederland komen om een lezing te houden aan de Islamitische Universiteit Rotterdam.



Geert Wilders zet koers naar Engeland

De brief aan Wilders

Banned from Netherlands

Tien Britten, een vis en een bevolkingsgroep die er wat ons betreft niet meer inkomen als de Engelsen niet ophouden met Wilders pesten.

Times
Hij is een demagoog, de stem van provinciaals populisme en xenofobie. En toch moet Geert Wilders gewoon naar Groot Brittannië kunnen reizen. Dat schrijft de toonaangevende Britse krant The Times donderdag in een hoofdredactioneel commentaar.

Telegraph

So, it's official. Britain has closed its borders to people whom it deems insufficiently multi-culti

Nederland Bekent Kleur
Nederland Bekent Kleur noemt het ,,hypocriet'' dat Geert Wilders verontwaardigd is dat hij geen toegang krijgt tot Groot-Brittannië. In een verklaring donderdag wijst de organisatie op de schriftelijke vragen die Wilders' partij PVV vorige maand stelde naar aanleiding van de komst naar Nederland van de imam Khalid Yasin uit het Britse Sheffield. De PVV vroeg aan drie ministers of deze bereid waren ,,deze kwaadaardige man de toegang tot Nederland te ontzeggen''. De PVV vroeg zich af hoe het mogelijk was dat de sjeik ,,in staat wordt gesteld om hier haat te komen zaaien''.

 
Login of registreer om te reageren

Reageer Door: monalisa, donderdag 12 februari 2009 11:54

Ik wens hem veel geluk ,en weet dat ÁLS ze hem de vlucht of de binnenkomxst weigeren,hij veel oproer zal veroorzaken negatief voor Groot Britanie..Want ook daar bepalen de ingezeten moslims,door het lakse beleid, wat er wel of niet gebeurd...En is de regering een gedoogweg ingeslagen die de islam nog meer macht geeft..DOMME ZET van LORD Ahmed hij zou in zijn vaderland eens zo een roeptoeter op moeten zetten,dan werd zijn kop van zijn romp gescheiden op een manier die een islam-lord waardig is...

Reageer Door: MJPA Nuijten, donderdag 12 februari 2009 11:56
Hopeluk komt ie niet meer terug.

Reageer Door: monalisa, donderdag 12 februari 2009 12:37
MJPA Nuijten schreef:

Hopeluk komt ie niet meer terug.
Ik tussen twee Wilders haters in, moet je helaas corrigeren ...Hopeluk=Hopelijk....
Dat Wilders tegenstanders niet al te snugger zijn wist ik wel!

Reageer Door: k2es, donderdag 12 februari 2009 13:01
elisamad schreef:

MJPA Nuijten schreef:

Hopeluk komt ie niet meer terug.
Ik tussen twee Wilders haters in, moet je helaas corrigeren ...Hopeluk=Hopelijk....
Dat Wilders tegenstanders niet al te snugger zijn wist ik wel!


Zijn aanhangers hebben echter nog minder intelligentie, anders zouden ze geen Wildersfan zijn.

Reageer Door: Fairplay7, donderdag 12 februari 2009 13:08
Of je nu Wilders-fan of Moslim-fan bent, dat doet hier niet ter zake. Het gaat om het feit dat een land een persoon niet zomaar de toegang mag weigeren op basis van een 'beschuldiging' waar hij nooit voor berecht is!

Reageer Door: Geertrudus Trilders, donderdag 12 februari 2009 13:18
Fairplay7 schreef:

Of je nu Wilders-fan of Moslim-fan bent, dat doet hier niet ter zake. Het gaat om het feit dat een land een persoon niet zomaar de toegang mag weigeren op basis van een 'beschuldiging' waar hij nooit voor berecht is!


Lijkt mij bijzonder interessant voor al diegene welke naar Nederland willen komen. Denk aan imams of mensen die alleen een beter bestaan zoeken.


Ze mogen het overigens wel, want ze hebben een nieuwe wet aangenomen waarin de bewijslast is omgekeerd. Wilders moet nu bewijzen dat hij geen haatzaaier is.




Reageer Door: Outrage, donderdag 12 februari 2009 13:19
elisamad schreef:


Ik wens hem veel geluk ,en weet dat ÁLS ze hem de vlucht of de binnenkomxst weigeren,hij veel oproer zal veroorzaken negatief voor Groot Britanie..Want ook daar bepalen de ingezeten moslims,door het lakse beleid, wat er wel of niet gebeurd...En is de regering een gedoogweg ingeslagen die de islam nog meer macht geeft..DOMME ZET van LORD Ahmed hij zou in zijn vaderland eens zo een roeptoeter op moeten zetten,dan werd zijn kop van zijn romp gescheiden op een manier die een islam-lord waardig is...


Je begrijpt er werkelijk geen reet van.
Behalve het vaste percentage idioten en fanaten dat statistisch altijd aanwezig zal zijn, is de integratie van verschillende groepen (itt bij ons in NL!) daar over het algemeen juist wel goed gelukt, mede door inspanning van die groepen zelf).

De problematiek die Wilders zo ontzettend urgent vindt, speelt daar veel minder.
En dus zitten ze daar helemaal niet te wachten op een halve gare haatzaaiende relschopper afkomstig van de andere kant van de sloot om deze mensen toch te stigmatiseren (dat ze in de end toch een onbetrouwbaar en sluimerend groot gevaar zijn voor de samenleving waar ze langzamerhand zelf onderdeel van zijn geworden)





Reageer Door: maurice5702, donderdag 12 februari 2009 13:39
Een ware Engelandvaarder!

Reageer Door: Xelor, donderdag 12 februari 2009 13:45
Indien Wilders niets aan te geven heeft, check dan even zijn rectum, wellicht dat daar nog haat zit weggestopt!

Reageer Door: zoofie, donderdag 12 februari 2009 13:46
Outrage schreef:

.....

Je begrijpt er werkelijk geen reet van.
Behalve het vaste percentage idioten en fanaten dat statistisch altijd aanwezig zal zijn, is de integratie van verschillende groepen (itt bij ons in NL!) daar over het algemeen juist wel goed gelukt, mede door inspanning van die groepen zelf).
.....



Dus met andere woorden: wij hebben hier in NL alleen maar 5de rangs allochtonen die zelf geen enkele moeite willen doen om zich hier enigszins te integreren.
Wordt het het m.i. ook hoog tijd om hier wat aan te doen.
Misschien kunnen we ze ruilen met de Britse allochtonen?

Reageer Door: fei, donderdag 12 februari 2009 13:49
Het is een zwarte dag voor heel Europa (Eurabia genoemd door sommige vrije denkers). Toegang weigeren van een parlementslid? Op grond van angst voor moslimprotest? Wat een lafheid. Een betere actie is dat wie de film niet wil zien weg blijft; dat is duidelijk een punt maken. De moslim lord voert als argument aan dat Wilders in eigen land is aangeklaagd. Hier weer een voorbeeld dat westerse wetten niet gerespecteerd worden door een moslim. Wilders is niet schuldig totdat zijn schuld onomstotelijk bewezen is. Overigens is ook zijn aantijging dat Wilders in Fitna de teksten van de Koran uit hun verband zet van geen waarde. Het is precies wat gelovigen doen, voor ieder argument heeft men een stuk tekst uit "het" boek ter verdediging.

Reageer Door: Tatan, donderdag 12 februari 2009 14:12
Inderdaad wilders mag er niet in.
Criminelen dat is prio 1 ..
Wat doet wilders nu.
Haat zaaien zegt men.
Je kunt ook zeggen na zijn film was het opvallend
rustig.
Door ze eens flink op hun teentjes te trappen en blijven trappen kunnen ze niet elke keer een vlag verbranden die raken ook op.

Dan worden ze net zo mak als de katholieken en heeft een grapje als de maagden zijn op geen invloed meer.
En lachen ze erom.
Moslims worden gewoon Geïntegreerd.

En bevalt ze het niet dat ze grapjes maken dan moet je een ander land uitkiezen.
Katholieken verhuizen naar rome als ze de grapjes zat zijn.

Reageer Door: Xelor, donderdag 12 februari 2009 14:14
zoofie schreef:

Outrage schreef:

.....

Je begrijpt er werkelijk geen reet van.
Behalve het vaste percentage idioten en fanaten dat statistisch altijd aanwezig zal zijn, is de integratie van verschillende groepen (itt bij ons in NL!) daar over het algemeen juist wel goed gelukt, mede door inspanning van die groepen zelf).
.....



Dus met andere woorden: wij hebben hier in NL alleen maar 5de rangs allochtonen die zelf geen enkele moeite willen doen om zich hier enigszins te integreren.
Wordt het het m.i. ook hoog tijd om hier wat aan te doen.
Misschien kunnen we ze ruilen met de Britse allochtonen?


Wat versta je onder integratie, wat moet je wel doen of juist niet om de status/stempel geïntegreerd te kunnen krijgen? Concreet en duidelijk graag..

Reageer Door: Tatan, donderdag 12 februari 2009 14:18
Dylan2000 schreef:

zoofie schreef:

Outrage schreef:

.....

Je begrijpt er werkelijk geen reet van.
Behalve het vaste percentage idioten en fanaten dat statistisch altijd aanwezig zal zijn, is de integratie van verschillende groepen (itt bij ons in NL!) daar over het algemeen juist wel goed gelukt, mede door inspanning van die groepen zelf).
.....



Dus met andere woorden: wij hebben hier in NL alleen maar 5de rangs allochtonen die zelf geen enkele moeite willen doen om zich hier enigszins te integreren.
Wordt het het m.i. ook hoog tijd om hier wat aan te doen.
Misschien kunnen we ze ruilen met de Britse allochtonen?


Wat versta je onder integratie, wat moet je wel doen of juist niet om de status/stempel geïntegreerd te kunnen krijgen? Concreet en duidelijk graag..


Film al gezien Dylan..?

Reageer Door: HAWC, donderdag 12 februari 2009 14:22
Misschien....

Reageer Door: 73E91, donderdag 12 februari 2009 14:52
Dylan2000 schreef:

Indien Wilders niets aan te geven heeft, check dan even zijn rectum, wellicht dat daar nog haat zit weggestopt!


Jij bent wel erg bekent mee, nietwaar???

Reageer Door: 73E91, donderdag 12 februari 2009 14:54
Tatan schreef:

Inderdaad wilders mag er niet in.
Criminelen dat is prio 1 ..
Wat doet wilders nu.
Haat zaaien zegt men.
Je kunt ook zeggen na zijn film was het opvallend
rustig.
Door ze eens flink op hun teentjes te trappen en blijven trappen kunnen ze niet elke keer een vlag verbranden die raken ook op.

Dan worden ze net zo mak als de katholieken en heeft een grapje als de maagden zijn op geen invloed meer.
En lachen ze erom.
Moslims worden gewoon Geïntegreerd.

En bevalt ze het niet dat ze grapjes maken dan moet je een ander land uitkiezen.
Katholieken verhuizen naar rome als ze de grapjes zat zijn.



Eindelijk iemand die het snapt!

Reageer Door: 73E91, donderdag 12 februari 2009 14:56
fei schreef:

Het is een zwarte dag voor heel Europa (Eurabia genoemd door sommige vrije denkers). Toegang weigeren van een parlementslid? Op grond van angst voor moslimprotest? Wat een lafheid.

Een betere actie is dat wie de film niet wil zien weg blijft; dat is duidelijk een punt maken.

De moslim lord voert als argument aan dat Wilders in eigen land is aangeklaagd.
Hier weer een voorbeeld dat westerse wetten niet gerespecteerd worden door een moslim. Wilders is niet schuldig totdat zijn schuld onomstotelijk bewezen is.

Overigens is ook zijn aantijging dat Wilders in Fitna de teksten van de Koran uit hun verband zet van geen waarde. Het is precies wat gelovigen doen, voor ieder argument heeft men een stuk tekst uit "het" boek ter verdediging.



Goede reactie van je!

Reageer Door: 73E91, donderdag 12 februari 2009 14:59
Outrage schreef:

elisamad schreef:


Ik wens hem veel geluk ,en weet dat ÁLS ze hem de vlucht of de binnenkomxst weigeren,hij veel oproer zal veroorzaken negatief voor Groot Britanie..Want ook daar bepalen de ingezeten moslims,door het lakse beleid, wat er wel of niet gebeurd...En is de regering een gedoogweg ingeslagen die de islam nog meer macht geeft..DOMME ZET van LORD Ahmed hij zou in zijn vaderland eens zo een roeptoeter op moeten zetten,dan werd zijn kop van zijn romp gescheiden op een manier die een islam-lord waardig is...


Je begrijpt er werkelijk geen reet van.
Behalve het vaste percentage idioten en fanaten dat statistisch altijd aanwezig zal zijn, is de integratie van verschillende groepen (itt bij ons in NL!) daar over het algemeen juist wel goed gelukt, mede door inspanning van die groepen zelf).

De problematiek die Wilders zo ontzettend urgent vindt, speelt daar veel minder.
En dus zitten ze daar helemaal niet te wachten op een halve gare haatzaaiende relschopper afkomstig van de andere kant van de sloot om deze mensen toch te stigmatiseren (dat ze in de end toch een onbetrouwbaar en sluimerend groot gevaar zijn voor de samenleving waar ze langzamerhand zelf onderdeel van zijn geworden)







Wat doe je dan nog in Nederland, sukkel!

Reageer Door: 73E91, donderdag 12 februari 2009 15:00
Geertrudus Trilders schreef:

Fairplay7 schreef:

Of je nu Wilders-fan of Moslim-fan bent, dat doet hier niet ter zake. Het gaat om het feit dat een land een persoon niet zomaar de toegang mag weigeren op basis van een 'beschuldiging' waar hij nooit voor berecht is!


Lijkt mij bijzonder interessant voor al diegene welke naar Nederland willen komen. Denk aan imams of mensen die alleen een beter bestaan zoeken.


Ze mogen het overigens wel, want ze hebben een nieuwe wet aangenomen waarin de bewijslast is omgekeerd. Wilders moet nu bewijzen dat hij geen haatzaaier is.






Tril lekker verder.

Reageer Door: 73E91, donderdag 12 februari 2009 15:02
Fairplay7 schreef:

Of je nu Wilders-fan of Moslim-fan bent, dat doet hier niet ter zake. Het gaat om het feit dat een land een persoon niet zomaar de toegang mag weigeren op basis van een 'beschuldiging' waar hij nooit voor berecht is!


Juiste conclusie, elk mens heeft rechten!

Reageer Door: 73E91, donderdag 12 februari 2009 15:04
MJPA Nuijten schreef:

Hopeluk komt ie niet meer terug.


Leer eerst zelf nederlands voordat je commentaar wilt geven!

Reageer Door: Geertrudus Trilders, donderdag 12 februari 2009 15:23
73E91 schreef:

MJPA Nuijten schreef:

Hopeluk komt ie niet meer terug.


Leer eerst zelf nederlands voordat je commentaar wilt geven!


Ik hoop dat dat commentaar toch voor jezelf is bedoeld. Ben jij de domste thuis?


Reageer Door: Outrage, donderdag 12 februari 2009 15:31
73E91 schreef:

Outrage schreef:

elisamad schreef:


Ik wens hem veel geluk ,en weet dat ÁLS ze hem de vlucht of de binnenkomxst weigeren,hij veel oproer zal veroorzaken negatief voor Groot Britanie..Want ook daar bepalen de ingezeten moslims,door het lakse beleid, wat er wel of niet gebeurd...En is de regering een gedoogweg ingeslagen die de islam nog meer macht geeft..DOMME ZET van LORD Ahmed hij zou in zijn vaderland eens zo een roeptoeter op moeten zetten,dan werd zijn kop van zijn romp gescheiden op een manier die een islam-lord waardig is...


Je begrijpt er werkelijk geen reet van.
Behalve het vaste percentage idioten en fanaten dat statistisch altijd aanwezig zal zijn, is de integratie van verschillende groepen (itt bij ons in NL!) daar over het algemeen juist wel goed gelukt, mede door inspanning van die groepen zelf).

De problematiek die Wilders zo ontzettend urgent vindt, speelt daar veel minder.
En dus zitten ze daar helemaal niet te wachten op een halve gare haatzaaiende relschopper afkomstig van de andere kant van de sloot om deze mensen toch te stigmatiseren (dat ze in de end toch een onbetrouwbaar en sluimerend groot gevaar zijn voor de samenleving waar ze langzamerhand zelf onderdeel van zijn geworden)







Wat doe je dan nog in Nederland, sukkel!


Hou je stompzinnige oneliners lekker voor je. We zouden nog een hoop van de Engelsen kunnen leren.

Reageer Door: Outrage, donderdag 12 februari 2009 15:33
@73E91. Typische Wilders reactie. Volledig inhoudslooss, alleen maar schreeuwen, schelden en schofferen.

Reageer Door: mening, donderdag 12 februari 2009 15:48
Fairplay7 schreef:

Of je nu Wilders-fan of Moslim-fan bent, dat doet hier niet ter zake. Het gaat om het feit dat een land een persoon niet zomaar de toegang mag weigeren op basis van een 'beschuldiging' waar hij nooit voor berecht is!


Volledig mee eens. Het moet niet gekker worden. Alsof widers de enige is die zijn mening van de daken schreeuwt. Luister eens naar wat de imams schreeuwen. de leraren in oosterijk die kinderen verbieden bij joodse winkeliers te kopen. En dat lid van het lagerhuis in engeland? die hem uitgenodigd heeft? IK weet dat nederlanders geen gevoel voor nationalisme hebben dat is in de tweede wereld oorlog maar al te duidelijk geweest. Maar om het land op een zilver schaaltje aan te bieden aan de moslims gaat ook mij te ver.

Reageer Door: mening, donderdag 12 februari 2009 15:53
Dylan2000 schreef:

Indien Wilders niets aan te geven heeft, check dan even zijn rectum, wellicht dat daar nog haat zit weggestopt!


Als je zó denkt en schrijft en je dan béter voelt dan wilders ben je knettergék

Reageer Door: Geertrudus Trilders, donderdag 12 februari 2009 15:59
mening schreef:

Fairplay7 schreef:

Of je nu Wilders-fan of Moslim-fan bent, dat doet hier niet ter zake. Het gaat om het feit dat een land een persoon niet zomaar de toegang mag weigeren op basis van een 'beschuldiging' waar hij nooit voor berecht is!


Volledig mee eens. Het moet niet gekker worden. Alsof widers de enige is die zijn mening van de daken schreeuwt. Luister eens naar wat de imams schreeuwen. de leraren in oosterijk die kinderen verbieden bij joodse winkeliers te kopen. En dat lid van het lagerhuis in engeland? die hem uitgenodigd heeft? IK weet dat nederlanders geen gevoel voor nationalisme hebben dat is in de tweede wereld oorlog maar al te duidelijk geweest. Maar om het land op een zilver schaaltje aan te bieden aan de moslims gaat ook mij te ver.


Een verkrachting van de geschiedenis van het ergste soort. Het waren juist de nationalisten die zich aansloten bij de Duitsers. Het verzet kwam van de gereformeerde en linkse groeperingen. De Telegraaf - goor Nazi-krantje - NSB, VVD en andere rechtse nationalistische 'helden' waren te druk met joden verraden en de kont van de nazi's te likken.

Reageer Door: Tatan, donderdag 12 februari 2009 16:02
mening schreef:

Fairplay7 schreef:

Of je nu Wilders-fan of Moslim-fan bent, dat doet hier niet ter zake. Het gaat om het feit dat een land een persoon niet zomaar de toegang mag weigeren op basis van een 'beschuldiging' waar hij nooit voor berecht is!


Volledig mee eens. Het moet niet gekker worden. Alsof widers de enige is die zijn mening van de daken schreeuwt. Luister eens naar wat de imams schreeuwen. de leraren in oosterijk die kinderen verbieden bij joodse winkeliers te kopen. En dat lid van het lagerhuis in engeland? die hem uitgenodigd heeft? IK weet dat nederlanders geen gevoel voor nationalisme hebben dat is in de tweede wereld oorlog maar al te duidelijk geweest. Maar om het land op een zilver schaaltje aan te bieden aan de moslims gaat ook mij te ver.


Heb je deze film al gezien.
Deze kan wilders beter uitzenden.
Dan zijn ze sprakeloos in Denhaag.
De tijd nemen en uitzien .


http://video.google.com/videoplay?docid=5216403649967509740



Reageer Door: mening, donderdag 12 februari 2009 16:09
fei schreef:

Het is een zwarte dag voor heel Europa (Eurabia genoemd door sommige vrije denkers). Toegang weigeren van een parlementslid? Op grond van angst voor moslimprotest? Wat een lafheid.

Een betere actie is dat wie de film niet wil zien weg blijft; dat is duidelijk een punt maken.

De moslim lord voert als argument aan dat Wilders in eigen land is aangeklaagd.
Hier weer een voorbeeld dat westerse wetten niet gerespecteerd worden door een moslim. Wilders is niet schuldig totdat zijn schuld onomstotelijk bewezen is.

Overigens is ook zijn aantijging dat Wilders in Fitna de teksten van de Koran uit hun verband zet van geen waarde. Het is precies wat gelovigen doen, voor ieder argument heeft men een stuk tekst uit "het" boek ter verdediging.



Mooi geformuleerd en ben het helemaal met je eens!

Reageer Door: 73E91, donderdag 12 februari 2009 16:14
Outrage schreef:

@73E91. Typische Wilders reactie. Volledig inhoudslooss, alleen maar schreeuwen, schelden en schofferen.


Leer nederlands, sukkel, anders hebben heeft Engeland nog wel een plaatsje. P.s. daar is intergratie les voor je.

Reageer Door: 73E91, donderdag 12 februari 2009 16:17
mening schreef:

Dylan2000 schreef:

Indien Wilders niets aan te geven heeft, check dan even zijn rectum, wellicht dat daar nog haat zit weggestopt!


Als je zó denkt en schrijft en je dan béter voelt dan wilders ben je knettergék


Ook een homo snapt de materie niet!

Reageer Door: 73E91, donderdag 12 februari 2009 16:18
Outrage schreef:

73E91 schreef:

Outrage schreef:

elisamad schreef:


Ik wens hem veel geluk ,en weet dat ÁLS ze hem de vlucht of de binnenkomxst weigeren,hij veel oproer zal veroorzaken negatief voor Groot Britanie..Want ook daar bepalen de ingezeten moslims,door het lakse beleid, wat er wel of niet gebeurd...En is de regering een gedoogweg ingeslagen die de islam nog meer macht geeft..DOMME ZET van LORD Ahmed hij zou in zijn vaderland eens zo een roeptoeter op moeten zetten,dan werd zijn kop van zijn romp gescheiden op een manier die een islam-lord waardig is...


Je begrijpt er werkelijk geen reet van.
Behalve het vaste percentage idioten en fanaten dat statistisch altijd aanwezig zal zijn, is de integratie van verschillende groepen (itt bij ons in NL!) daar over het algemeen juist wel goed gelukt, mede door inspanning van die groepen zelf).

De problematiek die Wilders zo ontzettend urgent vindt, speelt daar veel minder.
En dus zitten ze daar helemaal niet te wachten op een halve gare haatzaaiende relschopper afkomstig van de andere kant van de sloot om deze mensen toch te stigmatiseren (dat ze in de end toch een onbetrouwbaar en sluimerend groot gevaar zijn voor de samenleving waar ze langzamerhand zelf onderdeel van zijn geworden)







Wat doe je dan nog in Nederland, sukkel!


Hou je stompzinnige oneliners lekker voor je. We zouden nog een hoop van de Engelsen kunnen leren.


Rot dan op naar U.K. en neem het achterlijke zootje van je mee!

Reageer Door: 73E91, donderdag 12 februari 2009 16:22
Geertrudus Trilders schreef:

73E91 schreef:

MJPA Nuijten schreef:

Hopeluk komt ie niet meer terug.


Leer eerst zelf nederlands voordat je commentaar wilt geven!


Ik hoop dat dat commentaar toch voor jezelf is bedoeld. Ben jij de domste thuis?




Een achterlijke malloot als jij kunt niet schrijven of lezen, heb je een A status en zo ja waarom rot je dan niet lekker naar de U.K. hopende dat dit eiland wordt opgeslokt door de zee!!

Reageer Door: mening, donderdag 12 februari 2009 16:23
Geertrudus Trilders schreef:

mening schreef:

Fairplay7 schreef:

Of je nu Wilders-fan of Moslim-fan bent, dat doet hier niet ter zake. Het gaat om het feit dat een land een persoon niet zomaar de toegang mag weigeren op basis van een 'beschuldiging' waar hij nooit voor berecht is!


Volledig mee eens. Het moet niet gekker worden. Alsof widers de enige is die zijn mening van de daken schreeuwt. Luister eens naar wat de imams schreeuwen. de leraren in oosterijk die kinderen verbieden bij joodse winkeliers te kopen. En dat lid van het lagerhuis in engeland? die hem uitgenodigd heeft? IK weet dat nederlanders geen gevoel voor nationalisme hebben dat is in de tweede wereld oorlog maar al te duidelijk geweest. Maar om het land op een zilver schaaltje aan te bieden aan de moslims gaat ook mij te ver.


Een verkrachting van de geschiedenis van het ergste soort. Het waren juist de nationalisten die zich aansloten bij de Duitsers. Het verzet kwam van de gereformeerde en linkse groeperingen. De Telegraaf - goor Nazi-krantje - NSB, VVD en andere rechtse nationalistische 'helden' waren te druk met joden verraden en de kont van de nazi's te likken.


Het gevóel voor vaderlands liefde is hetzelfde als nationalisme en daar ontbreekt het de nederlander aan. En dat de telegraaf daar mede schuldig aan was moge duidelijk zijn. Overigens heb ik genoeg bewijs in mijn archief dat er ook zigeuners zijn aangegeven door nederlandse polite,daar kregen ze vijf gulden voor. Dus vertel jij mij niets over verkrachting van de geschiedenis. En die linkse verzet helden van toen, waar zijn die nu? ze geven het nu weg op een zilver blaadje. Oder druk van olie sheiks en omams.

Reageer Door: mening, donderdag 12 februari 2009 16:25
mening schreef:

Geertrudus Trilders schreef:

mening schreef:

Fairplay7 schreef:

Of je nu Wilders-fan of Moslim-fan bent, dat doet hier niet ter zake. Het gaat om het feit dat een land een persoon niet zomaar de toegang mag weigeren op basis van een 'beschuldiging' waar hij nooit voor berecht is!


Volledig mee eens. Het moet niet gekker worden. Alsof widers de enige is die zijn mening van de daken schreeuwt. Luister eens naar wat de imams schreeuwen. de leraren in oosterijk die kinderen verbieden bij joodse winkeliers te kopen. En dat lid van het lagerhuis in engeland? die hem uitgenodigd heeft? IK weet dat nederlanders geen gevoel voor nationalisme hebben dat is in de tweede wereld oorlog maar al te duidelijk geweest. Maar om het land op een zilver schaaltje aan te bieden aan de moslims gaat ook mij te ver.


Een verkrachting van de geschiedenis van het ergste soort. Het waren juist de nationalisten die zich aansloten bij de Duitsers. Het verzet kwam van de gereformeerde en linkse groeperingen. De Telegraaf - goor Nazi-krantje - NSB, VVD en andere rechtse nationalistische 'helden' waren te druk met joden verraden en de kont van de nazi's te likken.


Het gevóel voor vaderlands liefde is hetzelfde als nationalisme en daar ontbreekt het de nederlander aan. En dat de telegraaf daar mede schuldig aan was moge duidelijk zijn. Overigens heb ik genoeg bewijs in mijn archief dat er ook zigeuners zijn aangegeven door nederlandse polite,daar kregen ze vijf gulden voor. Dus vertel jij mij niets over verkrachting van de geschiedenis. En die linkse verzet helden van toen, waar zijn die nu? ze geven het nu weg op een zilver blaadje. Oder druk van olie sheiks en omams.


Onder moet het zijn.

Reageer Door: 73E91, donderdag 12 februari 2009 16:27
Geertrudus Trilders schreef:

mening schreef:

Fairplay7 schreef:

Of je nu Wilders-fan of Moslim-fan bent, dat doet hier niet ter zake. Het gaat om het feit dat een land een persoon niet zomaar de toegang mag weigeren op basis van een 'beschuldiging' waar hij nooit voor berecht is!


Volledig mee eens. Het moet niet gekker worden. Alsof widers de enige is die zijn mening van de daken schreeuwt. Luister eens naar wat de imams schreeuwen. de leraren in oosterijk die kinderen verbieden bij joodse winkeliers te kopen. En dat lid van het lagerhuis in engeland? die hem uitgenodigd heeft? IK weet dat nederlanders geen gevoel voor nationalisme hebben dat is in de tweede wereld oorlog maar al te duidelijk geweest. Maar om het land op een zilver schaaltje aan te bieden aan de moslims gaat ook mij te ver.


Een verkrachting van de geschiedenis van het ergste soort. Het waren juist de nationalisten die zich aansloten bij de Duitsers. Het verzet kwam van de gereformeerde en linkse groeperingen. De Telegraaf - goor Nazi-krantje - NSB, VVD en andere rechtse nationalistische 'helden' waren te druk met joden verraden en de kont van de nazi's te likken.



Volgens mij ben jij een homo, wat anders kan ik mij niet voorstellen snotneus!

Reageer Door: wilddude, donderdag 12 februari 2009 16:46
Geertrudus Trilders schreef:

Een verkrachting van de geschiedenis van het ergste soort. Het waren juist de nationalisten die zich aansloten bij de Duitsers. Het verzet kwam van de gereformeerde en linkse groeperingen. De Telegraaf - goor Nazi-krantje - NSB, VVD en andere rechtse nationalistische 'helden' waren te druk met joden verraden en de kont van de nazi's te likken.


Wat krijgen we nou? Nationalisten sloten zich bij de Duitsers aan? Hoe zit dan dan met ondergrondse kranten zoals "Trouw" - trouw aan wat? Aan de natie, toch? Ik geloof dat er bij u een merkwaardige definitie van 'nationalisme' parten speelt.

En dat met die gereformeerden: hoe heette die hoog geplaatste Nederlandse gereformeerde politicus ook weer, die uit de politiek moest stappen omdat bewezen was dat hij SS-lid geweest was?

(En dan klagen over verkrachting van de geschiedenis... bah, wat een schreeuwlelijk.)

Reageer Door: Xelor, donderdag 12 februari 2009 16:50
Geertrudus Trilders schreef:

mening schreef:

Fairplay7 schreef:

Of je nu Wilders-fan of Moslim-fan bent, dat doet hier niet ter zake. Het gaat om het feit dat een land een persoon niet zomaar de toegang mag weigeren op basis van een 'beschuldiging' waar hij nooit voor berecht is!


Volledig mee eens. Het moet niet gekker worden. Alsof widers de enige is die zijn mening van de daken schreeuwt. Luister eens naar wat de imams schreeuwen. de leraren in oosterijk die kinderen verbieden bij joodse winkeliers te kopen. En dat lid van het lagerhuis in engeland? die hem uitgenodigd heeft? IK weet dat nederlanders geen gevoel voor nationalisme hebben dat is in de tweede wereld oorlog maar al te duidelijk geweest. Maar om het land op een zilver schaaltje aan te bieden aan de moslims gaat ook mij te ver.


Een verkrachting van de geschiedenis van het ergste soort. Het waren juist de nationalisten die zich aansloten bij de Duitsers. Het verzet kwam van de gereformeerde en linkse groeperingen. De Telegraaf - goor Nazi-krantje - NSB, VVD en andere rechtse nationalistische 'helden' waren te druk met joden verraden en de kont van de nazi's te likken.


volkomen met je eens!

Reageer Door: Geertrudus Trilders, donderdag 12 februari 2009 16:50
73E91 schreef:

Geertrudus Trilders schreef:

73E91 schreef:

MJPA Nuijten schreef:

Hopeluk komt ie niet meer terug.


Leer eerst zelf nederlands voordat je commentaar wilt geven!


Ik hoop dat dat commentaar toch voor jezelf is bedoeld. Ben jij de domste thuis?




Een achterlijke malloot als jij kunt niet schrijven of lezen, heb je een A status en zo ja waarom rot je dan niet lekker naar de U.K. hopende dat dit eiland wordt opgeslokt door de zee!!


Door het grote aantal taalfouten is uw bijdrage moeilijk leesbaar.



Reageer Door: Geertrudus Trilders, donderdag 12 februari 2009 16:55
wilddude schreef:

Geertrudus Trilders schreef:

Een verkrachting van de geschiedenis van het ergste soort. Het waren juist de nationalisten die zich aansloten bij de Duitsers. Het verzet kwam van de gereformeerde en linkse groeperingen. De Telegraaf - goor Nazi-krantje - NSB, VVD en andere rechtse nationalistische 'helden' waren te druk met joden verraden en de kont van de nazi's te likken.


Wat krijgen we nou? Nationalisten sloten zich bij de Duitsers aan? Hoe zit dan dan met ondergrondse kranten zoals "Trouw" - trouw aan wat? Aan de natie, toch? Ik geloof dat er bij u een merkwaardige definitie van 'nationalisme' parten speelt.

En dat met die gereformeerden: hoe heette die hoog geplaatste Nederlandse gereformeerde politicus ook weer, die uit de politiek moest stappen omdat bewezen was dat hij SS-lid geweest was?

(En dan klagen over verkrachting van de geschiedenis... bah, wat een schreeuwlelijk.)



Er was een nationalistische beweging genaamd de NSB die zich bij de Duitsers aansluit.

En nergens heb ik beweerd dat iedere gereformeerde een held was. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen. U intelligentie staat een normale reactie in de weg.

Reageer Door: Geertrudus Trilders, donderdag 12 februari 2009 16:55
Geertrudus Trilders schreef:

wilddude schreef:

Geertrudus Trilders schreef:

Een verkrachting van de geschiedenis van het ergste soort. Het waren juist de nationalisten die zich aansloten bij de Duitsers. Het verzet kwam van de gereformeerde en linkse groeperingen. De Telegraaf - goor Nazi-krantje - NSB, VVD en andere rechtse nationalistische 'helden' waren te druk met joden verraden en de kont van de nazi's te likken.


Wat krijgen we nou? Nationalisten sloten zich bij de Duitsers aan? Hoe zit dan dan met ondergrondse kranten zoals "Trouw" - trouw aan wat? Aan de natie, toch? Ik geloof dat er bij u een merkwaardige definitie van 'nationalisme' parten speelt.

En dat met die gereformeerden: hoe heette die hoog geplaatste Nederlandse gereformeerde politicus ook weer, die uit de politiek moest stappen omdat bewezen was dat hij SS-lid geweest was?

(En dan klagen over verkrachting van de geschiedenis... bah, wat een schreeuwlelijk.)



Er was een nationalistische beweging genaamd de NSB die zich bij de Duitsers aansloott.

En nergens heb ik beweerd dat iedere gereformeerde een held was. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen. Uw intelligentie staat een normale reactie in de weg.

Reageer Door: Outrage, donderdag 12 februari 2009 17:48
73E91 schreef:

Outrage schreef:

@73E91. Typische Wilders reactie. Volledig inhoudslooss, alleen maar schreeuwen, schelden en schofferen.


Leer nederlands, sukkel, anders hebben heeft Engeland nog wel een plaatsje. P.s. daar is intergratie les voor je.


Wat heb je toch een lekkere grote bek achter je anonieme alias. Het was maar een type foutje....

Reageer Door: Outrage, donderdag 12 februari 2009 17:49
Outrage schreef:

73E91 schreef:

Outrage schreef:

@73E91. Typische Wilders reactie. Volledig inhoudslooss, alleen maar schreeuwen, schelden en schofferen.


Leer nederlands, sukkel, anders hebben heeft Engeland nog wel een plaatsje. P.s. daar is intergratie les voor je.



Of is "schofferen " een te moeilijk woord voor je, stuk plebs?

Reageer Door: Tatan, donderdag 12 februari 2009 17:51
Wilders zit in een kamertje en wil dat peter contact op neemt met >>>>

Peter is net even een wandelingetje aan het maken.
Wilders kan rustig nog even in het kamertje blijven zitten.
En hij is booos boooooos booooooooooos....

Rustig Wilders je bent met een uurtje of 2 weer thuis.

Reageer Door: Outrage, donderdag 12 februari 2009 17:55
73E91 schreef:


Leer nederlands, sukkel, anders hebben heeft Engeland nog wel een plaatsje. P.s. daar is intergratie les voor je.


Nee, dit is een prachtige en correct gespelde volzin. Ik tel al 4 fouten.

 

Deze newsflash is alleen te bekijken met de gratis Adobe FlashPlayer!
Spaarrente.nl - 4,25% spaarrente? Profiteer nu!
De Pers Reizen - Spot de laatste aanbiedingen!
Gratis i-Phone 3GS nergens goedkoper!
e-Matching.nl - Dating hoger opgeleiden
 
 


© 2008 Copyright DePers.nl