De Pers
 

Wilders: Van der Laan handlanger Mohammed B.

Gepubliceerd: maandag 2 november 2009 09:08
Reacties Van der Laan en Pechtold: maandag 2 november 2009 12:59

Geert Wilders vindt dat PvdA-minister Eberhard van der Laan en D66-leider Alexander Pechtold zich gedragen als ,,politieke handlangers'' van Mohammed B., de man die vijf jaar geleden cineast Theo van Gogh vermoordde.


Volgens de PVV-voorman dragen uitlatingen van de twee politici bij ,,aan een klimaat van haat en geweld tegen mij en de PVV''. ,,PvdA en D66 hebben blijkbaar niks geleerd van de moord op Pim Fortuyn.'' Wilders reageert maandag op uitlatingen van Pechtold (in de Volkskrant) en Van der Laan (De Pers) die Wilders en zijn partij achtereenvolgens typeren als extreemrechts en een gevaar voor de rechtsstaat.

Wilders denkt dat dit ,,demoniseren en verketteren'' komt omdat de angst voor het succes van de PVV groot is. ,,Als er ooit wat gewelddadigs gebeurt tegen mij of de PVV en haar aanhangers dan weet iedereen vanaf nu dat Van der Laan en Pechtold aan een klimaat hebben bijgedragen waarin dat voor sommigen gekken mede op grond van hun demoniserende opmerkingen gerechtvaardigd leek.''

,,Het is grof dat Wilders ons, Pechtold en mij, op een dag als vandaag in verband brengt met de moordenaar van Van Gogh'', laat Van der Laan in een reactie weten. Hij stelt: ,,Wilders meet met twee maten. Zelf veroorlooft hij zich alles te zeggen. Anderen probeert hij de mond te snoeren. De vrijheid van meningsuiting is er voor iedereen.''

Alexander Pechtold vindt de uitlating van Wilders een ,,onzinnige complottheorie van iemand die in zijn eigen waanbeelden is gaan geloven''.

Wilders: Van der Laan handlanger Mohammed B.

Van der Laan

Minister Van der Laan weigert te geloven dat de PVV héél groot gaat worden. Maar mocht dat onverhoopt wel gebeuren, dan is dat gevaarlijk, zegt hij.‘Als één iemand iets geks roept, moet je niet meteen denken: is dat gevaarlijk voor de rechtsstaat?’, zegt minister Eberhard van der Laan voor Wonen, Wijken en Integratie in een interview met De Pers. ‘Maar als veel mensen dat roepen, dan is dat iets waar je rekening mee moet houden.’

Pechtold
Fractievoorzitter Alexander Pechtold (D66) roept het naar eigen zeggen al drie jaar: ‘Geert Wilders is een racist en extreem-rechts. Maar nu eindelijk is er een wetenschappelijke onderbouwing.’Pechtold omarmt de conclusie van drie wetenschappers die in een onderzoek over radicalisering Wilders als extreem-rechts kwalificeren

 
Login of registreer om te reageren

Reageer Door: El Pancho, maandag 2 november 2009 09:16
Van der Laan en Pechtold zullen na de verkiezingen nog buigen als een knipmes voor Geert!

Reageer Door: hst, maandag 2 november 2009 09:20
Hiermee toont Wilders wederom aan dat hij een ziekelijke querulant is. Hij projecteert met zijn uitlating "..aan een klimaat van haat en geweld tegen mij en de PVV." zijn eigen haatcampagnes tegen de Islam, de gevestigde politiek, enz. (zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten; pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet, enz.) Alleen heel domme en ontevreden mensen lopen achter deze gevaarlijke gek aan!

Reageer Door: Mijnsinziens, maandag 2 november 2009 09:41
hst schreef:

Hiermee toont Wilders wederom aan dat hij een ziekelijke querulant is.
Hij projecteert met zijn uitlating "..aan een klimaat van haat en geweld tegen mij en de PVV." zijn eigen haatcampagnes tegen de Islam, de gevestigde politiek, enz. (zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten; pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet, enz.)
Alleen heel domme en ontevreden mensen lopen achter deze gevaarlijke gek aan!


Fijn dat U ook weer reageert, dit zet de kiezer weer aan het denken en levert Dhr. Wilders extra steun op.

Reageer Door: Brynnar, maandag 2 november 2009 10:15
Wilders schreef:

,,Als er ooit wat gewelddadigs gebeurt tegen mij of de PVV en haar aanhangers dan weet iedereen vanaf nu dat Van der Laan en Pechtold aan een klimaat hebben bijgedragen waarin dat voor sommigen gekken mede op grond van hun demoniserende opmerkingen gerechtvaardigd leek.''

Zie hier de oogkleppen van Wilders. Klaarblijkelijk heeft hij nog nimmer van de spreekwoorden "Wie wind zaait, zal storm oogsten" en "Wie de bal kaatst, kan hem terugverwachten" gehoord.

Zelf een haatcampagne opstarten tegen moslims en dan klagen als hem dat verweten wordt.

Wilders doet weer huiliehuilie en de Wilderlingen lopen weer kritiekloos en inhoudsloos achter Il Duce Biondi aan.

Mvgr - B (350)

Reageer Door: K@@S, maandag 2 november 2009 10:19
Mijnsinziens schreef:

hst schreef:

Hiermee toont Wilders wederom aan dat hij een ziekelijke querulant is.
Hij projecteert met zijn uitlating "..aan een klimaat van haat en geweld tegen mij en de PVV." zijn eigen haatcampagnes tegen de Islam, de gevestigde politiek, enz. (zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten; pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet, enz.)
Alleen heel domme en ontevreden mensen lopen achter deze gevaarlijke gek aan!


Fijn dat U ook weer reageert, dit zet de kiezer weer aan het denken en levert Dhr. Wilders extra steun op.

Wij, intelligente mensen, noemen dat "wishfull thinking".

Reageer Door: Lillybeth, maandag 2 november 2009 10:25
VOORUIT maar ANTI PVV demonen....
de gelegenheid zo lekker te kicken met domme anti PVV woorden krijgen jullie niet elke dag!
Maar dat v/d Laan "de Pers uitzocht voor zijn haatzaaiend onderwerp, laat zien welke kwaliteit dit gratis blad"De Pers"heeft...nul en geen waarde

Reageer Door: Brynnar, maandag 2 november 2009 10:50
Lillybeth schreef:

VOORUIT maar ANTI PVV demonen....
de gelegenheid zo lekker te kicken met domme anti PVV woorden krijgen jullie niet elke dag!
Maar dat v/d Laan "de Pers uitzocht voor zijn haatzaaiend onderwerp, laat zien welke kwaliteit dit gratis blad"De Pers"heeft...nul en geen waarde

Die gelegenheid krijgen wij elke keer als Wilders of één van zijn apostelen de mond open trekt. En elke keer als eer kritiek is op de PVV, dan moet die kritiek blijkbaar monddood gemaakt worden. Vrijheid van meningsuiting geldt alleen voor PVV'ers, als het andere is "demoniseren".

Het zou Vd Laan sieren als hij de volgende keer de Telegraaf uitkiest. Ben benieuwd hoe dat opgevat zou worden.

En het siert Wilders niet om andere politici medeplichtig te maken aan moord, wat hij nu doet. Dat is domme en ongefundeerde stemmingmakerij. het zou me niets verbazen als deze "laster" nog een staartje krijgt.

Mvgr - B (350)

Reageer Door: commentator, maandag 2 november 2009 10:51
Het enigste waar Van der laan en Pechtold bang voor zijn, is dat ze hun baantje met al hun privileges gaan verliezen.
daarbij hebben jaren van problemen negeren en discrimineren van de blanke bevolking geleid tot de opkomst van Wilders.
Wilders is een symtoon, de kwaal zijn de bevestigde partijen en de moslims die denken dat ze allah zelf zijn.

Reageer Door: Brynnar, maandag 2 november 2009 10:58
commentator schreef:

Het enigste (...)

Enig, eniger, enigste?

Reageer Door: geld_maakt_niet_gelukkig, maandag 2 november 2009 11:04
Het is helemaal niet verkeerd dat politici een harde opstelling innemen ten opzichte van de PVV en Wilders. Of hebben we liever een appeasementpolitiek tegenover een partij die artikel 1 van de grondwet wil schrappen/aanpassen?

Reageer Door: Tarcitius, maandag 2 november 2009 11:26
El Pancho schreef:

Van der Laan en Pechtold zullen na de verkiezingen nog buigen als een knipmes voor Geert!


Wie wil regeren zal een maarderheid in de kamer moeten zien te krijgen en dat zal Geert met alleen de PVV waarschijnlijk niet lukken dus hij zal vroeg of laat concessies moeten doen vanwege het feit dat hij met andere partijen moet gaan regeren.

Ik ben vervolgens zeer benieuwd hoe zijn 'trouwe' achterban dan gaat reageren. Bijvoorbeeld een coalitie van PVV en D66 of PVV en VVD of PVV en CDA of maar dat lijkt erg onwaarschijnlijk PVV en Groen Links of SP.

Je kan, als je dat wilt alvast zien wie de minister van milieu gaat worden.
http://www.dumpert.nl/mediabase/683831/7d6bbc30/richard_de_mos_(pvv)_kan_er_helemaal_niks_van.html

Reageer Door: phcavok, maandag 2 november 2009 11:33
Wat een platte ordinaire discussie over het drama dat Theo van Gogh vijf jaar geleden is afgeslacht door een moslim in naam van allah

Reageer Door: Beirao, maandag 2 november 2009 11:35
Ik denk niet dat noch Pim Fortuyn, noch Theao van Gogh zich met het Gribus wat zich achter Wilders schaart zou willen identificeren!

Reageer Door: Tarcitius, maandag 2 november 2009 11:39
phcavok schreef:

Wat een platte ordinaire discussie over het drama dat Theo van Gogh vijf jaar geleden is afgeslacht door een moslim in naam van allah


Er was ooit een rechtse activist in Duitsland en die heeft heel wat meer mensen om laten brengen!

Hoe bedoel je plat!?

Reageer Door: phcavok, maandag 2 november 2009 11:44
Tarcitius schreef:

phcavok schreef:

Wat een platte ordinaire discussie over het drama dat Theo van Gogh vijf jaar geleden is afgeslacht door een moslim in naam van allah


Er was ooit een rechtse activist in Duitsland en die heeft heel wat meer mensen om laten brengen!

Hoe bedoel je plat!?


Met plat bedoel ik smakeloos

Reageer Door: Brynnar, maandag 2 november 2009 11:45
Tarcitius schreef:

El Pancho schreef:

Van der Laan en Pechtold zullen na de verkiezingen nog buigen als een knipmes voor Geert!


Wie wil regeren zal een maarderheid in de kamer moeten zien te krijgen en dat zal Geert met alleen de PVV waarschijnlijk niet lukken dus hij zal vroeg of laat concessies moeten doen vanwege het feit dat hij met andere partijen moet gaan regeren.

Ik ben vervolgens zeer benieuwd hoe zijn 'trouwe' achterban dan gaat reageren. Bijvoorbeeld een coalitie van PVV en D66 of PVV en VVD of PVV en CDA of maar dat lijkt erg onwaarschijnlijk PVV en Groen Links of SP.

Je kan, als je dat wilt alvast zien wie de minister van milieu gaat worden.
http://www.dumpert.nl/mediabase/683831/7d6bbc30/richard_de_mos_(pvv)_kan_er_helemaal_niks_van.html

De PVV zwengelt de angst aan onder de bevolking dat er bij de volgende verkiezingen een fanatieke fundamentalistische moslimpartij de meerderheid in de Tweede kamer zal verschijnen die met een 2/3e meerderheid een islamitische heilstaat zal vestigen in Nederland. De sharia zal dan bij wet worden ingevoerd. Jaja, dat is een zeer realistisch perspectief. Of niet? Altijd lachen met die PVV.

Richard de Mos als minister van milieu is een leuk idee. "Het noordpoolijs smelt helemaal niet, die satellietfoto's zijn gephotoshopt door linksche milieumafia."

Brinkman op justitie lijkt me ook wel grappig, gezien zijn recente acties in Nieuwspoort.

En Martin "Kinderen voor Kinderen" Bosma zetten we op het Reichsministerium für Volksaufklärung und Propaganda, dat in de plaats komt van OCW.

We gaan vrolijke tijden tegemoet, mensen.

Mvgr - B (350)

Reageer Door: phcavok, maandag 2 november 2009 11:47
Brynnar schreef:

Tarcitius schreef:

El Pancho schreef:

Van der Laan en Pechtold zullen na de verkiezingen nog buigen als een knipmes voor Geert!


Wie wil regeren zal een maarderheid in de kamer moeten zien te krijgen en dat zal Geert met alleen de PVV waarschijnlijk niet lukken dus hij zal vroeg of laat concessies moeten doen vanwege het feit dat hij met andere partijen moet gaan regeren.

Ik ben vervolgens zeer benieuwd hoe zijn 'trouwe' achterban dan gaat reageren. Bijvoorbeeld een coalitie van PVV en D66 of PVV en VVD of PVV en CDA of maar dat lijkt erg onwaarschijnlijk PVV en Groen Links of SP.

Je kan, als je dat wilt alvast zien wie de minister van milieu gaat worden.
http://www.dumpert.nl/mediabase/683831/7d6bbc30/richard_de_mos_(pvv)_kan_er_helemaal_niks_van.html

De PVV zwengelt de angst aan onder de bevolking dat er bij de volgende verkiezingen een fanatieke fundamentalistische moslimpartij de meerderheid in de Tweede kamer zal verschijnen die met een 2/3e meerderheid een islamitische heilstaat zal vestigen in Nederland. De sharia zal dan bij wet worden ingevoerd. Jaja, dat is een zeer realistisch perspectief. Of niet? Altijd lachen met die PVV.

Richard de Mos als minister van milieu is een leuk idee. "Het noordpoolijs smelt helemaal niet, die satellietfoto's zijn gephotoshopt door linksche milieumafia."

Brinkman op justitie lijkt me ook wel grappig, gezien zijn recente acties in Nieuwspoort.

En Martin "Kinderen voor Kinderen" Bosma zetten we op het Reichsministerium für Volksaufklärung und Propaganda, dat in de plaats komt van OCW.

We gaan vrolijke tijden tegemoet, mensen.

Mvgr - B (350)


Volgens mij heb jij een sombere inborst, ik zie wilders meer als een boer koekoek

Reageer Door: hst, maandag 2 november 2009 11:48
phcavok schreef:

Wat een platte ordinaire discussie over het drama dat Theo van Gogh vijf jaar geleden is afgeslacht door een moslim in naam van allah
Is het niet juist Wilders zelf die "het drama met Theo van Gogh" misbruikt door Eberhard van der Laan en Alexander Pechtold te demoniseren door hen te associëren met Mohammed B?
Typisch voor de querulant Wilders: klaagt dat ze hem (en zijn partij) "demoniseren en verketteren" en ondertussen doet ie het zelf met zijn tegenstanders.
Waar werd die tactiek eerder gebruikt?
Waar is diezelfde tactiek nu weer in gebruik?

Reageer Door: phcavok, maandag 2 november 2009 11:51
hst schreef:

phcavok schreef:

Wat een platte ordinaire discussie over het drama dat Theo van Gogh vijf jaar geleden is afgeslacht door een moslim in naam van allah
Is het niet juist Wilders zelf die "het drama met Theo van Gogh" misbruikt door Eberhard van der Laan en Alexander Pechtold te demoniseren door hen te associëren met Mohammed B?
Typisch voor de querulant Wilders: klaagt dat ze hem (en zijn partij) "demoniseren en verketteren" en ondertussen doet ie het zelf met zijn tegenstanders.
Waar werd die tactiek eerder gebruikt?
Waar is diezelfde tactiek nu weer in gebruik?



Dat bedoel ik met plat! Ondertussen gaan we voorbij aan het menselijk drama Theo van Gogh en wat het betekent om in Nederland vermoord te worden als je kritiek heb op een religie.

Reageer Door: hst, maandag 2 november 2009 11:52
phcavok schreef:

Dat bedoel ik met plat! Ondertussen gaan we voorbij aan het menselijk drama Theo van Gogh en wat het betekent om in Nederland vermoord te worden als je kritiek heb op een religie.
Gewoon dat bord voor je kop houden!

Reageer Door: Tarcitius, maandag 2 november 2009 11:53
phcavok schreef:

Tarcitius schreef:

phcavok schreef:

Wat een platte ordinaire discussie over het drama dat Theo van Gogh vijf jaar geleden is afgeslacht door een moslim in naam van allah


Er was ooit een rechtse activist in Duitsland en die heeft heel wat meer mensen om laten brengen!

Hoe bedoel je plat!?


Met plat bedoel ik smakeloos



Als het al zo is lijkt het mij dat je daar toch echt zelf mee bent begonnen.
Er zullen altijd gekken zijn zowel met linkse als met rechtse ideeen. Het wordt pas een probleem wanneer er niet meer over gediscussieerd zou kunnen worden.

Reageer Door: phcavok, maandag 2 november 2009 11:55
hst schreef:

phcavok schreef:

Dat bedoel ik met plat! Ondertussen gaan we voorbij aan het menselijk drama Theo van Gogh en wat het betekent om in Nederland vermoord te worden als je kritiek heb op een religie.
Gewoon dat bord voor je kop houden!

Welk bord?

Reageer Door: Loveman, maandag 2 november 2009 12:03
Deze uitspraken deugen niet...

Iemand zou zich moeten schamen als hij collega politicie zo neer wil zetten. Natuurlijk mag men anders denkend zijn, maar PVV gaat echt vééééééééééél te ver.

En dat ic ECHT een understatement.


Maar ja, volgens PVV MOET men hier ant-islam zijn anders ben je volgens hen niet goed wijs, of nog veel erger...

Die lui moeten zich DIEP Schamen!

Reageer Door: EKMBeukers, maandag 2 november 2009 12:11
Langzaam aan blijkt hij, als je al zijn opmerkingen in de loop der tijd combineert, hoe langer hoe gekker te worden.

Reageer Door: Pro-Contra, maandag 2 november 2009 12:37
"Volgens de PVV-voorman dragen uitlatingen van de twee politici bij ,,aan een klimaat van haat en geweld tegen mij en de PVV''. ,,PvdA en D66 hebben blijkbaar niks geleerd van de moord op Pim Fortuyn"................................ Behalve deze bijna legitimatie om links-radicalen of geloofsfanatici tot die 'daad' over te halen is er nog een 'verborgen boodschap'om politieke winst te boeken onder de medelanders ( de gemeenteraad verkiezingen naderen )Hoeveel bewijs wil je nog hebben dat we grotendeels 'onwillige, de westerse samenleving afwijzende en de eigen politiek-religieuze cultuur vasthoudende 'vreemdelingen' hebben binnengehaald. Die gepeilde 30 kamerzetels komen niet uit de lucht vallen, maar reflecteren de boosheid en onmacht van de nederlandse bevolking om iets aan die situatie te kunnen doen. Nu vd Laan in de praktijk merkt dat hij zelf tegen die 'onzichtbare geloofsmuur' oploopt moet hij zijn tactiek aanpassen en zijn falen maar bij voorbaat in de schoenen van de PVV kiezers schuiven. Het dringt bij die ongetwijfeld 'vol met goede bedoelingen stijf staande socialisten' maar niet door dat ze bij de benen worden genomen omdat de islamiet verlangt dat jij je aan hem aanpast. Hoewel met de mond beleden van wel komen ze toch echt niet van die geloofs-indoctrinatie af en dus ook niet van die vele onwenselijke en onsympathieke gedragingen in het maatschappelijk verkeer.

Reageer Door: nlkoman, maandag 2 november 2009 13:34
hst schreef:

Hiermee toont Wilders wederom aan dat hij een ziekelijke querulant is.
Hij projecteert met zijn uitlating "..aan een klimaat van haat en geweld tegen mij en de PVV." zijn eigen haatcampagnes tegen de Islam, de gevestigde politiek, enz. (zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten; pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet, enz.)
Alleen heel domme en ontevreden mensen lopen achter deze gevaarlijke gek aan!


Als je ontevreden bent ,ben je dan ook gelijk heel dom? lijkt mij een uitspraak van een ziekelijke querulant

Reageer Door: angelo_, maandag 2 november 2009 13:40
Dit is typisch gedrag van de gevestigde orde (de aanhangers - Ja knikkers - gaan gewoon mee en stemmen in) om verandering en vaak realiteitszin tegen te spreken als waanbeelden en (staats)gevaarlijk. Allemaal eigen belang, anders zijn zij allemaal hun goed betaalde baan kwijt en moeten ze straks "echt" gaan werken. Ik dacht dat het gewone volk stemt en dat zij die uitverkoren zijn door het gewone volk het vervolgens uitvoeren? O nee, het volk is alleen goed als er gestemd moet worden en daarna is het "ikke-ikke-ikke" lekker zakken vullen en denken dat jijzelf buiten de maatschappij staat waar jij je voor zou moeten inzetten?! Nu dat er iemand daadwerkelijk als stem van het volk in Den Haag opstaat en zijn mondje durft te roeren moeten er natuurlijk middelen gezocht worden om de zogenaamde vrede te herstellen. Wel, ik heb liever dat het even flink stormt in Den Haag en de rotte appels uit de boom vallen zodat ze opgeruimd kunnen worden .... zonder wachtgeld en met sollicitatie-plicht anders krijgen ze geen uitkering! Wilders is niet tegen Moslims, hij is tegen het fundamentalistische gedrag van sommige Moslims. Net als in andere groeperingen verpest een klein groepje het voor de grote groep. Maar laten we wel zo eerlijk zijn: jammer genoeg worden de clichés over de Marokkanen veelal bevestigd door de Marokkanen zelf; ze zijn agressief, denken dat zij hier alles (ongestraft) kunnen en mogen, maken misbruik van de mogelijkheden hier .... er zijn ook andere groeperingen die dat doen, ook die moeten worden aangepakt, ja ook de autochtone groeperingen die zich aan dezelfde zaken schuldig maken!
Wilders mag van mij even flink tekeer gaan! Het zou mooi zijn als er een regering kwam met de PVV-Groen Links-PVDA .... ha ha ha, er moet toch een balans ontstaan?!

Reageer Door: hst, maandag 2 november 2009 13:46
nlkoman schreef:

Als je ontevreden bent ,ben je dan ook gelijk heel dom? lijkt mij een uitspraak van een ziekelijke querulant
Voel je je aangesproken?

Reageer Door: pk49, maandag 2 november 2009 14:24
de arme man wordt steeds onsamenhangender en rijp voor de psychiater.En deze man wil een groot aantal nederlanders de dienst laten uitmaken,straks?

Reageer Door: Brynnar, maandag 2 november 2009 14:55
Loveman schreef:

Deze uitspraken deugen niet...

Iemand zou zich moeten schamen als hij collega politicie zo neer wil zetten. Natuurlijk mag men anders denkend zijn, maar PVV gaat echt vééééééééééél te ver.

En dat ic ECHT een understatement.


Maar ja, volgens PVV MOET men hier ant-islam zijn anders ben je volgens hen niet goed wijs, of nog veel erger...

Die lui moeten zich DIEP Schamen!

Ik ben anti-religie in zijn algemeenheid, maar vind wel dat iedereen zijn geloof mag belijden, zolang als niemand anders er de dupe van wordt, vrij liberaal. Ik vind ook dat elke crimineel hard mag worden aangepakt. Echter, zoals de PVV één specifieke groep demoniseert vind ik buiten proporties. En nu ben ik volgens PVV-definities een "Moslimknuffelaar", omdat ik niet specifiek ani-islam ben.

Goed hè? Die PVV-retoriek?

Mvgr - B (350)

Reageer Door: Mijnsinziens, maandag 2 november 2009 15:20
de dichter schreef:

Mijnsinziens schreef:

hst schreef:

Hiermee toont Wilders wederom aan dat hij een ziekelijke querulant is.
Hij projecteert met zijn uitlating "..aan een klimaat van haat en geweld tegen mij en de PVV." zijn eigen haatcampagnes tegen de Islam, de gevestigde politiek, enz. (zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten; pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet, enz.)
Alleen heel domme en ontevreden mensen lopen achter deze gevaarlijke gek aan!


Fijn dat U ook weer reageert, dit zet de kiezer weer aan het denken en levert Dhr. Wilders extra steun op.

Wij, intelligente mensen, noemen dat "wishfull thinking".


Hst en Dichter U bent pleit bezorger voor Dhr. Wilders, al uw "uitlatingen" sturen ook de twijfelaars in de richting van deze man. Hij dankt jullie er hartelijk voor en ga zo door.

Reageer Door: nijlgans, maandag 2 november 2009 16:57
Hoeveel verschil is er tussen G. Wilders : " Van der Laan en Pechtold zijn handlangers van Mohammed B en A. Hitler : DE Socialisten worden gecontroleerd door de Joden ...

Van beiden krijgen Links en de Minderheden overal de schuld van ...


Reageer Door: Fairplay7, maandag 2 november 2009 16:59
geld_maakt_niet_gelukkig schreef:

Het is helemaal niet verkeerd dat politici een harde opstelling innemen ten opzichte van de PVV en Wilders. Of hebben we liever een appeasementpolitiek tegenover een partij die artikel 1 van de grondwet wil schrappen/aanpassen?


Het stenigen is begonnen, de brandstapel staat klaar!
De islamisering krijgt de vrije hand!

Reageer Door: Olie B Bommel, maandag 2 november 2009 17:02
Pro-Contra schreef:

"Volgens de PVV-voorman dragen uitlatingen van de twee politici bij ,,aan een klimaat van haat en geweld tegen mij en de PVV''. ,,PvdA en D66 hebben blijkbaar niks geleerd van de moord op Pim Fortuyn"................................
Behalve deze bijna legitimatie om links-radicalen of geloofsfanatici tot die 'daad' over te halen is er nog een 'verborgen boodschap'om politieke winst te boeken onder de medelanders ( de gemeenteraad verkiezingen naderen )Hoeveel bewijs wil je nog hebben dat we grotendeels 'onwillige, de westerse samenleving afwijzende en de eigen politiek-religieuze cultuur vasthoudende 'vreemdelingen' hebben binnengehaald. Die gepeilde 30 kamerzetels komen niet uit de lucht vallen, maar reflecteren de boosheid en onmacht van de nederlandse bevolking om iets aan die situatie te kunnen doen.
Nu vd Laan in de praktijk merkt dat hij zelf tegen die 'onzichtbare geloofsmuur' oploopt moet hij zijn tactiek aanpassen en zijn falen maar bij voorbaat in de schoenen van de PVV kiezers schuiven. Het dringt bij die ongetwijfeld 'vol met goede bedoelingen stijf staande socialisten' maar niet door dat ze bij de benen worden genomen omdat de islamiet verlangt dat jij je aan hem aanpast. Hoewel met de mond beleden van wel komen ze toch echt niet van die geloofs-indoctrinatie af en dus ook niet van die vele onwenselijke en onsympathieke gedragingen in het maatschappelijk verkeer.


Een goede reactie, met aanbeveling !

Reageer Door: Mijnsinziens, maandag 2 november 2009 17:03
nijlgans schreef:

Hoeveel verschil is er tussen G. Wilders : " Van der Laan en Pechtold zijn handlangers van Mohammed B en A. Hitler : DE Socialisten worden gecontroleerd door de Joden ...

Van beiden krijgen Links en de Minderheden overal de schuld van ...




Kwamen deze niet in de tijd van de Farao's uit (uw) Egypte?

Reageer Door: K@@S, maandag 2 november 2009 17:43
Mijnsinziens schreef:

de dichter schreef:

Mijnsinziens schreef:

hst schreef:

Hiermee toont Wilders wederom aan dat hij een ziekelijke querulant is.
Hij projecteert met zijn uitlating "..aan een klimaat van haat en geweld tegen mij en de PVV." zijn eigen haatcampagnes tegen de Islam, de gevestigde politiek, enz. (zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten; pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet, enz.)
Alleen heel domme en ontevreden mensen lopen achter deze gevaarlijke gek aan!


Fijn dat U ook weer reageert, dit zet de kiezer weer aan het denken en levert Dhr. Wilders extra steun op.

Wij, intelligente mensen, noemen dat "wishfull thinking".


Hst en Dichter U bent pleit bezorger voor Dhr. Wilders, al uw "uitlatingen" sturen ook de twijfelaars in de richting van deze man. Hij dankt jullie er hartelijk voor en ga zo door.

Degene die door mijn woorden in het Wilderskamp verdwijnt was potentieel toch al een fascistje.
Ik heb ze liever bij elkaar in één kamp. Wordt het tenminste duidelijk wie hier de vunzige nationalisten zijn.

Reageer Door: mathijsvan, maandag 2 november 2009 17:43
hst schreef:

Hiermee toont Wilders wederom aan dat hij een ziekelijke querulant is.
Hij projecteert met zijn uitlating "..aan een klimaat van haat en geweld tegen mij en de PVV." zijn eigen haatcampagnes tegen de Islam, de gevestigde politiek, enz. (zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten; pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet, enz.)
Alleen heel domme en ontevreden mensen lopen achter deze gevaarlijke gek aan!


Hier ben ik het helemaal eens.

Reageer Door: Im Gegenteil, maandag 2 november 2009 21:31
mathijsvan schreef:

hst schreef:

Hiermee toont Wilders wederom aan dat hij een ziekelijke querulant is.
Hij projecteert met zijn uitlating "..aan een klimaat van haat en geweld tegen mij en de PVV." zijn eigen haatcampagnes tegen de Islam, de gevestigde politiek, enz. (zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten; pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet, enz.)
Alleen heel domme en ontevreden mensen lopen achter deze gevaarlijke gek aan!


Hier ben ik het helemaal eens.

Ik niet.

Reageer Door: Fairplay7, maandag 2 november 2009 23:54
hst schreef:

Hiermee toont Wilders wederom aan dat hij een ziekelijke querulant is.
Hij projecteert met zijn uitlating "..aan een klimaat van haat en geweld tegen mij en de PVV." zijn eigen haatcampagnes tegen de Islam, de gevestigde politiek, enz. (zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten; pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet, enz.)
Alleen heel domme en ontevreden mensen lopen achter deze gevaarlijke gek aan!


Denk na voordat je zoiets schrijft. Uitlatingen zoals die van jou en v.d. Laan maken dat moordenaars een vrijbrief krijgen om Wilders te vermoorden (Fortuyn en van Goch). Het gaat niet om discriminatie van bepaalde groeperingen maar het tegenhouden van de uitvoering en met geweld opleggen van een bepaaalde religie!

Reageer Door: mathijsvan, dinsdag 3 november 2009 00:26
Fairplay7 schreef:

hst schreef:

Hiermee toont Wilders wederom aan dat hij een ziekelijke querulant is.
Hij projecteert met zijn uitlating "..aan een klimaat van haat en geweld tegen mij en de PVV." zijn eigen haatcampagnes tegen de Islam, de gevestigde politiek, enz. (zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten; pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet, enz.)
Alleen heel domme en ontevreden mensen lopen achter deze gevaarlijke gek aan!


Denk na voordat je zoiets schrijft. Uitlatingen zoals die van jou en v.d. Laan maken dat moordenaars een vrijbrief krijgen om Wilders te vermoorden (Fortuyn en van Goch). Het gaat niet om discriminatie van bepaalde groeperingen maar het tegenhouden van de uitvoering en met geweld opleggen van een bepaaalde religie!



Natuurlijk is hierover nagedacht.
De neo-fascist Wilders weet zich telkens weer met zijn ongenuanceerde uitspraken in de slachtofferrol te manipuleren.
Wat hij met zijn laagtse hersenkronkel wil zeggen is het volgende: Laat degene die mij niet moet, mij maar vermoorden, de schuld is toch aan anderen, terwijl hij het onheil zelf over zich afroept, als het al gebeurd. Dat deden Fortuyn en van Gogh beslist niet.
Voor Wilders Staat vrijheid van meningsuiting en democratie hoog in het vaandel, maar dan moet het wel zijn mening en democratie zijn, zoals die volgens hem moet zijn, dus zonder tegenspraak.

Reageer Door: ezel, dinsdag 3 november 2009 00:55
Dit artikel: Volgens de PVV-voorman dragen uitlatingen van de twee politici bij ,,aan een klimaat van haat en geweld tegen mij en de PVV''. Wat een hypocritie van iemand die zelf een klimaat van haat en "actie" tegen andergeloofigen propageerd. Niemand vind het leuk te horen dat groepen binnen onze maatschappij, samenleving, het doel hebben de ander te onderwerpen aan bijv de Islaam. Maar vergeet niet mensen, Islaam is een geloof en u bent over uw geloof/niet geloof altijd nog zelf de baas. Als u werkelijk denkt dat dat anders is dan heeft u wel erg weinig zelfvertrouwen. Onze maatschappij/samenleving is flexibel genoeg om geloofsextremisten op/af te vangen. Daar zie ik het probleem dus niet in. Rest ons de culturele verschillen die leiden tot de bekende statistieken als criminaliteit en afhankelijkheid van overheidsgelden. Zolang we die andere mensen niet discriminatie-vrij behandelen zullen deze verschillen blijven bestaan. Een minderheid kan namelijk niet/moeilijk opboxen tegen de arrogante meerderheid. De Partij van de vrijheid zou eigenlijk deze mensen moeten bevrijden van het nuk en de vooroordelen die de gemiddelde Nederlander koesterd en die dus de uitwassen in stand houd. Samenleving of appartheid, aan u de keus

Reageer Door: Outrage, dinsdag 3 november 2009 01:01
El Pancho schreef:

Van der Laan en Pechtold zullen na de verkiezingen nog buigen als een knipmes voor Geert!

Wat zeg je me nou?
Van der Laan en Pechtold met een knipmes in een gebogen Geert?

Reageer Door: K@@S, dinsdag 3 november 2009 07:40
nlkoman schreef:

hst schreef:


Alleen heel domme en ontevreden mensen lopen achter deze gevaarlijke gek aan!


Als je ontevreden bent ,ben je dan ook gelijk heel dom? lijkt mij een uitspraak van een ziekelijke querulant

Het is een en-en redenering. En ontevreden én heel dom. Want heel dom is meestal niet ontevreden, daar ben je dan namelijk te dom voor. En er bestaan ook heel intelligente ontevredenen. Alleen de combinatie van deze beide factoren maakt een PVVstemmer.

Reageer Door: Het Groene Schildpadje, dinsdag 3 november 2009 08:39
Wat ik jammer vind, is dat de heer Wilders stof doet opwaaien, waar vervolgens alleen veel gescheld en gevloek uit voort komt door zijn aanhangers.
Hij zet mensen aan tot haat en angst.
Terwijl de issue zou moeten zijn of iedereen zich zelf mag blijven en zijn eigen ontwikkeling mag doormaken, dat iedereen in vrijheid kan leven.

Het zou niet zo moeten zijn dat de een buigt voor een ander (@EL Pancho), zulke dingen passen niet in een democratisch en vrij land, wat wij met ons allen toch willen behouden, lijkt mij.

Reageer Door: hst, dinsdag 3 november 2009 10:01
Fairplay7 schreef:

hst schreef:

Hiermee toont Wilders wederom aan dat hij een ziekelijke querulant is.
Hij projecteert met zijn uitlating "..aan een klimaat van haat en geweld tegen mij en de PVV." zijn eigen haatcampagnes tegen de Islam, de gevestigde politiek, enz. (zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten; pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet, enz.)
Alleen heel domme en ontevreden mensen lopen achter deze gevaarlijke gek aan!


Denk na voordat je zoiets schrijft. Uitlatingen zoals die van jou en v.d. Laan maken dat moordenaars een vrijbrief krijgen om Wilders te vermoorden (Fortuyn en van Goch). Het gaat niet om discriminatie van bepaalde groeperingen maar het tegenhouden van de uitvoering en met geweld opleggen van een bepaaalde religie!
Kom op zeg!
"tegenhouden van de uitvoering en met geweld opleggen van een bepaalde religie"
en dan (bijvoorbeeld) hoofddoekjes (kopvoddentax) verbieden of belasten? Dat is tarten/treiteren van een bevolkingsgroep. Zelf even nadenken voordat je, net zoals jouw voorman. gaat projecteren!
Wilders matigt zich het "vrije woord" aan om alles te kunnen zeggen en dan anderen dat "vrije woord" ontnemen omdat dan
(..)dat moordenaars een vrijbrief krijgen om Wilders te vermoorden(..)
??
Volgens deze redenering zou Wilders zelf deze "vrijbrief" ook geven!

Reageer Door: wilddude, dinsdag 3 november 2009 13:02
Weer zo'n lange, waardeloze discussie waar slechts zwart en wit bestaan, en geen grijstonen, en helemaal geen andere kleuren.

En dan die rare, extreme beweringen waarin Wilders c.s. als een soort neo-nazis worden afgeschilderd (ze zijn niet wit, dus moeten ze wel zwart zijn). Als die beweringen maar dwaas genoeg zijn, dan profiteert Wilders gigantisch ervan (ga zo door, sukkels).

Waar het meestal eenvoudig om gaat is, dat elk land ter wereld zelf al genoeg middelmatige mensen heeft. En ook genoeg mensen beneden de middelmaat. GEEN ENKEL land hoeft klaplopers, criminelen, zogenaamde 'kansarmen' e.d. te importeren - geen enkel, ook Nederland niet.

In ELK land van de wereld heeft de buitenlander het moeilijker dan de inboorlingen: ik weet het uit eigen ervaring, en zo is dat ook juist. Men mag de eigen vaardigheden bewijzen, en dan daarvoor gerespecteerd worden. Dat is helemaal niet verkeerd (dat is waarom Europa allang stagneert en America momenteel de wereld beheerst).

Mohammed B. heeft zich ook 'bewezen'...

Slappe PVV- en Wilders-bashers, die kennelijk niets beters in hun levens te doen hebben, 'bewijzen' zich ook.

 

Deze newsflash is alleen te bekijken met de gratis Adobe FlashPlayer!
Spaarrente.nl - 4,25% spaarrente? Profiteer nu!
De Pers Reizen - Spot de laatste aanbiedingen!
Gratis i-Phone 3GS nergens goedkoper!
e-Matching.nl - Dating hoger opgeleiden
 
 


© 2008 Copyright DePers.nl