De Pers
 

Zaak-Wilders komt niet voor de Hoge Raad

Gepubliceerd: woensdag 20 mei 2009 11:13
Update: woensdag 20 mei 2009 14:42

Het Openbaar Ministerie zal politicus Geert Wilders definitief vervolgen voor het aanzetten tot discriminatie en haat. Een poging van zijn advocaat Bram Moszkowicz om de strafzaak te voorkomen, heeft geen gehoor gevonden bij de procureur-generaal van de Hoge Raad.


De adviseur van het hoogste rechtscollege heeft besloten dat de zaak van de PVV-leider niet in aanmerking komt voor een buitengewone beroepsprocedure. Daarmee vervalt de laatste uitweg voor Wilders om zich te verzetten tegen de strafzaak. De vervolging van het Tweede Kamerlid gaat definitief door, zei een woordvoerster van de Hoge Raad woensdag.

De PVV-leider sprak in een reactie van een politiek proces. ,,De vrijheid van meningsuiting dreigt in Nederland te worden geslachtofferd op het altaar van de islam'', waarschuwde hij. Wilders noemde dit diep triest en kondigde aan dat hij keihard zal knokken tegen de aantijgingen. ,,De vrijheid van meningsuiting is voor mij heilig en ik zie dat die wordt ingeperkt. Ik zal vechten om die vrijheid terug te krijgen.''

Minister Ernst Hirsch Ballin van Justitie weersprak met klem dat Wilders het slachtoffer is van een politiek proces. ,,Politieke processen hebben we niet in Nederland.'' De bewindsman begrijpt niet waar Wilders zijn beschuldiging op baseert. Hij wees op de onafhankelijke rechtspraak in Nederland.

Het hof in Amsterdam heeft het Openbaar Ministerie (OM) bevolen Wilders te vervolgen voor onder meer het aanzetten tot discriminatie en tot haat. De zaak draait om een aantal uitspraken die de PVV-politicus in diverse media heeft gedaan over moslims en de islam. Personen en organisaties deden aangifte wegens aanzetten tot discriminatie en haat, maar het OM zag niets strafbaars in Wilders' uitspraken. De klagers wendden zich tot het gerechtshof om toch vervolging te bewerkstelligen en dat lukte.

Moszkowicz tekende beroep aan tegen het voornemen Wilders te vervolgen. De advocaat vindt dat de 'gewone' rechter niet bevoegd is de zaak te behandelen, omdat de uitspraken van het Tweede Kamerlid mogelijk als ambtsmisdrijven te zien zijn. Ook heeft het hof in Amsterdam volgens de advocaat voor zijn beurt gesproken door de uitspraken al min of meer als strafbaar aan te merken. Wilders zou daardoor geen onpartijdige rechter meer kunnen treffen.

Zaak-Wilders komt niet voor de Hoge Raad

Verschrikkelijk en onrechtbaardig
Wilders vindt vervolging ,,verschrikkelijk en onrechtvaardig''. ,,Het gerechtshof heeft eigenlijk al een oordeel gegeven zonder dat er een proces heeft plaatsgevonden. De rechter hoeft er alleen nog maar een stempel op te drukken.''

Haatzaaien
"Ik zaai geen haat. Dat doet de Koran", stelde Wilders in augustus 2007 in een interview in het AD. Volgens de PVV-leider is de Koran 'een fascistisch boek'.

Wilders is niet van plan zich de mond te laten snoeren door rechterlijke uitspraken of door collega-parlementariërs. "En ook niet door een kogel."

 
Login of registreer om te reageren

Reageer Door: HAWC, woensdag 20 mei 2009 11:43
Goedzo, en nu nog de veroordeling.

Reageer Door: monalisa, woensdag 20 mei 2009 11:45
Natuurlijk willen ze persé een vervolging..het moet voor eens en altijd duidelijk worden WAT er met dit soort aanklachten te doen valt...tevéél moslims azen op een zege,maar voor allen,die Wilders aangeklaagd hebben(plus de media-geile SPONG) zal de uitslag grote teleurstelling zijn..WANT natuurlijk wordt Wilders niet veroordeelt,dat zou ons hele politieke en rechtelijke stelsel tegenspreken...

Reageer Door: Dr. Faustus, woensdag 20 mei 2009 12:07
Die hetze levert hem alleen maar meer zetels op. Meester Spong en Jörgen Haatmann, bedankt!

Reageer Door: Beirao, woensdag 20 mei 2009 12:07
Vrijheid van meningsuiting houdt niet in het keer op keer kort door de bocht beledigen van Moslims. En als vele Nederlanders zo denken is dat erg. Het probleem dat zij ervaren zit in de onderbuik en voor zover er wel problemen zijn wordt er al behoorlijk wat aan gedaan. Helaas blijven altijd mensen klagen, maar dat is bijna een soort gewoonte geworden. En dan heeft "Den Haag" het natuurlijk gedaan. Als je die mensen verder iets vraagt over politiek, zeggen ze dat het hun niet interesseert. Maar wel Wilders stemmen.....die roept tenminste iets gemakkelijks!

Reageer Door: Piet Klont, woensdag 20 mei 2009 12:09
kuhtreiber schreef:

Goedzo, en nu nog de veroordeling.


MMmmmooeeehhhh.....!!
Dat wordt ik er van....
Ouwe koeiendrijver van me!

We gaan nog lachen hier!

Reageer Door: pk49, woensdag 20 mei 2009 12:11
jomoxy schreef:

Te verwachten is dat de verkiezingsuitslag zoanig zal uitpakken dat "De Hoge Raad" er niet (meer) toe doet...


hoe moeten we dit zien?
Op naar een dictatuur waar 1 mening de juiste is en 1 volksdeel de pispaal is?
Is dat niet wat in Duitsland gebeurde in de jaren 30? En we weten wat dat opleverde.
Gaan we de geschiedenis herhalen?

Reageer Door: Piet Klont, woensdag 20 mei 2009 12:15
Die arme Wilders toch ook...
Hij wordt wild achtervolgd door wilde hordes die hem verwilderd willen kruisigen.
Wil will(d)emarin nog iets zeggen?
Bewildered: Born to be Wild!
No offence, willi !
Hahaha!

Reageer Door: TH21, woensdag 20 mei 2009 12:16
Ik stel voor dat Wilders eerst de verkiezingen wint en daarna afrekent met de rechters.

Reageer Door: merlijn07, woensdag 20 mei 2009 12:18
Ik vind dit beroerd voor Wilders en ik hoop dat het geen al te negatieve gevolgen voor hem heeft, zoals bv gevangenissstraf. MAAR het is wel goed dat dit gebeurt nu, want dan weten ook wij dadelijk waar we aan toe zijn en wat we wel en niet nog mogen zeggen of denken in, wat oorspronkelijk, wel ons land is en was!

Reageer Door: brabootje, woensdag 20 mei 2009 12:24
Het hof in Amsterdam heeft het Openbaar Ministerie (OM) bevolen Wilders te vervolgen voor onder meer het aanzetten tot discriminatie en tot haat.

De zaak draait om een aantal uitspraken die de PVV-politicus in diverse media heeft gedaan over moslims en de islam.


En hoe zit het met de moslims/islamieten die diverse uitspraken doen over anders gelovigen, homosexuelen, etc,etc...???
Ook dat valt mijns inziens onder het aanzetten tot discrimatie en met name haat.
Mogen wij die gasten nu dan ook vervolgen??? Gelijk op een vlotje terug naar waar ze vandaan komen en moet je dan eens kijken hoe het opruimt in nederland.

Reageer Door: Beirao, woensdag 20 mei 2009 12:29
TH21 schreef:

Ik stel voor dat Wilders eerst de verkiezingen wint en daarna afrekent met de rechters.
Iemand die zo iets roept heeft zich nog nooit in de politiek verdiept. Maar ja dat zou ook tijd verknoeien zijn, wanneer je alleen maar uit bent op loze kreten!

Reageer Door: Beirao, woensdag 20 mei 2009 12:31
brabootje schreef:

Het hof in Amsterdam heeft het Openbaar Ministerie (OM) bevolen Wilders te vervolgen voor onder meer het aanzetten tot discriminatie en tot haat.

De zaak draait om een aantal uitspraken die de PVV-politicus in diverse media heeft gedaan over moslims en de islam.


En hoe zit het met de moslims/islamieten die diverse uitspraken doen over anders gelovigen, homosexuelen, etc,etc...???
Ook dat valt mijns inziens onder het aanzetten tot discrimatie en met name haat.
Mogen wij die gasten nu dan ook vervolgen??? Gelijk op een vlotje terug naar waar ze vandaan komen en moet je dan eens kijken hoe het opruimt in nederland.
Je kunt het niet leuk vinden, maar een politicus heeft een grotere verantwoordelijkheid. Je ziet wel welke soort hordes Wilders achternalopen of napapegaaien.

Reageer Door: monalisa, woensdag 20 mei 2009 12:33
Degene die het Hof vraagt om het OM op te dragen toch te vervolgen moet direct belanghebbende zijn. Wanneer ben je direct belanghebbende? Meestal gaat het over familieleden, zakenrelaties etc. Zijn de klagers [SPONG-E. LUCAS] in dit geval ook belanghebbende? De advocaten van Wilders tonen vervolgens per geval aan dat er geen sprake van is dat de klagers rechtstreeks belanghebbende zijn. Kortom, als er geen belanghebbende klager is, dan is er ook geen zaak. En het is een punt dat in de media tot nu toe volkomen onderbelicht is gebleven. Waarom zou Wilders vervolgd moeten worden alleen omdat bv. iemand als Els Lucas dat wenst?Wat is dit voor lachwekkende onzin? Is dit hoe onze rechtstaat werkt? En dan te bedenken dat Els Lucas en Spong advocaten zijn..! op onderstaande link..staat de hele inhoud en de uitleg van recht en onrecht van deze aanklacht..Het is zéér interessant om de argumentatie te lezen... http://therealshowstopper.wordpress.com/2009/01/26/artikel-12-happy-hunting/

Reageer Door: brabootje, woensdag 20 mei 2009 12:48
Beirao schreef:

brabootje schreef:

Het hof in Amsterdam heeft het Openbaar Ministerie (OM) bevolen Wilders te vervolgen voor onder meer het aanzetten tot discriminatie en tot haat.

De zaak draait om een aantal uitspraken die de PVV-politicus in diverse media heeft gedaan over moslims en de islam.


En hoe zit het met de moslims/islamieten die diverse uitspraken doen over anders gelovigen, homosexuelen, etc,etc...???
Ook dat valt mijns inziens onder het aanzetten tot discrimatie en met name haat.
Mogen wij die gasten nu dan ook vervolgen??? Gelijk op een vlotje terug naar waar ze vandaan komen en moet je dan eens kijken hoe het opruimt in nederland.
Je kunt het niet leuk vinden, maar een politicus heeft een grotere verantwoordelijkheid. Je ziet wel welke soort hordes Wilders achternalopen of napapegaaien.



Een politicus heeft dan wel een grotere verantwoordelijkheid, maar ik geloof dat er afgelopen weekend nog ergens op een of andere manifestatie voor moslims geroepen werd dat er geist moest worden dat de sharia ingevoerd zou worden. Dit omdat ze als "nederlander" daar recht op hebben.
Beetje krom dat dit soort dingen en vele andere dingen, wel geroepen mogen worden zonder dat daar gevolgen aan vast zitten.
Ik denk ook dat ze, door Wilders te vervolgen, meer haat zaaien dan nodig is. De aanhang van Wilders zal zich steeds meer gaan afzetten en de gevolgen hiervan kunnen nog wel eens overweldigend zijn. Sommige mensen kunnen raar handelen uit onvrede en dat wordt op deze manier aangewakkerd en dat gaat ten koste van de Wilders-stemmers die wel normaal met dit soort dingen om kan gaan.

Reageer Door: nieuweniernu, woensdag 20 mei 2009 13:00
Eerst passeert het Hof de rechtbank. En vervolgens keurt de Hoge raad dit gedrag goed.Het recht wordt naar de hand gezet o.i.v. politieke motieven, dat is wel duidelijk.
HET bewijs dat we niet leven in een rechtsstaat.
Het wachten is op de grote schoonmaak van Wilders.Stemmen mensen!

Reageer Door: krankzinnig, woensdag 20 mei 2009 13:08
Daar kon je op wachten, de rechtsvervolging en de hoge raad voorop is niets meer of minder dan een verlengstuk van de gevestigde orde (CDA/PVDA), waar hoog nodig de bezem door moet, en die zullen er alles aan doen om Wilders veroordeelt te krijgen.

Gelukkig kan de kiezer bij de eerstkomende verkiezingen oordelen.

Reageer Door: Xelor, woensdag 20 mei 2009 13:16
Yesss, eindelijk gerechtigheid in onze democratie!!!!

Reageer Door: brabootje, woensdag 20 mei 2009 13:24
Dylan2000 schreef:

Yesss, eindelijk gerechtigheid in onze democratie!!!!


Zeker wanneer blijkt dat ze Wilders niet kunnen veroordelen.

Reageer Door: Fairplay7, woensdag 20 mei 2009 13:45
kuhtreiber schreef:

Goedzo, en nu nog de veroordeling.


Haatzaaiende moslimaanhangers (die andersdenkenden honden en hoeren noemen) krijgen hiermee hun vrijkaart!
Ga jij maar proberen om geen koeien maar varkens te fokken, dan zie ik je wel in de cel voor belediging. Leve onze rechtstaat!

Reageer Door: karel02, woensdag 20 mei 2009 13:53
Fairplay7 schreef:

kuhtreiber schreef:

Goedzo, en nu nog de veroordeling.


Haatzaaiende moslimaanhangers (die andersdenkenden honden en hoeren noemen) krijgen hiermee hun vrijkaart!
Ga jij maar proberen om geen koeien maar varkens te fokken, dan zie ik je wel in de cel voor belediging. Leve onze rechtstaat!


Rechtstaat het recht is in Nederland zo krom als de pest.

Reageer Door: roymol_, woensdag 20 mei 2009 13:58
Ik geloof dat Pat Condell hier een fantastisch stukje over heeft geschreven;
"free speech is sacred"

Zoek t op op youtube.

Ik heb er niets aan toe te voegen...

Reageer Door: commentator, woensdag 20 mei 2009 14:01
Het zijn nog altijd de moslims en de overheid die haatzaaien door alleen maar open te staan voor de bedriegelijke islam en de rechtgeaarde echte nederlander altijd in de steek te laten.
Nederland zal over enige tijd door het leven gaan als Hollandistan met GL en PvdA als nieuwe NSB regering.

Reageer Door: Xelor, woensdag 20 mei 2009 14:08
brabootje schreef:

Dylan2000 schreef:

Yesss, eindelijk gerechtigheid in onze democratie!!!!


Zeker wanneer blijkt dat ze Wilders niet kunnen veroordelen.


Wilders wildcard wordt nu ritueel ontnomen....!

Reageer Door: HAWC, woensdag 20 mei 2009 14:09
Fairplay7 schreef:

kuhtreiber schreef:

Goedzo, en nu nog de veroordeling.


Haatzaaiende moslimaanhangers (die andersdenkenden honden en hoeren noemen) krijgen hiermee hun vrijkaart!
Ga jij maar proberen om geen koeien maar varkens te fokken, dan zie ik je wel in de cel voor belediging. Leve onze rechtstaat!

Ik snap die vrijkaart niet, je wou toch zo graag vrijheid van meningsuiting, welnu, ik zei wat ik dacht. Iedereen zegt wat hij denkt, mag toch geen probleem zijn, of wel soms?

Reageer Door: alb_, woensdag 20 mei 2009 14:13
kuhtreiber schreef:

Goedzo, en nu nog de veroordeling.


Als je een aantal jaren in een islamitisch land gewerkt hebt, en je alle elende ziet, dan ben je het met Wilders eens.
Ik heb het niet over mensen die in de rijke olie staten wonen.

Reageer Door: TheJasper, woensdag 20 mei 2009 14:47
Hoezo politiek proces? Het OM wou niet. Er moesten burgers er op aandringen dat hij vervolgd werd. Het is nog langs iedere mogelijke andere instantie gegaan voor dat het uberhaupt bij de rechtbank mocht komen. Dan is een veroordeling nog lang niet eens zeker. Politiek proces betekent kennelijk alle mogelijke processen tegen Wilders.

Reageer Door: brabootje, woensdag 20 mei 2009 14:55
Dylan2000 schreef:

brabootje schreef:

Dylan2000 schreef:

Yesss, eindelijk gerechtigheid in onze democratie!!!!


Zeker wanneer blijkt dat ze Wilders niet kunnen veroordelen.


Wilders wildcard wordt nu ritueel ontnomen....!



We zullen zien.

Reageer Door: Elke GOD is een slechte GOD, woensdag 20 mei 2009 15:01
Als je hem dood schiet dan hebben we een burger oorlog, dus doen we het nu op deze manier,40 jaar geleden kwamen de Moslims naar Europa en nu zijn zij al de baas lees de uitspraken van sjeik Khalid Yasin op http://www.depers.nl/binnenland/307928/Be-in-it-to-win-it.html .

Reageer Door: pk49, woensdag 20 mei 2009 15:02
TH21 schreef:

Ik stel voor dat Wilders eerst de verkiezingen wint en daarna afrekent met de rechters.


nog zo iemand die een dictatuur wil.Erg verstandige reaktie, TH21. Is die 21 je IQ?

Reageer Door: Elke GOD is een slechte GOD, woensdag 20 mei 2009 15:32
pk49 schreef:

jomoxy schreef:

Te verwachten is dat de verkiezingsuitslag zoanig zal uitpakken dat "De Hoge Raad" er niet (meer) toe doet...


hoe moeten we dit zien?
Op naar een dictatuur waar 1 mening de juiste is en 1 volksdeel de pispaal is?
Is dat niet wat in Duitsland gebeurde in de jaren 30? En we weten wat dat opleverde.
Gaan we de geschiedenis herhalen?


Leuk die uitspraak over de jaren '30, daar moeten we dus niet naar terug, wij moeten naar een minderheid-dictatuur zoals die zich al tientallen jaren aftekent, waarin de massa niets meer te zeggen heeft onder de sharia, in het licht van de uitspraken van sjeik Khalid Yasin zijn wij in Nederland op heden al zover.

Reageer Door: mvdslot, woensdag 20 mei 2009 15:58
Moslims maken er zelf niet eens meer een geheim van dat ze de boel willen overnemen, maar Wilders mag dat kennelijk niet opmerken:

http://www.depers.nl/binnenland/307928/Be-in-it-to-win-it.html

Reageer Door: brabootje, woensdag 20 mei 2009 15:59
ach-met schreef:

pk49 schreef:

jomoxy schreef:

Te verwachten is dat de verkiezingsuitslag zoanig zal uitpakken dat "De Hoge Raad" er niet (meer) toe doet...


hoe moeten we dit zien?
Op naar een dictatuur waar 1 mening de juiste is en 1 volksdeel de pispaal is?
Is dat niet wat in Duitsland gebeurde in de jaren 30? En we weten wat dat opleverde.
Gaan we de geschiedenis herhalen?





Leuk die uitspraak over de jaren '30, daar moeten we dus niet naar terug, wij moeten naar een minderheid-dictatuur zoals die zich al tientallen jaren aftekent, waarin de massa niets meer te zeggen heeft onder de sharia, in het licht van de uitspraken van sjeik Khalid Yasin zijn wij in Nederland op heden al zover.



Kan wel een handeltje in boerka's beginnen. Er zal straks grote vraag naar zijn.

Reageer Door: mvdslot, woensdag 20 mei 2009 16:04
Het zou handig zijn de functionarissen die deze besluiten nemen met naam en toenaam te noemen zodat zij als de boel in dit land genormaliseerd is zelf vervolgd kunnen worden.

Reageer Door: Hugo W., woensdag 20 mei 2009 16:42
kuhtreiber schreef:

Goedzo, en nu nog de veroordeling.


Het vonnis luidt:

De Hoge Raad diende en dient ervoor te zorgen dat :

I. de democratisch gekozen parlementarier W. volop in de publiciteit wordt gezet.

II. Geen enkele Nederlander, zelfs geen Europeaan onkundig blijft van het politieke programma van de PVV i.v..m. de verkiezingen van het Europese Parlement op 4 juni 2009.

III. als boetedoening moet de heer W. verder jaarlijks twee Fitna-filmpjes produceren.

Het vonnis bepaalt verder dat het uiteindelijke vonnis betreffende W. bepaald wordt door de kiezer in het stemhokje.


Reageer Door: Criticus 007, woensdag 20 mei 2009 16:57
Zou ook hier de linkse kliek achterzitten die bang is voor Wilders?? Ze kunnen zich beter bezig gaan houden met criminelen in dit land, in Gouda is een dagtaak weggelegd.

Reageer Door: Piet Klont, woensdag 20 mei 2009 16:59
Dylan2000 schreef:

brabootje schreef:

Dylan2000 schreef:

Yesss, eindelijk gerechtigheid in onze democratie!!!!


Zeker wanneer blijkt dat ze Wilders niet kunnen veroordelen.


Wilders wildcard wordt nu ritueel ontnomen....!


Easy, Bop!
Genoeg voor vandaag Bop!
Zet er een stop op, Bop!

Reageer Door: Piet Klont, woensdag 20 mei 2009 17:00
Criticus 007 schreef:

Zou ook hier de linkse kliek achterzitten die bang is voor Wilders?? Ze kunnen zich beter bezig gaan houden met criminelen in dit land, in Gouda is een dagtaak weggelegd.


Eerder een jaartaak.

Reageer Door: weissman, woensdag 20 mei 2009 17:01
Het is wel degelijk een hetze van het OM en of Justitie zelf. Radicale imams worden niet vervolgd, ondanks veel pittigere uitspraken dan Wilders ooit gedaan heeft. Zij gaan wel vrijuit onder het mom van vrijheid van meningsuiting. Hoewel ik geen aanhanger van Wilders ben, moet ik bekennen dat hij vaak gelijk heeft. En daarvoor moet je in Nederland nu vervolgd worden.... Gouda laat duidelijk zien waartoe de slappe houding jegens misstanden door een kleine groep medelanders met Islamitische achtergrond toe kan leiden.

Reageer Door: Piet Klont, woensdag 20 mei 2009 17:02
Hugo W. schreef:

Het vonnis luidt:

De Hoge Raad diende en dient ervoor te zorgen dat :

I. de democratisch gekozen parlementarier W. volop in de publiciteit wordt gezet.

II. Geen enkele Nederlander, zelfs geen Europeaan onkundig blijft van het politieke programma van de PVV i.v..m. de verkiezingen van het Europese Parlement op 4 juni 2009.

III. als boetedoening moet de heer W. verder jaarlijks twee Fitna-filmpjes produceren.

Het vonnis bepaalt verder dat het uiteindelijke vonnis betreffende W. bepaald wordt door de kiezer in het stemhokje.



Goed verwoord Hugo!
Ik zal kiezen, de tandarts zal kniezen.

Reageer Door: Flonker, woensdag 20 mei 2009 17:16
Mag iemand beweren dat de bijbel een leugenachtig boek is, en dat de christelijke god een verzinsel is? Jawel dat mag. Mag iemand beweren dat iedereen die gelooft in de bijbel, een domme trol is? Feitelijk verklaar je iedereen die gelooft in de bijbel tot domme trol. En eigenlijk zeg je daarmee dat zowel de christelijke politice als wel de koningin domme trollen zijn. Wilders denkt dat hij slimmer is. Islam is een trollengeloof. Alle gelovigen zijn dus domme trollen. Aan u de keuze: alle christenen zijn net zo dom als alle Moslims. Als westerling houd ik nog steeds van de dialoog.

Reageer Door: Piet Klont, woensdag 20 mei 2009 17:23
Flonker schreef:

Mag iemand beweren dat de bijbel een leugenachtig boek is, en dat de christelijke god een verzinsel is? Jawel dat mag. Mag iemand beweren dat iedereen die gelooft in de bijbel, een domme trol is? Feitelijk verklaar je iedereen die gelooft in de bijbel tot domme trol. En eigenlijk zeg je daarmee dat zowel de christelijke politice als wel de koningin domme trollen zijn. Wilders denkt dat hij slimmer is. Islam is een trollengeloof. Alle gelovigen zijn dus domme trollen.
Aan u de keuze: alle christenen zijn net zo dom als alle Moslims.
Als westerling houd ik nog steeds van de dialoog.


Al je zinnen, komen uit jouw koker.
En inderdaad, nu je het zelf ook zegt, het zijn verzinsels, het zijn trollen, zowel de politici als de koningin, maar wél zeer bevoorrechte trollen.
En zij willen graag bevoorrecht blijven!
Ik zeg: WEG met die Koldertrollen!
Jij zegt: laat ze aanblijven!
We zullen zien.
Die dialoog overigens, waar ik doorgaans ook van hou, is al lang de revue gepasseerd!
U bent te laat, mijnheer Flonker, u onderschat het probleem mateloos!

Reageer Door: seaso, woensdag 20 mei 2009 19:02
kuhtreiber schreef:

Goedzo, en nu nog de veroordeling.

helemaal mee eens!opgeruimd staat netjes!
Aanhang mogen ze van mij ook veroordelen!

Reageer Door: seaso, woensdag 20 mei 2009 19:03
Dylan2000 schreef:

Yesss, eindelijk gerechtigheid in onze democratie!!!!


helemaal mee eens!opgeruimd staat netjes!
Aanhang mogen ze van mij ook veroordelen!

Reageer Door: TwalizaMuli, woensdag 20 mei 2009 19:07
Jeetje...das dom, gaat het Menneke weer stemmen mee winnen... Helaas heeft ie zijn eigen wet om mensen het land uit te kunnen zetten nog niet kunnen doorvoeren...kunnen we daar op wachten? Hupsatee......in een koffer aan een parachute boven mekka...zakje chips en live uitzenden....heerlijk

Reageer Door: red225, woensdag 20 mei 2009 19:36
seaso schreef:

kuhtreiber schreef:

Goedzo, en nu nog de veroordeling.

helemaal mee eens!opgeruimd staat netjes!
Aanhang mogen ze van mij ook veroordelen!


Nog zo'n stommert die eens nadenkt en alles maar neemt wat de regering wil en naar de donder helpt dit land.
Zeker een Buitelander.
Die

Reageer Door: debleye, woensdag 20 mei 2009 19:39
Schan-da-lig dit is schan-da-lig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Een politicus moet álles kunnen zeggen!

Reageer Door: revocon, woensdag 20 mei 2009 20:00
De Hoge Raad, en dientengevolge het Openbaar Ministerie, heeft heden haar kaart overspeeld door het belemmeren van het politiek proces. Zoals de politiek geen zinnige uitspraak kan doen over de rechtsgang, zo kan de Hoge Raad geen zinnige uitspraak c.q. vervolging doen plaatshebben inzake de voortgang van een politiek proces.

Reageer Door: mathijs111144, woensdag 20 mei 2009 20:00
bedoelt men onafhankelijke rechtspraak in het huidige Nederland of in het vroegere?????

Reageer Door: krankzinnig, woensdag 20 mei 2009 20:01
debleye schreef:

Schan-da-lig dit is schan-da-lig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een politicus moet álles kunnen zeggen!


Dat is ook schandalig, je vraagt je af hoe lang het volk die fratsen van die geitenwollensokkers in het zwart nog moet accepteren, cartonisten van bed lichten, nu Wilders, terwijl moordenaars, verkrachters, gewapende overvallers, kinderporno fetishisten binnen de eigen gelederen als Toninho met fluwelen handschoenen worden aangepakt.

Reageer Door: mvdslot, woensdag 20 mei 2009 20:19

Reageer Door: HAWC, woensdag 20 mei 2009 20:43
Flonker schreef:

Mag iemand beweren dat de bijbel een leugenachtig boek is, en dat de christelijke god een verzinsel is? Jawel dat mag. Mag iemand beweren dat iedereen die gelooft in de bijbel, een domme trol is? Feitelijk verklaar je iedereen die gelooft in de bijbel tot domme trol. En eigenlijk zeg je daarmee dat zowel de christelijke politice als wel de koningin domme trollen zijn. Wilders denkt dat hij slimmer is. Islam is een trollengeloof. Alle gelovigen zijn dus domme trollen.
Aan u de keuze: alle christenen zijn net zo dom als alle Moslims.
Als westerling houd ik nog steeds van de dialoog.

Oh, je mag zeggen wat je wil, maar ik vrees dat je ongelijk krijgt als je b.v. als werkgever zegt dat je gelovigen weigert als ze bij je solliciteren. Maar die gedachte is misschien te subtiel voor je.

Reageer Door: HAWC, woensdag 20 mei 2009 20:44
red225 schreef:

seaso schreef:

kuhtreiber schreef:

Goedzo, en nu nog de veroordeling.

helemaal mee eens!opgeruimd staat netjes!
Aanhang mogen ze van mij ook veroordelen!


Nog zo'n stommert die eens nadenkt en alles maar neemt wat de regering wil en naar de donder helpt dit land.
Zeker een Buitelander.
Die

Nog zo'n dommert die beweert dat buitenlanders dom zijn.

Reageer Door: romamideeroma, woensdag 20 mei 2009 21:06
Beirao schreef:

Vrijheid van meningsuiting houdt niet in het keer op keer kort door de bocht beledigen van Moslims. En als vele Nederlanders zo denken is dat erg. Het probleem dat zij ervaren zit in de onderbuik en voor zover er wel problemen zijn wordt er al behoorlijk wat aan gedaan. Helaas blijven altijd mensen klagen, maar dat is bijna een soort gewoonte geworden. En dan heeft "Den Haag" het natuurlijk gedaan. Als je die mensen verder iets vraagt over politiek, zeggen ze dat het hun niet interesseert. Maar wel Wilders stemmen.....die roept tenminste iets gemakkelijks!


Is het niet een beetje reg logisch dat mensen zo gaan denken. Ik ben een grote fan van Wilders. Kijk maar eens naar dat zooitje klote marokkanen in Gouda en Utrecht , en niemand die daar wat aan doet. Het wordt tijd dat ze die jeugd allemaal op een vlotje terugsturen naar land van herkomst. Dan heeft de de eerste generatie marokkanen ook weer rust in dit land, want daar hebben we geen last van gehad

Reageer Door: Ilona13, woensdag 20 mei 2009 22:00
Ik roep al jaren dat er hier in óns Nederland(wat van óns allemaal is)geen vrijheid van menigsuiting is, want alles wat je zegt kan én zal tegen je gebruikt worden, dit was 7 jaar geleden ook al zo met wijlen Pim Fortuyn en nu gebeurt precies hetzelfde met Geert Wilders. En waarschijnlijk zijn dit soort taferelen nóg eerder voorgevallen, maar dat was voor mijn tijd. Kortom ik krijg een beetje het dejavu idee en ik hoop dat net als 7 jaar geleden dat Nederland en al haar inwoners wat haar op de tanden krijgen en nu een écht zeggen wat men van dit kabinet vinden. Dit is gewoon in- en intriest en pure propaganda van het slappe-hapkabinet van dit moment.

Reageer Door: Maximus01, woensdag 20 mei 2009 22:30
Ilona13 schreef:

Ik roep al jaren dat er hier in óns Nederland(wat van óns allemaal is)geen vrijheid van menigsuiting is, want alles wat je zegt kan én zal tegen je gebruikt worden, dit was 7 jaar geleden ook al zo met wijlen Pim Fortuyn en nu gebeurt precies hetzelfde met Geert Wilders. En waarschijnlijk zijn dit soort taferelen nóg eerder voorgevallen, maar dat was voor mijn tijd. Kortom ik krijg een beetje het dejavu idee en ik hoop dat net als 7 jaar geleden dat Nederland en al haar inwoners wat haar op de tanden krijgen en nu een écht zeggen wat men van dit kabinet vinden. Dit is gewoon in- en intriest en pure propaganda van het slappe-hapkabinet van dit moment.


Naar mijn mening raak je de spijker op zijn kop. De zittende regenten en salon socialsten worden waarschijnlijk een beetje ongerust over de toenemende populariteit van gekke Geert. Met het oog op de EU verkiezingen van 4 juni zet het CDA zelfs een Antiliaan op de kieslijst..dat moet toch te denken geven. De verlamde linker vleugel roept uit pure armoede een rood cordon sanitaire af maar beseft niet dat dit alles koren op de molen van gekke Geert is. En het persoonlijk cellen tekort van Albayrak is ongemerkt de beste PR stunt voor Geert. En dan heb ik het nog niet eens over zijn aanstaande strafrechtelijke vervolging. Persoonlijk denk ik dat Geert de electorale wind in de zeilen in de schoot geworpen krijgt. En wijlen Pim kijkt genoeglijk over de schouders van gekke Geert mee en onder ons velen met hem..althans ik wel..op naar 4 juni 2009!

Reageer Door: k2es, woensdag 20 mei 2009 22:44
debleye schreef:

Schan-da-lig dit is schan-da-lig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een politicus moet álles kunnen zeggen!


Is jouw naam niet `debiele`, gezien jouw reactie lijkt mij dat beter.

Reageer Door: Ilona13, woensdag 20 mei 2009 22:48
k2es schreef:

debleye schreef:

Schan-da-lig dit is schan-da-lig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Een politicus moet álles kunnen zeggen!


Is jouw naam niet `debiele`, gezien jouw reactie lijkt mij dat beter.
[/quote}

Gezien uw reactie bent u geen haar beter! Deze opmerking is mede mogelijk gemaakt dankzij de vrijheid van meningsuiting!!!! Als deze er al is!

Reageer Door: yvonne@burninghardware.nl, woensdag 20 mei 2009 23:03
Het hele zootje is gewoon doodsbang voor de islam,dat is gewoon het hele eieren eten;laten zich gewoon intimideren en voor het karretje spannen.Wacht maar af:sharia in Duitsland?Binnenkort hier ook,maar die angsthazen hebben dat nog niet door;lekker slim!

Reageer Door: Stefan, donderdag 21 mei 2009 00:25
Wilders is geen extremist, links geeft 'm die titel, noemt hem zo en spelt 'm dat op. Haatzaaien is enkel en alleen voorbehouden aan een politieke stroming die onder het mom van religie alles en iedere andere mening met geweld de mond snoerd.Haatzaaien, waar sommige mensen Wilders zo ongelofelijk graag van beschuldigen: wat zaait hij dan voor haat? Tuurlijk, hij heeft kritiek op de islam. Maar dat is geen haatzaaien, dat is kritiek hebben op een ideologie. Kritiek hebben op een manier waarop mensen denken. Wilders wil alleen islamitische invasie van Nederland te stoppen,niets meer.Iemand had een tekst van Wilders gepakt, het woord Moslim in Jood veranderd, en op een bord geplaatst. Deze persoon werd daarvoor opgepakt. Wilders sprak toen over een onsmakelijke actie.Haatzaaier!???Zelf stelt Wilders een duidelijke grens: Ik wil alleen met een moslim omgaan wanneer die de democratie omarmt, de hoofddoek afzweert en de niet moslim als gelijke ziet.

Reageer Door: Amasta, donderdag 21 mei 2009 05:40
Vrijheid van meningsuiting is niet grenzeloos, we weten allemaal hoe het met boer Koekoek en Jan Maat is vergaan. Wilders is te ver gegaan, hij moet niet alleen vervolgd worden, maar moet ook worden bestraft. Als je hem aanpakt levert het hem stemmen op, en als je hem negeert, dan beklaagt hij zich, dat hij geboycot wordt en groeit de PVV ook. Terecht wordt hij nu vervolgd en hopelijk wordt hij ook berecht. Ook een infame Moskowitz kan daar niets aan veranderen. Frappant trouwens, dat een Jood iemand verdedigt, die de Koran vergelijkt met Mein Kampf, ik denk dan ook, dat het hierna snel gedaan is met de carrière van Bram Moskowitz. Het vonnis van de rechter kan heel simpel zijn. Een jaar lang Turkse moskeen schoonmaken en alle schoenen poetsen. En hiernaast de dure beveiliging direct opheffen. Laat de PVV de grootste partij worden, maar dat wil nog niet zeggen, dat je dan aan regeren toekomt, vraag het Jan Marijnissen.

Reageer Door: revocon, donderdag 21 mei 2009 10:22
Amasta schreef:

Vrijheid van meningsuiting is niet grenzeloos, we weten allemaal hoe het met boer Koekoek en Jan Maat is vergaan. Wilders is te ver gegaan, hij moet niet alleen vervolgd worden, maar moet ook worden bestraft. Als je hem aanpakt levert het hem stemmen op, en als je hem negeert, dan beklaagt hij zich, dat hij geboycot wordt en groeit de PVV ook. Terecht wordt hij nu vervolgd en hopelijk wordt hij ook berecht. Ook een infame Moskowitz kan daar niets aan veranderen. Frappant trouwens, dat een Jood iemand verdedigt, die de Koran vergelijkt met Mein Kampf, ik denk dan ook, dat het hierna snel gedaan is met de carrière van Bram Moskowitz. Het vonnis van de rechter kan heel simpel zijn. Een jaar lang Turkse moskeen schoonmaken en alle schoenen poetsen. En hiernaast de dure beveiliging direct opheffen. Laat de PVV de grootste partij worden, maar dat wil nog niet zeggen, dat je dan aan regeren toekomt, vraag het Jan Marijnissen.




Kijk, Amasta, je kunt natuurlijk prachtig gaan zitten filosoferen over de begrenzingen van de vrijheid van meningsuiting, of over wat absolute Vrijheid zou zijn. Maar wat goed dient te worden begrepen, is het feit dat in dit land de onbegrensde VVM staat als een huis op het moment dat het fundament van datzelfde huis wordt weggeslagen door de mening van een ander. Dat fundament bestaat uit al datgene dat binnen onze samenleving gezamenlijk is overeengekomen als ONZE waarden en normen, en NIET die van welk ander ook. Wie zich daarin niet kan vinden is vrij om Nederland te verlaten. Wanneer vervolgens het opkomen voor die waarden door een politicus door de rechterlijke macht wordt ingeperkt, is het gedaan met de vrijheid van meningsuiting, en zal de censuur gaan heersen, dezelfde censuur die tegenstanders van de VVM willen bereiken, hetgeen ongerijmd is in een vrije samenleving.

Reageer Door: HAWC, donderdag 21 mei 2009 10:52
yvonne@burninghardware.nl schreef:

Het hele zootje is gewoon doodsbang voor de islam,dat is gewoon het hele eieren eten;laten zich gewoon intimideren en voor het karretje spannen.Wacht maar af:sharia in Duitsland?Binnenkort hier ook,maar die angsthazen hebben dat nog niet door;lekker slim!

Lul toch niet zo, er komt geen sharia. Ik zie er nergens bewijzen van.

Reageer Door: brabootje, donderdag 21 mei 2009 12:15
kuhtreiber schreef:

yvonne@burninghardware.nl schreef:

Het hele zootje is gewoon doodsbang voor de islam,dat is gewoon het hele eieren eten;laten zich gewoon intimideren en voor het karretje spannen.Wacht maar af:sharia in Duitsland?Binnenkort hier ook,maar die angsthazen hebben dat nog niet door;lekker slim!

Lul toch niet zo, er komt geen sharia. Ik zie er nergens bewijzen van.



In Engeland is de sharia al doorgevoerd. Welliswaar een wat mildere vorm, maar hij is er wel.
Trouwens, ze hebben ons en ons rechtsysteem niet nodig om de sharia te gebruiken in ons land, want ze leven er toch wel naar. Zijn genoeg gevallen van eerwraak e.d. bekend.
Kortom, ik denk dat er ondertussen genoeg bewijzen zijn dat er naar de sharia geleefd word en dat er geprobeerd word om die in meerdere westerse landen door te drukken.

Reageer Door: HAWC, donderdag 21 mei 2009 12:27
brabootje schreef:

kuhtreiber schreef:

yvonne@burninghardware.nl schreef:

Het hele zootje is gewoon doodsbang voor de islam,dat is gewoon het hele eieren eten;laten zich gewoon intimideren en voor het karretje spannen.Wacht maar af:sharia in Duitsland?Binnenkort hier ook,maar die angsthazen hebben dat nog niet door;lekker slim!

Lul toch niet zo, er komt geen sharia. Ik zie er nergens bewijzen van.



In Engeland is de sharia al doorgevoerd. Welliswaar een wat mildere vorm, maar hij is er wel.
Trouwens, ze hebben ons en ons rechtsysteem niet nodig om de sharia te gebruiken in ons land, want ze leven er toch wel naar. Zijn genoeg gevallen van eerwraak e.d. bekend.
Kortom, ik denk dat er ondertussen genoeg bewijzen zijn dat er naar de sharia geleefd word en dat er geprobeerd word om die in meerdere westerse landen door te drukken.

Alle gevallen die je noemt, eerwraak, uithuwelijken, besnijdenis, etc zijn zowel in Nederland als Engeland strafbaar, en daarom is de Sharia dus niet ingevoerd.

Reageer Door: brabootje, donderdag 21 mei 2009 12:46
kuhtreiber schreef:

brabootje schreef:

kuhtreiber schreef:

yvonne@burninghardware.nl schreef:

Het hele zootje is gewoon doodsbang voor de islam,dat is gewoon het hele eieren eten;laten zich gewoon intimideren en voor het karretje spannen.Wacht maar af:sharia in Duitsland?Binnenkort hier ook,maar die angsthazen hebben dat nog niet door;lekker slim!

Lul toch niet zo, er komt geen sharia. Ik zie er nergens bewijzen van.



In Engeland is de sharia al doorgevoerd. Welliswaar een wat mildere vorm, maar hij is er wel.
Trouwens, ze hebben ons en ons rechtsysteem niet nodig om de sharia te gebruiken in ons land, want ze leven er toch wel naar. Zijn genoeg gevallen van eerwraak e.d. bekend.
Kortom, ik denk dat er ondertussen genoeg bewijzen zijn dat er naar de sharia geleefd word en dat er geprobeerd word om die in meerdere westerse landen door te drukken.

Alle gevallen die je noemt, eerwraak, uithuwelijken, besnijdenis, etc zijn zowel in Nederland als Engeland strafbaar, en daarom is de Sharia dus niet ingevoerd.



Daar heb je gelijk in. De Sharia is niet ingevoerd, maar hij wordt wel uitgevoerd en dat vind ik toch wel een ernstige zaak.

Reageer Door: brabootje, donderdag 21 mei 2009 12:49
brabootje schreef:

kuhtreiber schreef:

brabootje schreef:

kuhtreiber schreef:

yvonne@burninghardware.nl schreef:

Het hele zootje is gewoon doodsbang voor de islam,dat is gewoon het hele eieren eten;laten zich gewoon intimideren en voor het karretje spannen.Wacht maar af:sharia in Duitsland?Binnenkort hier ook,maar die angsthazen hebben dat nog niet door;lekker slim!

Lul toch niet zo, er komt geen sharia. Ik zie er nergens bewijzen van.



In Engeland is de sharia al doorgevoerd. Welliswaar een wat mildere vorm, maar hij is er wel.
Trouwens, ze hebben ons en ons rechtsysteem niet nodig om de sharia te gebruiken in ons land, want ze leven er toch wel naar. Zijn genoeg gevallen van eerwraak e.d. bekend.
Kortom, ik denk dat er ondertussen genoeg bewijzen zijn dat er naar de sharia geleefd word en dat er geprobeerd word om die in meerdere westerse landen door te drukken.

Alle gevallen die je noemt, eerwraak, uithuwelijken, besnijdenis, etc zijn zowel in Nederland als Engeland strafbaar, en daarom is de Sharia dus niet ingevoerd.



Daar heb je gelijk in. De Sharia is niet ingevoerd, maar hij wordt wel uitgevoerd en dat vind ik toch wel een ernstige zaak.




Het is idd allemaal strafbaar, alleen is het vaak moeilijk te bewijzen omdat de slachtoffers niets durven te zeggen. Wanneer het slachtoffer wel iets durft te zeggen, wordt de dader wel ingedekt door de familie. Dat is wat ik bedoelde te zeggen met dat ze ons en ons rechtsysteem niet nodig hebben om toch naar de sharia te leven en te handelen.

Reageer Door: Robert, donderdag 21 mei 2009 14:09
Beirao schreef:

brabootje schreef:

Het hof in Amsterdam heeft het Openbaar Ministerie (OM) bevolen Wilders te vervolgen voor onder meer het aanzetten tot discriminatie en tot haat.

De zaak draait om een aantal uitspraken die de PVV-politicus in diverse media heeft gedaan over moslims en de islam.


En hoe zit het met de moslims/islamieten die diverse uitspraken doen over anders gelovigen, homosexuelen, etc,etc...???
Ook dat valt mijns inziens onder het aanzetten tot discrimatie en met name haat.
Mogen wij die gasten nu dan ook vervolgen??? Gelijk op een vlotje terug naar waar ze vandaan komen en moet je dan eens kijken hoe het opruimt in nederland.
Je kunt het niet leuk vinden, maar een politicus heeft een grotere verantwoordelijkheid. Je ziet wel welke soort hordes Wilders achternalopen of napapegaaien.

Het heeft niets met verantwoordelijheid te maken. Kamerleden zijn onschendbaar voor alle uitspraken die ze in de kamer doen. Zo zijn moslims onschendbaar voor alles wat in de moskee wordt gezegd. Als ze die uitspraken buiten de moskee doen, kunnen ze ook worden vervolgd, wat al eens is gebeurd.

Reageer Door: HAWC, donderdag 21 mei 2009 14:35
brabootje schreef:

brabootje schreef:

kuhtreiber schreef:

brabootje schreef:

kuhtreiber schreef:

yvonne@burninghardware.nl schreef:

Het hele zootje is gewoon doodsbang voor de islam,dat is gewoon het hele eieren eten;laten zich gewoon intimideren en voor het karretje spannen.Wacht maar af:sharia in Duitsland?Binnenkort hier ook,maar die angsthazen hebben dat nog niet door;lekker slim!

Lul toch niet zo, er komt geen sharia. Ik zie er nergens bewijzen van.



In Engeland is de sharia al doorgevoerd. Welliswaar een wat mildere vorm, maar hij is er wel.
Trouwens, ze hebben ons en ons rechtsysteem niet nodig om de sharia te gebruiken in ons land, want ze leven er toch wel naar. Zijn genoeg gevallen van eerwraak e.d. bekend.
Kortom, ik denk dat er ondertussen genoeg bewijzen zijn dat er naar de sharia geleefd word en dat er geprobeerd word om die in meerdere westerse landen door te drukken.

Alle gevallen die je noemt, eerwraak, uithuwelijken, besnijdenis, etc zijn zowel in Nederland als Engeland strafbaar, en daarom is de Sharia dus niet ingevoerd.



Daar heb je gelijk in. De Sharia is niet ingevoerd, maar hij wordt wel uitgevoerd en dat vind ik toch wel een ernstige zaak.




Het is idd allemaal strafbaar, alleen is het vaak moeilijk te bewijzen omdat de slachtoffers niets durven te zeggen. Wanneer het slachtoffer wel iets durft te zeggen, wordt de dader wel ingedekt door de familie. Dat is wat ik bedoelde te zeggen met dat ze ons en ons rechtsysteem niet nodig hebben om toch naar de sharia te leven en te handelen.

En nu sla je dus de spijker op de kop, verbieden (wat Wilders wil) lost geen ene bal op. Wat misschien wel iets oplost is zorgen dat Moslima's wat weerbaarder worden in de maatschappij, en daarvoor heb je dus geen verbod op de Islam nodig. Wat je daar wel voor nodig hebt is b.v. beter onderwijs, en misschien het aanpassen van de schoolwet uit het begin van de 20e eeuw die heden ten dage nog steeds toestaat dat elke kerk zijn eigen school mag oprichten.

Protestant Christelijke scholen zijn overigens een even grote ramp. Sommige onderwijsstof wordt nog steeds niet gedoceerd op PC scholen omdat in feite de bijbel het lesmateriaal kleurt. Evolutietheorie is geen favoriet onderwerp op de PC basisscholen, het laatste excuus wat ik hoorde is dat de kinderen het toch niet zouden begrijpen.

Reageer Door: Piet Klont, donderdag 21 mei 2009 14:51
kuhtreiber schreef:

Alle gevallen die je noemt, eerwraak, uithuwelijken, besnijdenis, etc zijn zowel in Nederland als Engeland strafbaar, en daarom is de Sharia dus niet ingevoerd.


Grapjas!
Vertel mij eens wat er tegenwoordig nog strafbaar is in dit Holdedebolderkolderpolderland!
Waarom denk je dat dit land een paradijs voor criminelen is?
Ze lachen hier gewoon om onze "straffen".

Reageer Door: HAWC, donderdag 21 mei 2009 14:55
Piet Klont schreef:

kuhtreiber schreef:

Alle gevallen die je noemt, eerwraak, uithuwelijken, besnijdenis, etc zijn zowel in Nederland als Engeland strafbaar, en daarom is de Sharia dus niet ingevoerd.


Grapjas!
Vertel mij eens wat er tegenwoordig nog strafbaar is in dit Holdedebolderkolderpolderland!
Waarom denk je dat dit land een paradijs voor criminelen is?
Ze lachen hier gewoon om onze "straffen".


Piet: Ga vanavond eens met een baksteen naar het politiebureau in de buurt, gooi die baksteen door een ruit van het bureau, en trek vervolgens een "Ik weet van niets hoor!" achtig gezicht. Doe daarna weer een rapport in deze nieuwsgroep wat de bevindingen zoal zijn, ik ben gewoon benieuwd.

Reageer Door: Xelor, donderdag 21 mei 2009 15:20
Aanpakken dat criminele TUIG!!!!!

Reageer Door: Piet Klont, donderdag 21 mei 2009 16:40
kuhtreiber schreef:

Piet: Ga vanavond eens met een baksteen naar het politiebureau in de buurt, gooi die baksteen door een ruit van het bureau, en trek vervolgens een "Ik weet van niets hoor!" achtig gezicht. Doe daarna weer een rapport in deze nieuwsgroep wat de bevindingen zoal zijn, ik ben gewoon benieuwd.


Ben je mal?
Zonde van die baksteen!

 

Deze newsflash is alleen te bekijken met de gratis Adobe FlashPlayer!
Spaarrente.nl - 4,25% spaarrente? Profiteer nu!
De Pers Reizen - Spot de laatste aanbiedingen!
Gratis i-Phone 3GS nergens goedkoper!
e-Matching.nl - Dating hoger opgeleiden
 
 


© 2008 Copyright DePers.nl